Gå til innhold
Hundesonen.no

Moringa Zija - naturlig og utrolig enkelt!


Recommended Posts

Først og fremst må jeg bare si at jeg aldri trodde jeg kom til å promotere ett naturprodukt, da jeg i alle år har sverget til legevitenskapen og deres medisiner.

Men etter lengre periode med mageproblemer og null overskudd samt. ekstrem kvalme lot jeg meg overtale til å prøve noen poser med Moringa Supermix, som skulle blandes ut i vann.

Moringa Oleifera er ett tre og det er bladene fra dette treet som brukes i disse produktene.

Bladene fra Moringa treet inneholder over 90 vitaminer, mineraler, proteiner, antioksidanter og mye mer!

Som alltid før jeg prøver noe nytt så leser jeg på innholdsfortegnelsen:

Total Calories 48, Calories from Fat 1.5, Cholesterol 0, Sodium 7mg, Total Carbohydrates 10.5g, Dietary Fiber 1g, Sugars 3.5g, Protein 1g, Calcium, Iron, Zija Proprietary Mix (Tropical Flavor, Moringa Mix (Leaf Powder, Seed Cake, Fruit Powder, Fruit Juice), Mango) 9g, Stevia 100mg.

Ingredients: Zija Proprietary Mix, Pure Cane Sugar, Fruit Pectin, Agar, Citric Acid, Stevia.

Ingenting skummelt og helt naturlig, ja da smaker det helt sikker helt ******.

Men det gjør faktisk ikke det, det smaker faktisk friskt og godt.

I tillegg til denne har jeg brukt Premium Tea som er den beste detox teen jeg har prøvd! Absolutt ikke noen god smak (smaker som urtete) men den fungerer!

Innholdsfortegnelsen på Premium Tea sier følgende:

Calories 0, Calories from Fat 0, Total Fat 0g, Saturated Fat 0g, Total Carbohydrates 0g, Dietary Fiber 0g, Sugars 0g, Sodium 0g, Protein 0g, Zija Proprietary Mix (Senna Leaf, Buckthorn Frang Bark, Peppermint Leaf, Stevia, Uva Ursi Leaf, Orange Peel, Rosehips Fruit, Althea (Marshmallow) Root, Zija Proprietary Moringa Leaf Blend, Chamomile Flower.

Venninnen min jeg fikk dette av har gått på sterke smertestillende i 3 år pga tilbakevendende betennelser i skulderen, etter noen mnd på Moringa kunne hun slutte på smertestillende.

En hyggelig bieffekt er også at hun på 6 mnd har gått ned 14kg, mye pga detox og at du mister suget etter søtsaker.

Jeg har så langt bare brukt Premium Tea 1 gang i uken og Supermix hver dag, så det er disse produktene jeg kan gå god for, men regner med at jeg kommer til å prøve de andre produktene etterhvert og jeg vil da komme med tilbakemelding på også disse.

Etter at min mor og min kjæreste har sett virkningene av disse produktene har også de startet på Moringa produkter og jeg kommer til å oppdatere her ettersom produktene har fått virke en periode.

Min mor har både leddgikt og bekhterevs, samt at hun har en veldig sensitiv mage da hun er operert for tarmkreft, i tillegg har hun som mange andre ett stort ønske om å gå ned i vekt.

Min kjæreste sliter med psosiasis og har også ett ønske om å gå ned i vekt.

Prisen er det eneste som for meg virket avskrekkende - bruke over 1000 kr i mnd på noe jeg ikke hadde noen garanti for at fungerte?

Først og fremst så har man 30 dagers retur hvor man får pengene tilbake, dersom man ikke er fornøyd. Dersom man er fornøyd og ikke ønsker å ruinere seg, så kan man bare finne ett par venner som også ønsker å prøve, og når disse bestiller igjennom din side, så vil du gratis varer hver mnd disse fortsatt mottar varer. Det samme kan disse gjøre med to nye venner osv.

Dersom man ønsker det så kan man jo også tjene penger på det (eller få enda flere produkter gratis) ved å få flere til å prøve det ut :)

Dette er også produkter som kan brukes til dyr og jeg bruker det til den ene hannhunden min som sliter med vond rygg.

Dersom dette høres interessant ut kan dere ta dere en titt på min side www.KopperstadRing.myzija.com hvor dere kan lese mer om produktene og ikke minst bestille de. (Velg at dere vil bli distributør her dersom dere ønsker å selge videre, dette er også billigere for dere)

Teen kan bestilles via pm da denne må gå igjennom Sverige (men mindre dere kjenner noen i Sverige så dere kan sende den dit selv).

Bare å spørre om alt dere lurer på så skal jeg svare så god som mulig! :)

moringa-health-benefits-vitamins-350x251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...