Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpetreff i Ås, Vestby eller Ski


lenny
 Share

Recommended Posts

Hei!

Vi har en fin labradorblandingsvalp på litt over fire måneder og ønsker å finne andre valper/hunder han kunne leke med. Han er har masse energi, så lekekameratene burde vel ikke være altfor sensible ;)

Fins det en valpe/leketreff i Follo området eller noen som har lyst til å treffe oss?

Hilsen

Anna & Lenny

post-14058-0-48638100-1417518393_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antrozoologisenteret har en valpeklubb :)

Hei og takk for meldingen.

Finner dessverre ingenting om valpeklubb på azs-hjemmesiden. Jeg vet at de har valpekurs men har de en treff også?

Som sagt trenger det ikke nødvendigvis være andre valper... Vi er bare ute etter lekekamerater fordi vi bor litt langt unna og treffer ikke ofte andre hunder. Bortsett fra den gamle nabohunden som vil helst slippe å leke med Lenny ;)

Hilsen

Anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en mopsehann som gjerne vil leke :) Og en labradortispe forsåvidt :D De er hhv. 15 mnd og straks 2 år, men lekne og snille. Full fart på begge! Anbefaler å ta deg noen turer innom Hundehjørnet i Hebekkskogen :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en mopsehann som gjerne vil leke :) Og en labradortispe forsåvidt :D De er hhv. 15 mnd og straks 2 år, men lekne og snille. Full fart på begge! Anbefaler å ta deg noen turer innom Hundehjørnet i Hebekkskogen :ahappy:

Takk for tipset! Jeg vet hvor Alfred-Gustafson stien starter men hvor ligger Hundehjørnet? Er det åpent døgnet rundt og kan alle komme innom når som helst?

Hilsen

Anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er i område i romjula har jeg en stor tispe hjemme som helt sikkert blir med på å leke litt :) Jeg er bare hjemme en uke, men hvis du er der så er det bare å si ifra :)

Hei!

Ja, vi er hjemme i romjula og vi ville meget gjerne treffe dere :) Da er Lenny omtrent 5 måneder og veier sikkert 20kg... Er dere ved "Hundehjørnet" eller bor dere i Ås?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset! Jeg vet hvor Alfred-Gustafson stien starter men hvor ligger Hundehjørnet? Er det åpent døgnet rundt og kan alle komme innom når som helst?

Hilsen

Anna

Så godt kjent på navn er jeg ikke.. Bare oppvokst med å gå inni der jeg :P Men Hundehjørnet har FB side om du vil sjekke ut. Enestet logiske forklaring jeg har er å parkere ved Dagbo, følge stien naturlig innover (blir litt mot venstre i første omgang) så kommer du til en stor, åpen plass og tar mot høyre (krysser en billignende vei) og videre borti der noen hundre meter :)

Gruppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt kjent på navn er jeg ikke.. Bare oppvokst med å gå inni der jeg :P Men Hundehjørnet har FB side om du vil sjekke ut. Enestet logiske forklaring jeg har er å parkere ved Dagbo, følge stien naturlig innover (blir litt mot venstre i første omgang) så kommer du til en stor, åpen plass og tar mot høyre (krysser en billignende vei) og videre borti der noen hundre meter :)

Gruppen

OK! Er ikke på facebook... Men vi finner vel frem til Hundehjørnet :) Det går dessverre ikke nå i helga men kanskje neste helg.

Jeg vil si ifra når vi drar dit så kanskje ses vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

OK! Er ikke på facebook... Men vi finner vel frem til Hundehjørnet :) Det går dessverre ikke nå i helga men kanskje neste helg.

Jeg vil si ifra når vi drar dit så kanskje ses vi!

Så godt kjent på navn er jeg ikke.. Bare oppvokst med å gå inni der jeg :P Men Hundehjørnet har FB side om du vil sjekke ut. Enestet logiske forklaring jeg har er å parkere ved Dagbo, følge stien naturlig innover (blir litt mot venstre i første omgang) så kommer du til en stor, åpen plass og tar mot høyre (krysser en billignende vei) og videre borti der noen hundre meter :)

Gruppen

Da var vi ved hundehjørnet (lørdag sirka kl 12) men dessverre ingen andre hunder :(

Var det en dårlig tid?

Har noen lyst å avtale et møte f.eks. neste helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi ved hundehjørnet (lørdag sirka kl 12) men dessverre ingen andre hunder :(

Var det en dårlig tid?

Har noen lyst å avtale et møte f.eks. neste helg?

De "faste" pleier å være der rundt 16:30-17:30 mener jeg å huske. Da hender det er er opp mot 15-20 hunder der så det er også en dårlig tid etter mitt syn da men :teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en på 7 mnd og en på 3,5 som gjerne vil leke. Jeg bor i Knapstad, så ikke innen områdene du nevner - men det er ikke noe lenger enn fra Ås til Ski o.l. da :)

Hei! Hvis du har lyst kan vi gjerne møtes en gang! Vet du om en god "hundeplass" i nærheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hvis du har lyst kan vi gjerne møtes en gang! Vet du om en god "hundeplass" i nærheten?

Ikke spesifikk hundeplass, men jeg bor på et småbruk med jorder utafor døra. :) Jeg kan kanskje sende deg en PM med tlf.nr. mitt + adresse - så kan du ta en tur når enn du har lyst (jeg har ikke egen bil heller, så er ikke så lett å dra rundt)? Er så og si alltid hjemme. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...