Gå til innhold
Hundesonen.no

Variocage dobbeltbur XXL 3G selges!


Guest Michellus
 Share

Recommended Posts

Guest Michellus

Selger vårt bilbur, da vi må gå over til et større et. Buret ble kjøpt juli 2013 og har vært brukt siden, dog brukt pent.

En liten defekt på venstre døråpning (fabrikkfeil): "sylinderen" som gjør at døra åpner seg opp og holder seg oppe av seg selv er defekt. Det har ingenting å si for døra i seg selv, annet enn at man må åpne den helt opp for at den skal holde seg åpen.

Dybden på buret kan stilles inn manuelt og det følger med nøkkel (to av dem) til å låse burdørene med. Matte til å ha inni buret så hunden ikke sklir følger også med. Festereim følger selvfølgelig også med. Skillevegg er montert i buret, men kan fjernes lett om det er ønskelig - følger også med.

Kjøpt ny for 6900 kr.

Ønsker 4500 kr for buret.

Kan hentes i Rakkestad eller så kan jeg møte deg/dere i Sarpsborg, Mysen eller Askim.

Gi gjerne bud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite PS ang. døråpner-sylinderen: Ta kontakt med MIM her i Norge så sender de deg (evt kjøper) ny gratis - det samme skjedde nemlig med min :)

Edit: fikk en liten aha-opplevelse her også - matta skal altså ligge UNDER buret! Har den inni jeg :teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, skal det det? :icon_redface: Guri så flaut :lol:

Når jeg jobbet på Alna hvor vi solgte de kom utstillingsmodellene i hvert fall med matta inne i buret. :lol: Kan sikkert brukes under også da. Men buret bør jo stroppes fast godt nok til at det ikke sklir rundt, med eller uten plastmatte under. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt at siden bunnen er så glatt inni buret er det ingen tepper som ligger fast der uten å skli rund i hver minste sving, så jeg har brukt matta som antiskli under der jeg :P

MEN beklager, det var ikke meningen å kuppe salgstråden din, håper du finner en lykkelig kjøper :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg bruker buret til to tervueren.

Det er stort nok for hannen min på ene siden og kan, på korte turer, huse to tisper på andre siden.

Hannen min er ca 64 cm høy/lang.

Har ikke buret helt utstrakt pga plassen i bagasjen så tipper jeg har +/- 10 cm til å gå på i lengden.

Håper dette gir en indikasjon.

Jeg er veldig fornøyd med buret og det er Frost også. Hehe.

Har prøvd noen bur oppigjennom,en kommer nok til å holde meg til variocage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...