Gå til innhold
Hundesonen.no

HD-bilde, tippe? :-)


løve
 Share

Recommended Posts

Ser litt 'urene' ut. Tipper dessværre C eller D.

Wæh, jeg hååååper ikke det :-/ Klarer ikke heelt selv å se "hvor" det ser "galt" ut, selvom jeg har kikket på snart en million "HD-sammenlikningsbilder" på nettet:-)

Hvor synes du det ser galt ut, eller liksom - litt mer spesifikt hva? Hvis du vil svare:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig at man får med seg kopi av bildene hjem fra vet. når de skal sendes til NKK for avlesing, eller må man spørre om å ta bilde av de med mobilen f.eks? Skal røntge hunden til uka og jeg vil også at sonen skal gjette hva det blir :teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig at man får med seg kopi av bildene hjem fra vet. når de skal sendes til NKK for avlesing, eller må man spørre om å ta bilde av de med mobilen f.eks? Skal røntge hunden til uka og jeg vil også at sonen skal gjette hva det blir :teehe:

Jeg spurte om jeg kunne få alt av bilder på en CD. Fikk CD med 8-10 bilder uten tillegg i prisen :)

Vi har en egen HD/AD gjettetråd en plass, får ikke søkt opp på telefonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig at man får med seg kopi av bildene hjem fra vet. når de skal sendes til NKK for avlesing, eller må man spørre om å ta bilde av de med mobilen f.eks? Skal røntge hunden til uka og jeg vil også at sonen skal gjette hva det blir :teehe:

Jeg spurte om de kunne sende meg på mail og jeg fikk det :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok dessverre ikke at dette er fritt. Vinkelen er for liten, hoftekulen til venstre på bildet ligger langt utenfor ønsket plassering og det ser grumsete ut. Vanskelig å si noe mer ut i fra en mobilbilde, men du kan jo selv sammenligne med hoftene til venstre på dette bildet (HD-A):

hofter.gif

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...