Gå til innhold
Hundesonen.no

Ha jobben hjem på vors


Mari
 Share

Recommended Posts

Neste fredag kommer teamet mitt på vors hos meg. Uformell greie, speiselag på pizza og pils/vin slik man føler for.

Men jeg tenker at noe annet enn å rydde må jeg gjøre. Hva skal jeg tilby? Kjøpe inn? De er unge, typ 25-26 og lever et annet liv enn meg.

Hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om dette passer, men vi har en morsom "lek" på fest/vors. Musikken går på rundgang, dvs at først setter jeg på en sang jeg liker. Så, innen den sangen er ferdig, så skal nestemann sette på en sang han liker - men da i en helt annen stil enn den som jeg har satt på. Også fortsetter det videre. Kan bli en kul greie hvis du har folk som er med på det, men kan også bli helt feil hvis det ikke er en slik gjeng.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som vert er jeg litt bekymret for at det blir kleint. Samtidig er vi en gjeng som ler mye på jobb og har veldig godt miljø, så egentlig bør det gå av seg selv sånn i teorien. Forhåpentligvis er det ubegrunnet bekymring.

Musikkrundgang var lurt! Den skal jeg bruke! Festleker og sånt synes jeg er helt forferdelig og tilgjort, jeg er bare ikke typen og det tror jeg de vet. Then again, kanskje icebreaker at jeg tvinger meg ut av komfortsonen?

Spotify, saltstenger og punsj.

:heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isbiter, glass til drikkevarene om det er noen som blander ol., potetgull eller annet å knaske på :)

Hadde ikke hoppet i taket om jeg kom på vors hvor det var partyleker man måtte delta på.. Men jeg liker virkelig ikke sånne ting da som man må være med på, synes det er kleint :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En variant av musikkrundgang: Man lager en Spotifyliste hvor alle legger inn to sanger hver. Så setter man på shuffle og spiller f.eks tretti sekunder av hver sang. Når denne tiden har gått skal alle peke på en annen person - den personen man tror har lagt inn sangen. Viktig å følge poengoversikt selvfølgelig.

Sannsynligvis holder potetgull og isbiter lenge, men det er i alle fall noe man kan ha i bakhånd om det blir litt klein stemning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger vel ikke å arrangere leker for et VORS? :P Det hørtes påtatt ut! Det blir som regel god steming, og dere kjenner hverandre jo fra før av.

Litt sjokolade, litt potetgull, og variert musikk :) . Jeg er fan av at det ikke spilles "ekstrem" musikk på vors, dvs. veldig trist, veldig sint, veldig brølete etc. Litt sånn midt på så ingen virkelig mistrives :aww: haha.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere vanligvis er en gjeng som har noe å prat om og det ikke blir klein stemning i lunsjen osv så tror jeg det blir 0 stress! Øl, pizza, potetgull og musikk - og folk blir nok fornøyde! Det er vel gjerne det folk forventer på et vors uansett :)

En idé er jo å lage en spilleliste på Spotify som er åpen for alle å legge til musikk i, sende den til alle, og be de legge til musikken de vil høre på. Da slipper du alt maset rundt forskjellige musikkønsker ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...