Gå til innhold
Hundesonen.no

Problem: tekstene blir markert som lest v. innlogging


Recommended Posts

Hjelp!! Dette er utrolig irriterende. Innimellom ved innlogging, så blir ALT merket som lest (og nei, jeg får faktisk ikke til å lese absolutt alt, så dermed vet jeg jo at det er noe galt ;-)). MEN, etter det virker som om hvis noen skriver et nytt innlegg ETTER at jeg har logget meg på, så blir dette registrert som nytt... Og ja, jeg bruker firefox :wink:

Hva kan jeg gjøre. Er det noe som er "fullt" eller noe, hehe..

Eller prøver noen å fortelle meg at jeg ikke må sitte her inne eller noe?

=D>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det først skjedde nå, så kanskje det har noe med server problemer å gjøre eller noe???

Rart er det iaf (og ja, enormt irriterende ;-)), men vi overlever det sikkert. Håper bare at det er noe jeg selv kan gjøre for å få orden på det!

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI, skjer idag også!!! Arg dette er utrolig irriterende. Har ikke oversikt over hva som er nytt eller ikke. Klart jeg kan bruke lengre tid, men når det først finnes en slik funksjon som skal "lette" hverdagen for oss tytesyke, så hadde det vært fint om det fungerte... buhuuu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har krysset av for at jeg blir logget på automatisk.

Men om jeg er inne på hundesonen og går ut også kommer tilbake så er alle blåe..er det normalt?? Veldig irriterende.  :oops:

Flott at det ikke "bare" er oss juniorer her inne, men også andre som har vært her lengre.. man føler seg mindre "blond" av sånt ;-) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om topicer dere ikke har lest er markert som lest ( altså blå) kan dere også trykke oppdater ikonet på verktøylinjen helt øverst, over fleltet der man skriver inn adresser. da pleier det og fikse seg hos meg hvertfall :) om du ikke er logget inn er også alle feltene blå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm høres rart ut. Men gidder ikke se på dette nå som vi er ved og flytte over til et nytt forum. Regner med det systemet er bedre der.

Hehe, ja, det skjønner jeg jo. Får si ifra hvis jeg sliter med det samme nå. Enda har jeg ikke merket noe iaf..

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...