Gå til innhold
Hundesonen.no

Doctor Who -tråden


Lola Pagola
 Share

Recommended Posts

OMG, og ingen har sagt før NÅ at de ligger på Netflix? Også har jeg ergret meg SÅ lenge over at BBC bare viser repriser hele tiden? *dåne litt* Ja nå skal jeg ihvertfall starte fra begynnelsen! Gleder meg! :D

Sesong 1-6 på Netflix ja :D Men som jeg skrev til Debbie, google alltid liste over episoder sånn at du er sikker på at du ikke misser noen spesialer som ikke ligger på Netflix.

Nettopp ferdig med spesialene til sesong 4. "I'm going to get my reward"... hulk snufs buhu :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 295
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Gjensynsglede mellom to Daleker:

Også må jeg bare vise dere, selv om de fleste av dere sikkert har lagt merke til det før.. Jeg ser alt en gang til nå, og jeg må si at jeg ikke har sett/lagt merke til likheten før nå. Episode 5, ses

Posted Images

Jeg er blitt stormforelsket :wub:

Men sliter med å finne spesialene på DVD på biblio, så det blir nok litt hipp som happ.

Og man vet at man er infisert når man drømmer om Daleker :huh::huh::huh:

Så bra!! :D Du kan finne dem online på diverse streamingsider, kan finne linker om du er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat begynt på sesong 2 her. Mye mer gøy å se sammenhengende episoder istedenfor repriser i hytt og pine på BBC ja. Ble aldri helt komfortabel med Eccleston, så får se om jeg klarer å venne meg til den nye.

Tennant er best! :D

jeg set alt om igjen for 4. gang nå! Er på sesong 6 atm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat begynt på sesong 2 her. Mye mer gøy å se sammenhengende episoder istedenfor repriser i hytt og pine på BBC ja. Ble aldri helt komfortabel med Eccleston, så får se om jeg klarer å venne meg til den nye.

Å se episodene "hipp som happ" med mindre man har sett serien minst to ganger før er... blasfemi :sleep: Med mindre man skal "konvertere" noen, og da bruker de skikkelig gode episodene som kan stå frittstående, som f.eks. Blink, Vincent and the Doctor, og The girl in the fireplace. Men når man da starter på S01E01 må man selvfølgelig se disse episodene igjen, for det er alltid småting som man kan ta med seg i det store bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett The girl in the fireplace- den var GILD.

Og så har jeg fått med meg Mary Jane Smith- men var ho ikke ung? Hvis ho var med Doktoren når han var fra noen runder regenrert tilbake?

Jeg har så dilla, det er så gøy. Hvor finnes det ting med Doctor Who effekter? Halsbånd feks?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett The girl in the fireplace- den var GILD.

Og så har jeg fått med meg Mary Jane Smith- men var ho ikke ung? Hvis ho var med Doktoren når han var fra noen runder regenrert tilbake?

 

Jeg har så dilla, det er så gøy. Hvor finnes det ting med Doctor Who effekter? Halsbånd feks?

Btw, hun som spiller reinette, er eksen til David tennant xD de var sammen på den tiden den ble spilt inn ;p

Sarah Jane Smith du tenker på? Hun spilte i gamle Doctor who sammen med 3. Og 4. Doktoren (: samme skuespiller faktisk! Elisabeth sladen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så dilla, det er så gøy. Hvor finnes det ting med Doctor Who effekter? Halsbånd feks?

Som etsy fanen jeg er, har jeg funnet mye kult der. Bare å søke på dr.who så kommer det tusenvis av treff, med mulighet til å avgrense etter hva du er ute etter.

Advarsel: kan bli dyrt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg se den episoden hvor Rose dør,så trist.

Men jeg har sett en episode, for en stund siden på tv, hvor Tennant er doktor, og det er en mann som gjør hele jorden lik seg selv. Og da er det en gammel mann som hjelper Doktoren, og de snakker om en jente/dame som ikke må huske for da dør hun av minnene. Hvem er det?

Ellers har jeg mareritt om Daleker som dreper Dr. Watson for de tror han er doktoren, og Sherlock bare sier: næsj det finnes ikke Daleker........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg se den episoden hvor Rose dør,så trist.

Men jeg har sett en episode, for en stund siden på tv, hvor Tennant er doktor, og det er en mann som gjør hele jorden lik seg selv. Og da er det en gammel mann som hjelper Doktoren, og de snakker om en jente/dame som ikke må huske for da dør hun av minnene. Hvem er det?

Ellers har jeg mareritt om Daleker som dreper Dr. Watson for de tror han er doktoren, og Sherlock bare sier: næsj det finnes ikke Daleker...

Hun som ikke må huske er Donna, en av companionene.

og den episoden hvor rose dør? Hun forsvinner, men kommer tilbake ørten ganger i løpet av serien jo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg se den episoden hvor Rose dør,så trist.

Men jeg har sett en episode, for en stund siden på tv, hvor Tennant er doktor, og det er en mann som gjør hele jorden lik seg selv. Og da er det en gammel mann som hjelper Doktoren, og de snakker om en jente/dame som ikke må huske for da dør hun av minnene. Hvem er det?

Ellers har jeg mareritt om Daleker som dreper Dr. Watson for de tror han er doktoren, og Sherlock bare sier: næsj det finnes ikke Daleker...

Det er en av spesialene i sesong 4 :) The Master driver og føkker med ting, og Wilfred Mott hjelper Doktoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...