Gå til innhold
Hundesonen.no

Doctor Who -tråden


Lola Pagola
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Debbie skrev:

Hei

Jeg har sett sesong 7, med Matt. Og når jeg begynner på sesong 8 er det plutselig Capaldi. Hva har jeg gått glipp av?

Kan noen vær så snill å fortelle meg hva som har skjedd? Er ganske forvirret her nå. PLEASE HELP ME!!!

Har du sett julespesialen og 50års spesialen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 295
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Gjensynsglede mellom to Daleker:

Også må jeg bare vise dere, selv om de fleste av dere sikkert har lagt merke til det før.. Jeg ser alt en gang til nå, og jeg må si at jeg ikke har sett/lagt merke til likheten før nå. Episode 5, ses

Posted Images

Akkurat nå, Debbie skrev:

Takk, men det men det har jeg ikke. Så jeg får heller søke litt rundt. Men takk.

Men gjerne forklar hva som skjer.

Oi, det blir litt vanskelig å forklare.
Du må se The Name of the Doctor, The Day of the Doctor, og The Time of the Doctor. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wachita skrev: Disse skal ligge ute på netflix mener jeg på! 

Takk, men det men det har jeg ikke. Så jeg får heller søke litt rundt. Men takk.

Men gjerne forklar hva som skjer.

Hvis du ikke har hatt Netflix før så får du en måned gratis. Du bør se disse episodene, de er relativt viktige for videre sesonger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wachita skrev: Disse skal ligge ute på netflix mener jeg på! 

Takk, men det men det har jeg ikke. Så jeg får heller søke litt rundt. Men takk.

Men gjerne forklar hva som skjer.

Hvis du ikke har hatt Netflix før så får du en måned gratis. Du bør se disse episodene, de er relativt viktige for videre sesonger :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Night, day & time of the doctor Er de tre siste episodene av sesong 8. The name of the doctor Er og sesong 8, men tidligere i den.

Eller nei, alle disse er jo sesong 7!

The night of the doctor er en mini episode som er fin å se.

The day of the doctor er 50 års spesialen og den MÅ du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lola Pagola skrev:

 

 

Night, day & time of the doctor Er de tre siste episodene av sesong 8. The name of the doctor Er og sesong 8, men tidligere i den.

 

Eller nei, alle disse er jo sesong 7!

 

The night of the doctor er en mini episode som er fin å se.

 

The day of the doctor er 50 års spesialen og den MÅ du se :)

Jeg er ikke mindre forvirret nå.

Jeg har bestilt sesong tilomed 9.

Men hva mangler jeg mellom ses 7 og 8. 

For dere snakket jo om tre episoder( se lenger oppe i tråden), men jeg finner bare to. 

Og the night of the doctor??????

forvirret:blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
Noen som  har sett den nye Dr Who spinoffen? Eller hva man skal kalle den.... Class heter den og handler om noen ungdommer. Litt blod og gørr, men man må jo like rifter gjennom tid og rom..... [emoji3] 

Har ikke helt funnet ut hvor jeg kan se den enda. Siden streaming sider er blitt ekstra påpasselig med vpn switch. Men skal absolutt se den når jeg orker å leite litt mer :P ikke vært i form til så fryktelig mye, så da orker jeg knapt sitte på data..


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Noen som vet noe om en juleepisode i år? Kjenner at det liksom hører jula til... 

Return of doctor mysterio heter den..
Og for første gang gleder jeg meg ikke til den. Men hører rykter om at The Intelligence er med, da det er en Dr.Sim med, så spent på om de kobler han Tim Dr.Simeon eller ikke.

Men til nå virker hele episoden tacky og lite gjennomtenkt.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Hadde visst ikke sett julespesialen [emoji3] da får jeg se den i dag kanskje. Sært å ha glemt å se den!

Jeg likte Clara men samtidig så er det deilig med noe nytt. Mine favoritter var the Ponds, men tror hun her kan bli bra. Men ikke like bra. Men nå likte jeg veldig godt storyarchen med Ponds og River Song da.
Glad for at Missy er med i denne sesongen og, digger henne !! Men virker som det er litt delte meninger om henne og.

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lola Pagola skrev:

Hadde visst ikke sett julespesialen emoji3.png da får jeg se den i dag kanskje. Sært å ha glemt å se den!

Jeg likte Clara men samtidig så er det deilig med noe nytt. Mine favoritter var the Ponds, men tror hun her kan bli bra. Men ikke like bra. Men nå likte jeg veldig godt storyarchen med Ponds og River Song da.
Glad for at Missy er med i denne sesongen og, digger henne !! Men virker som det er litt delte meninger om henne og.

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk
 

John Simm kommer jo tilbake denne sesongen og! Det gleder jeg meg til, og hvordan de skal bygge den historien. 
Jeg likte kun Clara med 11 doktoren :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...