Gå til innhold
Hundesonen.no

Doctor Who -tråden


Lola Pagola
 Share

Recommended Posts

På 9.11.2014 at 0:30 AM, Lola Pagola skrev:

HÅHÅ! Enda en bra episode :D Hva synes dere?

 

Spoiler

 

Nå er doctor who tilbake føler jeg :D

 

Jeg håper virkelig ikke Missy ble drept, det kuleste hadde vært om hun ble ny companion! Selv om hun er totalt gal, så virket det som det klarnet for henne på slutten der gitt. Likte ekstra godt scenene med henne i iallefall, utrolig velspilt, hadde virkelig vært synd om vi aldri ser noe til henne igjen.

 

Blir spennende fremover, om Clara er ute, og hvem som evnt. blir ny. Hun må jo nesten være gravid? Siden han Awesome fyren var klin lik Danny i den ene episoden fra fremtiden. Kanskje det var det hun mente med at hun og Danny kom til å klare seg fint, hun kaller ungen Danny. I tillegg til at hun sa det for å lure Doctoren. Dobbel betydning.

 

Og da løy Doctoren og til Clara da, han fant ikke Galifrey, sant? Først skjønte jeg ikke hvorfor han ble så sint og hamret løs på tardisdingsene, men etter å ha lest her http://www.radiotimes.com/news/2014-11-08/doctor-who-was-death-in-heaven-too-depressing demret det litt... så Missy ble aldri "snill" da?

Ble glad det ble oppklart i juleepisoden. Og jeg liker teorien med at hun kan være gravid, for det er det eneste logiske. Husker jeg stusset på hele den episoden, for på slutten er det jo doktoren som er mørkeredd..

Nå skal jeg begynne på sesong 9, og jeg gruer meg litt kjenner jeg.. Men er vel bare å hoppe i det, så jeg er ajour med sesong 10 når den kommer.

Men på Netflix Norge så ligger vel alle spesialene som episoder, hvertfall juleepisodene- finnes det flere?

Og nå har jeg jo skjønt via Graham Norton show at sesong 10 er siste sesong til Capaldi. Lurer på hvem som blir neste. Hvem tror dere? Tror dere det kan bli en dame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 295
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Gjensynsglede mellom to Daleker:

Også må jeg bare vise dere, selv om de fleste av dere sikkert har lagt merke til det før.. Jeg ser alt en gang til nå, og jeg må si at jeg ikke har sett/lagt merke til likheten før nå. Episode 5, ses

Posted Images

4 minutter siden, Debbie skrev:

Ble glad det ble oppklart i juleepisoden. Og jeg liker teorien med at hun kan være gravid, for det er det eneste logiske. Husker jeg stusset på hele den episoden, for på slutten er det jo doktoren som er mørkeredd..

Nå skal jeg begynne på sesong 9, og jeg gruer meg litt kjenner jeg.. Men er vel bare å hoppe i det, så jeg er ajour med sesong 10 når den kommer.

Men på Netflix Norge så ligger vel alle spesialene som episoder, hvertfall juleepisodene- finnes det flere?

Og nå har jeg jo skjønt via Graham Norton show at sesong 10 er siste sesong til Capaldi. Lurer på hvem som blir neste. Hvem tror dere? Tror dere det kan bli en dame?

Sesong 10 er jo begynt! Og jeg er også veldig spent på hvem som tar over for Capaldi. Rykter også om at dette er eneste sesongen Pearl Mackie skal være med i. At alle blir byttet til neste sesong. 

Jeg er veldig fornøyd med sesong 10 så langt, og liker Capaldi MYE bedre med Bill fremfor Clara. Han får virkelig vist sitt potensiale som doktor her syns jeg!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wachita skrev:

Sesong 10 er jo begynt! Og jeg er også veldig spent på hvem som tar over for Capaldi. Rykter også om at dette er eneste sesongen Pearl Mackie skal være med i. At alle blir byttet til neste sesong. 

Jeg er veldig fornøyd med sesong 10 så langt, og liker Capaldi MYE bedre med Bill fremfor Clara. Han får virkelig vist sitt potensiale som doktor her syns jeg!

Enig der, jeg synes også han er bedre med Bill og bedre som whacky professortype :D også elsker jeg han som pleier å spille i little britain. Han er bare morsom :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Debbie skrev:

Ikke på Netflix???

Jeg liker ikke Capaldi jeg, og jeg liker egentlig ikke kjemien mellom han og Clara heller. 

Nei kommer ikke på netflix før sesongen er ferdig, og vel så det, tenker jeg. 

Jeg har foreløpig bare sett første episode av sesong 10 (nåværende sesong), og jeg lurer litt på om jeg skal vente til hele sesongen er ferdig med å se, eller om jeg ikke skal gjøre det... er redd for å se spoilere på facebook, og regner med at internett ikke kommer til å være spesielt spoiler-fritt etter sesongfinalen. Nei... får vel følge serien mens den går, nå har jeg et par episoder jeg kan se i slengen iallefall (tror jeg da, har vel kommet ut iallefall tre nå?).

Jeg husker nesten ingenting av sesong 9 lenger, jeg husket ikke hvem little-britain fyren var i det hele tatt. Men det er kanskje ikke så rart om jeg ikke har sett juleepisoden. Se den nå  da, kanskje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lola Pagola skrev:

Nei kommer ikke på netflix før sesongen er ferdig, og vel så det, tenker jeg. 

Jeg har foreløpig bare sett første episode av sesong 10 (nåværende sesong), og jeg lurer litt på om jeg skal vente til hele sesongen er ferdig med å se, eller om jeg ikke skal gjøre det... er redd for å se spoilere på facebook, og regner med at internett ikke kommer til å være spesielt spoiler-fritt etter sesongfinalen. Nei... får vel følge serien mens den går, nå har jeg et par episoder jeg kan se i slengen iallefall (tror jeg da, har vel kommet ut iallefall tre nå?).

Jeg husker nesten ingenting av sesong 9 lenger, jeg husket ikke hvem little-britain fyren var i det hele tatt. Men det er kanskje ikke så rart om jeg ikke har sett juleepisoden. Se den nå  da, kanskje. 

Little Britain fyren er han som var med i The Husbands of River Song! :) Er kommet ut 4 episoder, og sesongen så langt er MYE bedre enn sesong 9. Jeg husker nesten ingenting fra 8 eller 9, syns ikke de var noe særlig bra. Men det kan være fordi jeg ikke liker Clara :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPOILER!!!!!

Nå har jeg begynt på  sesong 9, ja jeg vet. Jeg er litt bakut.  De to første sesongene var gilde, trodde kanskje Clara var byttet ut. Men jeg likte ikke SOLBRILLENE, fysj og fysj- elendig:no:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte Clara jeg, hadde lyst til at hun skulle være med mer, men skjønner det er mange som ikke har likt henne noe særlig.

Da jeg så preview av siste sesong likte jeg ikke Bill noe særlig, men det snudde veldig raskt i løpet av første episode. Merker det er gøy med en ny person inn, og hun og the doctor utgjør et bra team. :D 

Jeg husket heller ikke han Little Britain duden, men tippet at han var en cyborg siden han ser så uncanny ut :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo sett juleepisoden har jeg funnet ut, husker bare ikke så mye av den. Men den var jo bra, det husker jeg.

Liker denne sesongen ganske godt, synes "thin ice" var litt kjedelig.

Generelt sett liker jeg best episoder som foregår i nåtid eller i fremtiden, synes det er mer spennende. 

Hvem/hva tror dere er i hvelvet?

Spoiler "Knock knock"

Spoiler

Jeg tror kanskje det er Missy? Hun spiller vel piano, og det at musikken ble glad-musikk da hun hørte at mange unge mennesker ble drept gjør det til mitt beste gjett iallefall. Pluss at hun jo skal være med i sesongen. Samtidig er det litt spennende om det er noen helt andre og, noen helt nye. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

tanker? [emoji4] jeg tror den nye doctoren blir bra jeg. Det er alltid litt trist og uvant når en gamnel doctor forsvinner, men bortsett fra Christopher Eccleston har det alltid blitt bra. Aldri hørt om skuespilleren heller, liker egentlig det.



Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Lola Pagola said:

tanker? emoji4.png jeg tror den nye doctoren blir bra jeg. Det er alltid litt trist og uvant når en gamnel doctor forsvinner, men bortsett fra Christopher Eccleston har det alltid blitt bra. Aldri hørt om skuespilleren heller, liker egentlig det.
 

 


Sent fra min SM-G903F via Tapatalk
 

 

Jeg gleder meg! Tror det blir veldig bra :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 1 month later...

Er på sesong 10 nå.

Og skjønner ikke hvorfor han er nødt til å være på jorden å passe det hvelvet.  Noen som vet?

Jeg synes denne sesongen- har ikke sett alt- virker som de går litt tilbake med Bill. Ho må forklares alt på nytt. Greit for nye seere, men litt kjedelig synes jeg som har fulgt alle episodene.

Bill er grei, men ho minner meg så mye om River- er det med vilje?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutes ago, Debbie said:

Er på sesong 10 nå.

Og skjønner ikke hvorfor han er nødt til å være på jorden å passe det hvelvet.  Noen som vet?

Jeg synes denne sesongen- har ikke sett alt- virker som de går litt tilbake med Bill. Ho må forklares alt på nytt. Greit for nye seere, men litt kjedelig synes jeg som har fulgt alle episodene.

Bill er grei, men ho minner meg så mye om River- er det med vilje?

 

Du vil få svar etterhvert hvorfor :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett ferdig og skjønner ikke hvorfor, eller holder du på å se? Isåfall får du svar etterhvert, ikke meningen at du skal vite enda ??

Jeg har ikke fått sett julespesialen enda jeg... kunne ønske netflix var litt kjappere med å oppdatere serien. Håper de skal gjøre det iallefall, jeg er litt ferdig med ulovlige streamingsider merker jeg. Men havner vel utpå der igjen når ny sesong kommer uansett. Er det til høsten eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

Har nå fått svar på hvelvet:)

Du må se julespesialen, den var skjønn.

Netflix er kjempetreige med å legge ut, veldig irriterende. Så jeg har lånt det som DVD sett på biblio- det kan du også gjøre. Bare ta det som fjernlån.

Jeg liker også denne doktoren bedre nå, typisk siden han byttes ut..Men jeg hadde glemt hvor skummelt det er!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Juni 2006 ble jeg medlem! 4mnd før Sasha flyttet inn. Rart å tenke på. Jeg sparte iherdig til å kjøpe hund, planla kjøp til etter komfirmasjonen, var i kontakt med ulike oppdrettere. Men så havna en smågal border collie i hus lenge før.    Akkurat nå er vi hundeløse. Med 4unger i hus der minste er 2mnd blir det nok noen år til. Men da har jeg god tid til å planlegge😁
    • Jeg jobber som hundefrisør fulltid, og det er en ufattelig krevende, men også givende jobb! Jeg fikk utdannelsen min via jobben, da jeg jobber i en dyrebutikk som også utdanner sine egne hundefrisører, og nå 3 år senere jobber jeg fortsatt i samme kjede som hundefrisør. Jeg har også tatt et par kurs i ettertid for å bygge videre på det jeg allerede har lært, og har et lite nettverk av dyktige hundefrisører jeg rådfører meg med dersom jeg trenger hjelp. Det har vært til ekstremt stor hjelp!
    • Jeg ble medlem i januar 2006. Ganske lenge siden ja Håper du får en fin påske, og mye god pelsterapi ❤️ 
    • Her synes jeg det er noe som skurrer bittelitt.. Det som virkelig forbauser meg her er at du skriver at hunden er kjent for sin uberegnelige atferd.. Da lurer jeg på hva venninna di gjorde så tett på denne hunden? Hadde jeg visst om en slik hund  i området der jeg bodde hadde jeg gått lange omveier for å verne min egen hund.  Men så sier du og at hunden utagerte helt ut av det blå? Ingen hunder gjør det. Det ligger alltid noe bak og der er det vår jobb å ha såpass oppmerksomhet på hunden vår når vi går tur at vi har størst mulig kontroll på miljøet . Ofte blir hunder bånd reaktive pga de har vært utsatt for utfall fra andre hunder. Noe å tenke på.  Håper det går bra med hunden til venninna di.  Må tillegge at for meg som er atfersterapeut og instruktør så hadde det vært interessant å hørt begge sider av saken .. Og husk en ting - for hver person som anmelder "mindre" episoder dess verre blir det å være hund i dette landet. Naturlig atferd blir allerede sett på som "farlig" .. Ingen glemmer vel Bob og mange andre hvor det i 90% kunne vært en helt annen sak hvis det hadde vært litt mer empati og kunnskap inne i bildet.. Hadde dere tatt forhåndsregler og eier av hunden som utagerte hadde brukt en vest ell. lign som sier hold avstand så hadde dette ikke vært en sak i det hele tatt.. Så om det da stemmer at denne hundeeieren er helt elendig så kan jo dere gå foran med et godt eksempel. 
    • Ta kontakt med avlsrådet i klubben, de har kanskje noe mer info om hvem som planlegger hva. De kan også si noe om hvem som har hunder som kan passe deg.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...