Gå til innhold
Hundesonen.no

Online treningsgjeng?


Helianthus
 Share

Recommended Posts

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dette er over all forventning Så mange som vil være med! Jeg har laget en gruppe her: https://www.facebook.com/groups/478580285617565/ Bare å melde seg inn alle som vil være med og trene. Jeg sy

Jeg er muligens med, men motivasjonen er det så som så med om dagen..

Du kan jo hjelpe til med forslag og ideer om noen trener seg fast Lurer litt på om jeg kan få være passiv deltager, kanskje jeg får tilbake litt inspirasjon til lydigheten ved å følge dere? Tenkte

Hvor er fb-gruppa? Er jeg blind? ;-)

Har heller ikke boka, men det kan vel ordnes...

Kommer du ikke til gruppa med denne lenken: https://www.facebook.com/groups/hundesonensonlinetrening/ ?

Du er ikke nødt til å ha boka, men hvis du har valp/fersk hund så er det en veldig god bok å ha :) Jeg håper det kommer en del 2 snart også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Er det noen aldersgrense/ nivågrense på fb gruppen? Blir mye hjemme trening om vinteren, så en online gruppe hadde vært gøy :)

Treningen passer for alle som vil trene hund og trener "positivt" :-) Alle tar ansvar for sin egen trening, og kommer med innspill til andres trening. Hvordan og hvor mye man deltar er helt frivillig, det eneste kriteriet er at man deltar og ikke bare er et usynlig medlem :) Håper du prøver det ut!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningen passer for alle som vil trene hund og trener "positivt" :-) Alle tar ansvar for sin egen trening, og kommer med innspill til andres trening. Hvordan og hvor mye man deltar er helt frivillig, det eneste kriteriet er at man deltar og ikke bare er et usynlig medlem :) Håper du prøver det ut!

Faren er vel heller at jeg deltar for MYE :innocent:

Filmer mye av treningene våre og synes det er kjempe artig å se andres filmer/lese om andres trening så innbiller jeg meg at andre også liker å se/lese mitt *host* :icon_redface:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...