Gå til innhold
Hundesonen.no

Carmelita og Bob sine valper, papillonlykke


bea
 Share

Recommended Posts

Hva legger du i aktive hjem, da? Papillon er jo en selskapshund. Min får turer, i helgene lange turer, sover i senga mi, ligger i fanget mitt, leker med ball, lekesloss meg meg, går tur med hundevenner etc. Men vi trener ingen ting. Jeg bare lurer på hva du definerer som aktive hjem. For en papillon MÅ ikke behandles som en liten brukshund for å ha et svært godt liv :) Jeg regner med du har hatt dårlig magefølelse og dermed avvist valpekjøpere av spesifikke grunner, men jeg ville ikke valgt å sitte igjen med papillonvalper i mangel på valpekjøpere som skal bruke hunden aktivt i hundesport. Er så mange andre ting folk kan tilby denne spreke selskapshunden også :)

Men jeg respekterer at du har kriterier som du forholder deg til altså. Håper du finner gode hjem til alle :) De er veldig fine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mandag 27 oktober fødte CarmeLita 5 friske fine papillonvalper. 3 jenter og 2 gutter. Valpene spiser og vokser godt. De er livskraftige og spenstige. Alle har kule flekker på rygge..De ser nesten ut

Valpene er 16 dager og legger godt på seg. Mamma Carmalita tålmodig og flink så valpene er gode og mette og rene og pene. og vi har annonse på finn http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finn

Takk Renate A. Jeg har ikke bestemt meg om jeg skal beholde en.. men på en annen side..hvordan kan jeg la være? Pappaen til dette kullet er halvbroren til min andre papillon.. Så i såfall blir det ei

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...