Gå til innhold
Hundesonen.no

Zitara Star's Darcy in Blue - Mackenzie


Mackenzie
 Share

Recommended Posts

  • Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hun er bare èn uke gammel enda, men hvor mye selvkontroll skal jeg ha liksom? Må få skryte litt allerede! Dette er altså Zitara Star's Darcy in Blue "Mackenzie", eller kort og godt: Kenzie.

Må bare beklage at det har vært lite oppdateringer herfra. Jula har vært travel, travel, travel! Men i alle fall: 19. desember flyttet lille Kenzie hjem til Telemarks dype skoger. Bilturen som ble

Mackenzie er 7 uker i dag og særdeles lite fotogen. Det er jo mye gøyere med full fart og bare løpe rundt å være bølle Derfor blir det bare et bilde i dag, men til gjengjeld ser hun jo riktig så søt

Posted Images

I dag har vi vært ute og tatt en del bilder, desverre ble ikke resultatet så bra. Men i et bilde kom øyefargen hennes ganske godt fram for en gangs skyld, og siden jeg selv er så fascinert av det så tenkte jeg at jeg kunne dele det med dere.

DSC02416.jpg

Det venstre øyet hennes har altså blå flekker, det er ikke bare refleksjon :ahappy:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært ute og tatt en del bilder, desverre ble ikke resultatet så bra. Men i et bilde kom øyefargen hennes ganske godt fram for en gangs skyld, og siden jeg selv er så fascinert av det så tenkte jeg at jeg kunne dele det med dere.

DSC02416.jpg

Det venstre øyet hennes har altså blå flekker, det er ikke bare refleksjon :ahappy:

Hun er kjempe, kjempesøt! Flere bilder!! Zima har forresten også et halvt blått/halvt brunt øye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe, kjempesøt! Blir det til at du flytter til Kristiansand til høsten? Da hadde det vært koselig å treffes :) Det er sjelden Zima får treffe andre sheltier nå om dagen. Du har vel merket det allerede, men har man først hatt en sheltie i hus er det vanskelig å slutte :P Jeg tror alltid jeg kommer til å ha en sånn liten lykkepille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så utrolig søt hun er! :)

Hihi, det ser nesten ut som hun har på seg bukse på første bildet. Hun har kule tegninger :D

Hehe ja, hun har noen spesielle tegninger.

Så utrolig skjønn :)

Sånn helt objektivt sett er jeg veldig enig med deg :aww:

Kjempe, kjempesøt! Blir det til at du flytter til Kristiansand til høsten? Da hadde det vært koselig å treffes :) Det er sjelden Zima får treffe andre sheltier nå om dagen. Du har vel merket det allerede, men har man først hatt en sheltie i hus er det vanskelig å slutte :P Jeg tror alltid jeg kommer til å ha en sånn liten lykkepille.

Jeg tror kanskje det, men jeg er utrolig ubesluttsom og akkurat nå er det flere ting jeg vurderer. Men det hadde absolutt vært koselig å treffes hvis det blir til at jeg flytter til Kristiansand! :D Og ja, det er veldig sånn at har man først hatt sheltie i hus er det vanskelig å forestille seg et liv uten :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Æsj, jeg er så dårlig på å oppdatere! Her kommer i alle fall litt flere bilder av lille trollbolla mi:

DSC02482%20copy.jpg

DSC02511%20copy.jpg

DSC02515.jpg

DSC02653_1.jpg

DSC02645_1.jpg

Blomsterfixen i ørene hennes har falt ut, og jeg får ikke det nye til å sitte fast uansett pokker hva jeg gjør. Noen gode tips? Hun har nemlig begynt tannfellingen og ørene reiser seg.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...