Gå til innhold
Hundesonen.no

Ulvehunden Fant - nye bilder s. 9


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mamma og familien har fått seg ulvehund! Den foreløpige navnløse (eller, han heter Fant, men det skal byttes) er en 2,5 år gammel ulvehund fra Tsjekkia. Han har bodd i Norge hele sitt liv og er

Rask oppdatering, håper å få tatt noen flere bilder hvis været er ok i morgen . Fant har bare sklidd rett inn i familien og vi har ingen problemer enda. Han har merkbart mer energi, og er mye tr

I dag har vi (jeg) kost oss med litt pelsstell . Fått bort en del løs underull og pyntet på den ENE albuen hans. Haha. Han har så mye hår på hodet, men den sitter litt hardt så jeg er redd for å plag

Tusen takk alle sammen, jeg får bringe skrytet videre til mamma også :D .

Han er så fin, har sett mest bare grå IU før, digger fargen hans :) Håper det er greit at jeg sniker inn et spm, hvordan er IU ifht de andre myndene på jakt om de skulle få øye på noe?

Ja, spør i vei!

Min erfaring er at de er mildere og har mindre jaktinstinkt enn de andre myndene. Har passet og kjent noen whippeter og de er mye mer intense. Type "jeg dreper katten om jeg får den i et hjørne". IU er veldig flinke til å følge med rundt med synet, du ser lett om de får øye på noe når hodet fyker opp og ørene står rett ut :P . Både Fant og Mona, som jeg hadde før, kan finne på å løpe etter dyr, men de "gidder" ikke løpe spesielt langt. Veldig behagelig, jeg tenker aldri på at jeg f. eks ikke bruker bånd i skogen på grunn av andre dyr. Vi har katter uten problemer.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin, og så blond! :heart:

...Og jeg synes han skal hete Majones. :fear:

Majones er godt da! :hyper:

Så fin han her blitt :) Hvor høy er han?

Takk! Mener hun forrige eieren sa at han er 89, så @Teserere gjetter ganske bra :P !

Nå skal jeg bo hjemme en to ukers tid, så håper å få tatt litt flere bilder.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag gikk vi en 40 minutters tur på formiddagen, rolig tempo. Det er veldig tydelig at mamma har gjemt seg MASSE for han i det siste på tur, for radiusen hans har blitt mye kortere og han var veldig opptatt av å sjekke hvor jeg var - hele tiden :lol: .

Han har skjært seg i bakpoten, i den store tredeputa, så han får ikke herje med andre før neste uke. Så nå er det på med potesokk hver gang vi skal ut.

Ellers har han blitt litt mer bortskjemt siden sist :P .

Vi skal også finne ut om det er noe feil med han, siden han drikker og tisser vanvittig mye. Så vi måler opp hvor mye han drikker hver dag og skal utrede mer. Han tisser, og tisser og tisser..

10850249_10154915764815128_3547295402101

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...