Gå til innhold
Hundesonen.no

Ulvehunden Fant - nye bilder s. 9


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mamma og familien har fått seg ulvehund! Den foreløpige navnløse (eller, han heter Fant, men det skal byttes) er en 2,5 år gammel ulvehund fra Tsjekkia. Han har bodd i Norge hele sitt liv og er

Rask oppdatering, håper å få tatt noen flere bilder hvis været er ok i morgen . Fant har bare sklidd rett inn i familien og vi har ingen problemer enda. Han har merkbart mer energi, og er mye tr

I dag har vi (jeg) kost oss med litt pelsstell . Fått bort en del løs underull og pyntet på den ENE albuen hans. Haha. Han har så mye hår på hodet, men den sitter litt hardt så jeg er redd for å plag

Så kult at dere har fått en ulvehund igjen :wub:

Hvordan reagerte han på hestene?

Det står ingen her lengre, siden mamma avlivet hesten sin i forrige uke. Så da ble den andre som stod her flyttet, så han slapp å bli stående igjen alene :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritsøt! Men guri, opp 15-20kg? :cry: Flott å høre han har kommet til dere, blir helt varm i hjertet av bildene. :heart:

Ja, vet du... han SER tynn ut, men det er ikke noe imot hvordan han føles å ta på :hmm: .

Mamma rapporterer at de gikk en kort tur i skogen i går, det gikk veldig bra. Han ble totalt utslitt av rolig gange i 30 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vet du... han SER tynn ut, men det er ikke noe imot hvordan han føles å ta på :hmm: .

Mamma rapporterer at de gikk en kort tur i skogen i går, det gikk veldig bra. Han ble totalt utslitt av rolig gange i 30 minutter.

Det går bare ikke an! Heier veldig på dere, tenk for et liv han nå kan få! :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ingen her lengre, siden mamma avlivet hesten sin i forrige uke. Så da ble den andre som stod her flyttet, så han slapp å bli stående igjen alene :) .

Uff, så synd at hun er avlivet :(

Biloxi stod vel der i sommer, er det han du snakker om? Kjenner han godt, han er så god gutt :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Hvis jeg noen gang skulle hatt en ny ulvehund, skulle det være en fawn hannhund som heter Idgie. Siden det ikke kommer til å skje, kan dere godt arve navnet... :-)

Sent from my ST27i using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag dro samboern og jeg til mamma for å lufte Fant litt :) . Han er alene hjemme nå når de er på jobb/skole, og det går fint.

Vi tok på en longeringsline og gikk nedover hestebeitet. Han stikker nok ikke av på eget initiativ, men jeg er ikke sikker på om han kommer når vi roper. Han er en mild sjel, hvis det nappet litt i båndet snuddet han og kom tilbake til oss. Han fikk godbiter hver gang han snudde eller tok kontakt på eget initiativ.

Virket som han syntes det var stas å være på tur, vi var nok ikke ute i mer enn 25 minutter men han ble andpusten. Veldig rolig tempo med nesten ikke noe løping.

Jeg prøver å laste opp en bitteliten film også, men den får komme når nettet får fart på seg tror jeg.

2014-10-14%2014.34.46.jpg

2014-10-14%2014.37.12.jpg

2014-10-14%2014.37.28.jpg

2014-10-14%2014.37.58.jpg

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...