Gå til innhold
Hundesonen.no

Dogs4All og Nordisk vinner


MegaMarie
 Share

Recommended Posts

Guest Belgerpia

Nå er titlene på mine også registrert - men guess what? Vinnertitlene til Yasmine fra Danmark - som ble registrert forrige uke - er borte igjen!! ERREMULIG?????

De ligger der de, om det var dansk vinner og dansk juniorvinner??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 562
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Blir trippelpost dette, men det får gå.. Sendte jo mail til NKK ang. rosetten for to dager siden og se hva som lå i postkassa mi i dag

hurra! huskyklubben vant pris for beste rasestand vi har stått på stand i går og i dag og rigget stand torsdag. Mange medlemmer av klubben har bidratt, og det er moro!

Folk kommer jo likevel, dobbel vinnerutstilling veier opp for mye. Men når finnene klarer å skrive kritikker på WDS så burde man strengt tatt klare det på NV, NordV og EDS også

Posted Images

Kanskje litt OT? Men jeg spør allikevel :D

Faren til min har titlene NUCH SUCH NORDJV10 NV10, så han er nordisk juniorvinner -10 og norsk vinner-10 (?) kan en hund stilles i juniorklassen en dag, og åpen(?) klasse den andre dagen? Eller hvordan er dette? :P

Han ble beste junior og beste hannhund samme dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt OT? Men jeg spør allikevel :D

Faren til min har titlene NUCH SUCH NORDJV10 NV10, så han er nordisk juniorvinner -10 og norsk vinner-10 (?) kan en hund stilles i juniorklassen en dag, og åpen(?) klasse den andre dagen? Eller hvordan er dette? :P

En hund kan stille i junior den ene helga og i åpen klasse den andre helga. Klassen deles inn i 9-18 måneder for junior, 15-24 måneder for unghund og 15 måneder og oppover for åpen klasse. Så de tre månedene fra 15 til 18 måneder, kan eier velge mellom tre klasser, og fra 18 til 24 måneder kan eier velge mellom to klasser. Men det er kun én klasse per hund per utstilling i Norge.

Hvis han er nordisk juniorvinner og norsk vinner, så er det to forskjellige utstillinger.

Edit: I 2010 mener jeg at Norsk Vinner ble arrangert på NKK Bjerke i august, og at Nordisk Vinner var i november - 2014 er det første året hvor de to vinnerutstillingene er avholdt på samme helga i Norge, mens for eksempel det er gjort i Finland før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ble beste junior og beste hannhund samme dagen :)

En hund kan stille i junior den ene helga og i åpen klasse den andre helga. Klassen deles inn i 9-18 måneder for junior, 15-24 måneder for unghund og 15 måneder og oppover for åpen klasse. Så de tre månedene fra 15 til 18 måneder, kan eier velge mellom tre klasser, og fra 18 til 24 måneder kan eier velge mellom to klasser. Men det er kun én klasse per hund per utstilling i Norge.

Hvis han er nordisk juniorvinner og norsk vinner, så er det to forskjellige utstillinger.

Edit: I 2010 mener jeg at Norsk Vinner ble arrangert på NKK Bjerke i august, og at Nordisk Vinner var i november - 2014 er det første året hvor de to vinnerutstillingene er avholdt på samme helga i Norge, mens for eksempel det er gjort i Finland før.

Takk for svar :)

Ja, det var det jeg stussa litt på @SFX, om man kunne stille forskjellige klasser ila en så takk for oppklaring! vet man har flere klasser å velge i denne aldersperioden :)

Ja, ser på dogweb nå at han ble BIM i Oslo i august, og 1.JK 1.JKK på nordisk vinner i november :) kom på etter jeg hadde posta i sta at det var første gangen norsk og nordisk var samme helga :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...