Gå til innhold
Hundesonen.no

Dogs4All og Nordisk vinner


MegaMarie
 Share

Recommended Posts

Ingen fler, men skal ha med Moira så Bitta får se henne, og muligens Tibra (dvs. hvis vi skal innover begge to så blir jo alle med, men ikke sikkert alle blir med inn samtidig).

Ohh spennende :D Cirka blir også med innover hvis Bitta vil se henne :P Også gleder jeg meg til og se Moira igjen og selvsagt fineste drømme hunden min Saeta :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 562
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Blir trippelpost dette, men det får gå.. Sendte jo mail til NKK ang. rosetten for to dager siden og se hva som lå i postkassa mi i dag

hurra! huskyklubben vant pris for beste rasestand vi har stått på stand i går og i dag og rigget stand torsdag. Mange medlemmer av klubben har bidratt, og det er moro!

Folk kommer jo likevel, dobbel vinnerutstilling veier opp for mye. Men når finnene klarer å skrive kritikker på WDS så burde man strengt tatt klare det på NV, NordV og EDS også

Posted Images

Guest Belgerpia

Jeg tror dette blir bra jeg. Utfordrende med så mange påmeldte. Helt tydelig at fravær av kritikk ikke har skremt særlig mange. Og jeg tror det er rekordpåmelding til raseparaden også. (Som bare er lørdag og søndag ).

Dette blir en fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Rettelse: Dette blir trangt! :lol:

Hadde det vært opplyst om manglende kritikk tidligere, så er det nok mange som ikke hadde meldt seg på ;)

Trangt blir det, men det går bra.

Og neu, jeg tror ikke dette med mangel på kritikk hadde stoppet folk fra å melde på. Det hadde ikke gitt store utslag. Der haglet godt inn med påmelding etter at den infoen var gitt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette blir bra jeg. Utfordrende med så mange påmeldte. Helt tydelig at fravær av kritikk ikke har skremt særlig mange. Og jeg tror det er rekordpåmelding til raseparaden også. (Som bare er lørdag og søndag ).

Dette blir en fest.

Uffda, hvor lang tid pleier raseparaden å ta? Jeg er fortsatt litt stresset rundt om jeg rekker begge deler :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I gruppa eller i raseparaden? :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Eh... raseparaden :lol: Den andre valpen er litt yngre, hvis ikke kunne den sikkert tatt over der også :lol:

Neida, fagfolk ser tydelig forskjell. Det er noe med vinklene, toplinja og utrykket til Nico ( som man altså ikke ser... ) som gjør at hun visstnok er veldig lovende. Men snuta kan ikke vokse seg lengre.

Jeg ser bare masse pels og en tunge jeg...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8? :)

Tidi stiller i juniorklasse, Blondie i veteran. Der har vi 2 titler per dag, junior og veteranvinner, altså 4 titler. I tillegg kan de begge, teoretisk sett, vinne vinnertittelen uten om klassen deres, igjen 4 titler til. Tilsammen, 8 mulige titler vi kan vinne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidi stiller i juniorklasse, Blondie i veteran. Der har vi 2 titler per dag, junior og veteranvinner, altså 4 titler. I tillegg kan de begge, teoretisk sett, vinne vinnertittelen uten om klassen deres, igjen 4 titler til. Tilsammen, 8 mulige titler vi kan vinne :)

Jeg kom bare frem til 4 nemlig :P fordi jeg kun telte en dag.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidi stiller i juniorklasse, Blondie i veteran. Der har vi 2 titler per dag, junior og veteranvinner, altså 4 titler. I tillegg kan de begge, teoretisk sett, vinne vinnertittelen uten om klassen deres, igjen 4 titler til. Tilsammen, 8 mulige titler vi kan vinne :) 

Samme greia på oss også PelleP i junior og Chico i veteran. Blir spennende.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raseparadeopplegget er endra. Det er kun lov med 5 eks av rasen, og de regner med 1.5-2 min på hver rase i ringen. Teksten som leses opp kunne heller ikke være på mer enn 200 tegn, og måtte derfor forkortes kraftig.

Jeg synes det er helt greit, jeg, da blir det mer likt for alle. Det er jo noen raser hvor det aaldri tar slutt fordi de er så mange.

Hvor har du lest dette Sandra? Da må vi nemlig gjøre om litt på raseparaden våres :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Hvor har du lest dette Sandra? Da må vi nemlig gjøre om litt på raseparaden våres :P

Med mindre dere har fått noen tilbakemelding på opplegget dere har laget så er det ok

Raseparaden er klar, og alle som har måttet endre opplegg har fått beskjed så vidt meg bekjent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre dere har fått noen tilbakemelding på opplegget dere har laget så er det ok

Raseparaden er klar, og alle som har måttet endre opplegg har fått beskjed så vidt meg bekjent :)

Takk for kjapt svar Belgerpia :D Da er nok alt i skjønneste orden for vi har ikke fått noe tilbakemeld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du lest dette Sandra? Da må vi nemlig gjøre om litt på raseparaden våres :P

Har ikke lest det noe sted, fikk beskjed av han som booker standplass og melder på til paraden om at teksten vi brukte i fjor måtte redigeres ned til 200 tegn, og at det ikke var lov med flere enn 5 hunder i paraden. Ikke at vi pleier å slite med å ha for mange som vil være med der. :P
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke å se sammenhengen mellom D4A og Nordis-kvinner, så jeg måtte inn i tråden for å sjekke. Da jeg kom inn i tråden skjønte jeg at jeg hadde delt opp ordet litt feil. Så da tusler jeg ut igjen og har fått tilfredsstilt nysgjerrigheten på en litt annen måte enn jeg så for meg... :icon_redface:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å sjekke ut om det er noe buss for tog på fredagen, men ser ut til at det er greit? Tankten er fra Nationaltheatret til Lillestrøm. Noen andre drevne kollektivfolk som kan se noe annet?

Isåfall tenker jeg det blir toget innover :)

Ser ut som det er vanlig tog-tog hele helga :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...