Gå til innhold
Hundesonen.no

Planlagt DeepEyes kull VI


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

  • Svar 213
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Skal hun ikke føde snart?

Det ER lukrativt å være oppdretter!!!!!!

If you liked it, then you should have put a ring on it...

Ok! Bare å smøre seg med tålmodighet til alle de fine navneforslagene da jo...

Har mange egne ideer haha!

:lol: Listen ligger klar, så bare slapp av.

Talli røyter ned nå (som vanlig når D4A er rundt hjørnet). Så da kan jeg beregne løpetid om ca 2 mnd. Den var også forventet desember-januar. Men hun kan gjerne vente litt så jeg ikke får julehelg parring som forje kullet hennes :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Listen ligger klar, så bare slapp av.

Talli røyter ned nå (som vanlig når D4A er rundt hjørnet). Så da kan jeg beregne løpetid om ca 2 mnd. Den var også forventet desember-januar. Men hun kan gjerne vente litt så jeg ikke får julehelg parring som forje kullet hennes :P

Ånei! Beste parringsdag blir sikkert 28 desember. :o

Optimismen lenge leve liksom... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei! Beste parringsdag blir sikkert 28 desember. :o

Optimismen lenge leve liksom... :D

:lol: Om det blir rundt 24.desember så må jeg rett og slett finne en "stand inn" for jeg tviler på at famillien min 5 timer unna meg kommer til å annse "inseminering av hund" som gyldig fravær på julaften. Selv om jeg for 3 år siden dro med meg hannhunden på juleferie. Men det er ikke så lett å dra med seg sperm.

Dette er forresten en sønn av Jasper, og teksten er bare: Jeremy is a special kind of special.

10644828_10152776917787389_1416978766078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Om det blir rundt 24.desember så må jeg rett og slett finne en "stand inn" for jeg tviler på at famillien min 5 timer unna meg kommer til å annse "inseminering av hund" som gyldig fravær på julaften.

Hvordan er det med NVH? Stiller Ragnar opp på julaften om nødvendig eller har han et liv..? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Om det blir rundt 24.desember så må jeg rett og slett finne en "stand inn" for jeg tviler på at famillien min 5 timer unna meg kommer til å annse "inseminering av hund" som gyldig fravær på julaften. Selv om jeg for 3 år siden dro med meg hannhunden på juleferie. Men det er ikke så lett å dra med seg sperm.

Just let me know :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med NVH? Stiller Ragnar opp på julaften om nødvendig eller har han et liv..? ;)

Så vidt jeg har forstått på andre så har de vist ikke ett liv på NVH :lol:

Just let me know :lol:

Hvordan rømme fra julaften :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da er faktisk en av Jasper sine avkommer HD og AD røntget. Det er jo absolutt INGEN tradisjoner for dette i Australia, men da har man iallefall resutlatet fra en. Kan vel knapt bli bedre, den totale scoren ble 1, som tilsvarer international grad A2. AD fikk den 0:0

Det vil bli røntget ca 2 avkom etter han også etterhvert, men de fleste venter til hundene er 2-3 år før de røntger (uten at jeg har fått noe bra svar på hvorfor utover at de ikke er "ferdig" før. Eller de bare dropper det når hundene er 2-3 år også :P )

1273081_10204553954784785_10666511963405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er bare hos meg, men bildene av Jasper på hjemmesiden er bortevekk :)

Hmmm nei det er de her også. Rart..

Edit: lagt ut litt bilder igjen.

Endret av Jonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da er vi inne i en "kritisk" fase. Talli kan i teorien få løpetid i morgen... Noe jeg da ikke vil hun skal gjøre, for det betyr julaften "parring" antagelivis. Så jeg ber til høyere og lavere makter av alle sorter at hun kniper igjen i alle fall 14 dager :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at hun kniper godt!

Selv om det er litt mye valperelatert som skjer midt i jula på sonen, så kanskje hun blir inspirert i stedet?

Hun får ikke lov til å logge på sonen nå for tiden :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

*bank i bordet, ti kniver i hjerte, fingers X osv osv*

Litt hoven bak nå og litt "lukt" i huset (jeg har ekstremt følsom nese), Tíbra til Caroline mente Talli var veldig spennende i helgen og jeg syns hun er litt hoven. Kan hun ha bedre timing enn dette?

Eller jeg tar HELT feil :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...