Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilket(e) dyr har du?


Synne

Recommended Posts

ja :P Han var sur på noe mor hadde sakt til han så da tok han med seg katten ned og satte den i gangen gikk inn på romme mitt og tok ei og ei rotte og slapp på gulve så han kunne jakte på di :):P var jo ikke mer en 6-7månder så di var jo ikke så store (ørkenrotter) var jo ikke hjemme jeg så fikk ikke stoppa han. Så når jeg kom hjem beskreiv han for meg hvordan di hadde skreket når katten fikk tak i di.

skal hevne meg :D

Å herregud!!! Hvor gammel er denne broren din?? Håper da en av foreldrene dine tok ham for seg! Snakker om å ha lite respekt for dyr da , arrrrrgh :P

Hadde det vært min bror så tror jeg nærmest at jeg hadde vridd om halsen på ham, men så har jeg heldigvis ikke vært i en slik situasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 181
  • Created
  • Siste svar

jeg skal få lakt ut bilder av e ti ilderene som bor hos meg, de er ikke mine men har passet de i et halvt år og skal passe de vidre til i mai..

det er luna ei skjøn pia på 3 år. hun er kosete og bare helt herlig

så har vi rampen storm han er vel 1 år nå, det er gøy å se på storm han finner på så mye rart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foruten hundene har jeg en hest. Han er av rasen islandshest, svart/hvit flekkete og heter Ganti, fødet juni 1999. Ganti betyr forresten idiot :icon_redface:

Ganti

i9728953_7015_2.jpg

Ganti og meg

i9864946_15196_2.jpg

Ganti og en ganske høygravid meg (drøy uke før termin, hadde hesteabstinenser)

i5174854_20041_2.jpg

Har hatt 4 islendinger før ham også, som nå er solgt; Lukka, Dúfa, Eldbikar og Bleikur.

Ellers var mine aller første dyr 2 hamstre (hadde de ikke samtidig) som het Josefine og Simba (Simba var jente fant vi ut), og min bror har hatt undulaten Linnea, og pappa har nå to undiser (hehe) som heter Freya og Frikk.

Ellers må jeg fortelle om yndlingskua mi, selv om det ikke var min ku...

Jeg jobba et år på en gård på Ørlandet, og det gikk bl.a. ut på å melke kyr. 815 Molly var yndlingskua mi. ei rød og hvit NRF-ku... Hun valgte tilogmed å kalve akkurat den dagen jeg var alene på gården, så jeg måtte ta imot kalven helt alene. Det ble en kvigekalv som fikk navnet 914 Maulene (mikset sammen av etternavnet mitt og alene).

Molly

i89487685_69957_2.jpg

Kuer er ålreite dyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers må jeg fortelle om yndlingskua mi, selv om det ikke var min ku...

Jeg jobba et år på en gård på Ørlandet, og det gikk bl.a. ut på å melke kyr. 815 Molly var yndlingskua mi. ei rød og hvit NRF-ku... Hun valgte tilogmed å kalve akkurat den dagen jeg var alene på gården, så jeg måtte ta imot kalven helt alene. Det ble en kvigekalv som fikk navnet 914 Maulene (mikset sammen av etternavnet mitt og alene).

Molly

i89487685_69957_2.jpg

Kuer er ålreite dyr :)

OT: Har du jobba på Ørlandet??? Hvor da?? :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øyeblikket har jeg bare hund, men har hatt flere dyr gjennom tiden.. :(

Har hatt:

-3 kaniner

-50 akvariefisk

-1 kampfisk

Også har jeg en ilder-gutt som bor hos naboen min, omplassert i sommer, på grunn av hunden. Han lever i beste velgående, men vi kunne ikke, og mamma ville ikke, ha han lenger. Derfor bor han hos noen som har mye bedre tid til han. (Krevende dyr på sin måte)

Han heter Casper, og er verdens fineste ildergutt... Søt, ikke sant? :( (skal ha ilder når jeg flytter hjemmefra..)

Ildere er absolutt mitt favorittdyr, etter hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...