Gå til innhold
Hundesonen.no

Nøkkelholder retriever, spaniel, BC


Recommended Posts

Du er så herlig :D Jeg driver ikke eller har eierskap i Retreq bare fordi jeg har samme etternavn skjønner du. All sånn info ligger på Purehelp/Brreg osv.

Nederst på siden;

Drevet av Skotner Networks Retreq International © 2014
Mange fine produkter, men det er ikke vits i å prøve å maskere ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er ikke reklame så lenge det ikke er du som står i brreg - men familiemedlem eller familie? :P Come on, den er det ikke mye substans i. Selv jeg som ikke er gift med noen i et selskap går under "bias" ved feks konkurranser som gjelder bedriften :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var blant annet jeg som fikk Sonen til å opprette et næringsdrivende underforum ettersom jeg drev butikk før, så jeg har veldig respekt for å linke til egen business. Dette er ikke min nettbutikk, men min svigerfars. Jeg er kun en vanlig kunde og tjener ingen verdens ting på at det blir linket til hans butikk en gang hvert 5.år. Hadde jeg vært en av de som reklamerte for hans ting hele tiden så hadde jeg skjønt reaksjonen. Gud bedre..

Sånn, da har jeg bedt moderatorteamet om å flytte tråden slik at ingen føler seg støtt over at Retreq drives av svigers.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skotner drives jo fra samme adresse som du har på hjemmesiden din? Ergo er vel dette næringsdrivende.

Min hjemmeside og hans nettbutikk hostes fra samme server. Men slapp av - jeg kommer ikke til å legge ut noe her igjen, men gå på næringsdrivende. Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...