Gå til innhold
Hundesonen.no

Latrudas Glory Glory Halleluja-kull


SFX
 Share

Recommended Posts

  • Svar 318
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nei, det blir ikke navnet på en av valpene, men det er helt klart temaet for kullet. Endelig klaffet det, endelig kunne jeg dra fra ultralyd med bekreftet drektighet. Etter fire mislykkede forsøk, var

Da er G-kullet født! Det ble en lang fødsel, nesten ni timer fra vannet gikk til alle kom ut, så vi er ganske slitne her alle sammen. Bilder og sånt får komme senere, de skal få fokusere på å spis

Okay, crappy mobilbilde som en start, men den 'fonen SUGER på å ta bilder. Jeg kommer tilbake sterkere med visuelle inntrykk

Posted Images

Da skjønner jeg veldig godt at du vil fokusere på de to som er!

Ikke bare bare å drive oppdrett skjønner jeg :/

Jeg er en kyniker av meg, og kanskje litt mer pessimist enn moro er - men det skjer av og til uheldige og leie ting i oppdrett, og med Facebook er alt så mye mer tilgjengelig i dag, og en får slengt den ene historien tristere enn den andre i fjeset. Og dette er jo det syvende kullet til Latruda, så jeg har vært med på en runde eller to. Ting kan skje. Dessverre.

Men jeg håper jo selvfølgelig at alt skal gå bra.

Foenix er så herlig! :wub:

Krysser alt for at dette går bra!!

Har aviser som jeg har glemt å gi Jeanette to ganger :lol:

Fnis, vi kan ha avisleken og aviser på rundgang i sonen - alle burde spare, slik at det til enhver tid er aviser å få for de som har et kull :D

Tusen takk for alle søte og gode kommentarer, sonen altså! Det er jo så deilig å kunne dele gode nyheter når en har så fine mennesker rundt seg, som forstår hvor mye dette betyr og gleder seg med meg!

Og lodne bernervalper i snø er sånn cirka det søteste som finnes, så jeg håper på hvit jul i år (i fjor var den rimfrostgrønn...).

Er det galt av meg å allerede ha julekortideer???

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnis, vi kan ha avisleken og aviser på rundgang i sonen - alle burde spare, slik at det til enhver tid er aviser å få for de som har et kull :D

Jeg kasta akkurat en meter med med aviser fordi jeg ikke trengte dem likevel, men si gjerne ifra, så kan jeg stable nye til deg, får aviser hver dag på jobben. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnis, vi kan ha avisleken og aviser på rundgang i sonen - alle burde spare, slik at det til enhver tid er aviser å få for de som har et kull :D

Da skal jeg begynne spare igjen og robbe papirsøppelet kveldstid for gode aviser :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kasta akkurat en meter med med aviser fordi jeg ikke trengte dem likevel, men si gjerne ifra, så kan jeg stable nye til deg, får aviser hver dag på jobben. :)

Aviser er alltid kjærkomment! Selv om det ikke blir dusinet fullt, skifter jeg jo to-tre ganger om dagen uansett i valpekassa, og med vinterkull blir det mer tid for valpene inne og mindre tissing ute.

Og syv uker gamle bernervalper tisser ikke små, søte dammer, sånn egentlig :D

Jeg har liggende en del, men mistet mye da jeg hadde vannlekkasje i kjelleren i fjor. Nå blir de oppbevart i andreetasje, får jeg vann helt opp dit er alt håp ute :D

Synes vi kan få flere valpebilder av foenix jeg, som oppladning til det som kommer :D

Jeg kan jo legge ut julekortet mitt fra 2011, da Foenix og broren var modeller:

red_julekortet.jpg

Her er et annet julekort av Hudson, han var skrekkelig fæl i seksukersalderen - han blir jo onkelen til disse valpene:

juleannonsecopy-2.jpg

Nesten tre måneder gammel nybadet Foenixfluff:

red_nybadet04.jpg

Og etter både bad og photoshoot blir en så sliten:

red_twins.jpg

Trolig en av årsakene til at hun trengte et bad:

red_nordby07.jpg

Første hotellferie og tredje valpeshow, med pokalen sin (og foten til @SandyEyeCandy):

MyDog13.jpg

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg hadde kull fikk jeg ruller med avispapir uten trykk fra avistrykkeriet he ri byen. De har alltid ruller stående med mange meter "rest" på. Så mye enklere enn aviser man må fjerne stifter på og der valpene kliner seg til med trykksverte.
Anbefaler deg å dra innom et avistrykkeri og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg hadde kull fikk jeg ruller med avispapir uten trykk fra avistrykkeriet he ri byen. De har alltid ruller stående med mange meter "rest" på. Så mye enklere enn aviser man må fjerne stifter på og der valpene kliner seg til med trykksverte.

Anbefaler deg å dra innom et avistrykkeri og spørre.

Takk for tips!

Jeg har dog aldri hatt problem med valper i trykksverte - de ligger aldri rett på avisene. Når de er helt små, har jeg tepper og laken i hele valpekassa, og etter hvert som de blir mer mobile seksjonerer jeg en del for tisseaviser og en del for soveplass på tepper. Men stiftene er jo et lite hassle å få vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første hotellferie og tredje valpeshow, med pokalen sin (og foten til @SandyEyeCandy):MyDog13.jpg

Haha, stakkars Foenix som måtte være støttekontakt for peseknertis til og fra Gøteborg. :teehe: Sjøl om hun har aldri så tørre øyne, så hadde hun et bittelitt oppgitt blikk på slutten der når knertis, til tross for at hun lå med hodet oppå Foenix, fortsatt pesa og hadde det grusomt. :P

Aviser skal samles! Og de skal overleveres ved personlig oppmøte, vær du sikker! :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg hadde kull fikk jeg ruller med avispapir uten trykk fra avistrykkeriet he ri byen. De har alltid ruller stående med mange meter "rest" på. Så mye enklere enn aviser man må fjerne stifter på og der valpene kliner seg til med trykksverte.

Anbefaler deg å dra innom et avistrykkeri og spørre.

Det var det jeg også brukte. Så utrolig enkelt å legge nytt i kassa og å bare rulle/brette det sammen når man skal skifte.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, dette har jeg ikke fått med meg! Men SFX - så fantastisk å lese! Dette unner jeg deg av hele mitt hjerte. Foenix er jo nydelig selvfølgelig, og Fernando synes jeg hadde et helt fantastisk uttrykk i fjeset sitt (bernere har fjes). Gleder meg helt vanvittig til bilder av 5-6 uker gamle bernerbamser altså!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...