Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater BSBK 2014


Alvira
 Share

Recommended Posts

Jeg lager tråden jeg, jeg er så sinnsykt stolt! :)

Arthur ble BIR i dag, med CK og CERT! :) Han ble beste hannhund over verdensvinner - jeg var helt sjokka! Utrolig stolt mamma :D

Min gode venninnes DSG ble BIR og BIG 4 - og det første gang i ringen!

En skikkelig fin dag i dag :D

  • Like 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!! :D

Savannah ble BIM valp :)

Vi feilberegnet tiden og kom alt forseint, så hadde vært i hallen 5 min da vi entret ringen. Stakkars valpen var litt sjokket, men det gikk greit. Første gang i hall, og vi var rett ved siden av noen terriere og dvergschnauzere...trenger vel ikke å nevne at lydnivået var høyt :P

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fornøyd med dagen ja :D Er så stolt av @Alvira og lillegutten hennes som ble BIR i dag! Stilte DSG i dag også og ble BIR og BIG4, og dette var hundens aller første utstilling :) Cujo tok sitt siste cert i dag og ble champion - og det på første forsøk. Har ikke landet helt enda :D

Gratulerer til alle som er fornøyd og må takke alle kjentfolk for en super dag. Har fått kost maaaasse med lille Kahl til @Wachita. Så god og flott han er!

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! :D

Savannah ble BIM valp :)

Vi feilberegnet tiden og kom alt forseint, så hadde vært i hallen 5 min da vi entret ringen. Stakkars valpen var litt sjokket, men det gikk greit. Første gang i hall, og vi var rett ved siden av noen terriere og dvergschnauzere...trenger vel ikke å nevne at lydnivået var høyt :P

Gratulerer med BIM valp! Og ja, det var høyt lydnivå i dag. Jeg har øresus :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fornøyd med dagen ja :D Er så stolt av @Alvira og lillegutten hennes som ble BIR i dag! Stilte DSG i dag også og ble BIR og BIG4, og dette var hundens aller første utstilling :) Cujo tok sitt siste cert i dag og ble champion - og det på første forsøk. Har ikke landet helt enda :D

Gratulerer til alle som er fornøyd og må takke alle kjentfolk for en super dag. Har fått kost maaaasse med lille Kahl til @Wachita. Så god og flott han er!

Wiii, stort heiarop og gratulasjon til Cujo og Emilie! :D

Og gratulerer til alle andre med knall resultater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Khal ble BIR valp, ingen plassering i gruppen. Han løp som en idiot i gruppen, men var nok veldig sliten!

Kritikken: "utmerket type, velvinklet valp, meget vakkert hode. Velplasserte ører, mørke øyne, bra uttrykk, bra bitt. Vakker hals og rygglinje, bra brystkorg, bra vinkler, rør seg meget bra. Bra pels og farge"

Veldig fornøyd med dagen! Første utstilling for både Khal og handler! (:

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Khal ble BIR valp, ingen plassering i gruppen. Han løp som en idiot i gruppen, men var nok veldig sliten!

Kritikken: "utmerket type, velvinklet valp, meget vakkert hode. Velplasserte ører, mørke øyne, bra uttrykk, bra bitt. Vakker hals og rygglinje, bra brystkorg, bra vinkler, rør seg meget bra. Bra pels og farge"

Veldig fornøyd med dagen! Første utstilling for både Khal og handler! (:

Syns dere var veldig flinke jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si gratulerer til alle med gode resultater, så får jeg tatt alle på en gang. For jeg må innrømme at jeg har mistet oversikten over hvem jeg sa gratulerer til der oppe, og hvem jeg har gratulert på fb. Flotte hunder har dere alle sammen :D

Og; Takk for en hyggelig dag med flotte mennesker og hunder! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til alle som har gjort det bra ('like' funksjonen samarbeider dårlig i dag)

Tok med oss 3 av 4 cert på flaten (42 og 44 påmeldt) denne helgen vi! Pluss BIM på plutten min på søndag. Veldig fornøyd! Resten av gjengen vår hentet det øvrige (BIM motsatt dag, BIR begge dager, det fjerde certet, BIS søndag, BIS veteran søndag og en hel drøss med CK). Supertrivelig helg både ringside og på hotellet :D

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Gratulerer alle sammen :D

Tidi ble 2. Beste tispe med reserve cert og kjempe fin kritikk :D

Blondie ble BIR veteran og 3 beste tispe :) Jeg fikk en "Congratulation, you have a veteran in beautiful shape" av dommeren :ahappy:

Så både TIdi og Blondie, de er så fine :wub: Og totalt enig med dommeren :ahappy:

Hector ble BIR og BIG2. Superhappy med det. :ahappy:

:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...