Gå til innhold
Hundesonen.no

Basenji 101. Vi invaderes av valper til vinteren.


Yodel
 Share

Recommended Posts

  • Svar 335
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Han har jevnt store kull ja, 5-7. I natt fikk Emma valpene sine! Dag 59/ 60 i drektigheten. Fødselen forløp ganske udramatisk og gikk veldig fint for seg. Første kom 23.07, og siste 01.20. Så da k

Wohooo! 5 valper så vi på UL av Emma i dag! (dag 25)

Nyyyyydelig brindle JENTE!!!! Ååååå, sååå glad!!

:wub: For en herlig gjeng! Det må bli veldig tomt når alle de flytter hjemmefra!

Jo, tomt, men guuud så deilig. Sovemorgen! (Nesten iallefall- har jo fortsatt ungene her)

Fantastisk video! Made my day :P:blink::P

En ting jeg lurer på, får alle valpene lov av tispene til å gå i alle melkebarene, eller skiller de ut sine egne?

De vandrer fra melkebar til melkebar. De skiller ikke på de. Nå er jo ikke Tara & Emma her lenger, de flyttet tilbake til Lisbeth når de yngste var 6 uker, og Jippi (og Jubel- som også har fått melk) overtok alle.

magnus_zpsff290a5f.jpg

Kosetid

10957334_10152527745357693_1928493998259

Sovetid

Hvor trøtte var de når dere tok bildene? Hva er trikset? JonBlund sovestøv? Ser ikke for meg at jeg hadde fått til det samme ... :) :)

Oppskrift: Tur ut etterfulgt av masse lek, etterfulgt av mat, etterfulgt av ny tur ut, mere lek - og varme i gulvet.

Slitne, mette og fornøyde valper sover TUNGT!

Har du sortert valpene etter farge i det nederste bildet eller er det tilfeldig? :D Skikkelig blinkskudd!

De er fargesortert :innocent:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, dere bruker klinikken hvor jeg hadde min første praksis for noen år siden <3 Så gøy!

Har delt den siste videoen der til alle jeg kjenner som jeg trur trenger noe å glise over, sjeldent man ser noe så søtt :D Jeg ble minst tre hakk gladere av å gå inn på denne tråden nå i kveld! Jeg TRENGER en basenji-valp engang.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Ha ha, nei- ingen mistet :P
Alle er for lengst plassert i sine nye hjem. 15 i Norge, og en i Amerika.
Vi har beholdt 4 på del-eie, to tisper og to hannhunder.
Kira fra Prince / Emma -kullet, Yoshi fra Michael/ Tara og både Disco og Bugsy fra Jippi/Michael.

Både Uno (Jippi/ Michael) og Kira har vært med på utstilling med BIR og gruppeplassering :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...