Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor får jeg kjøpt hinder til hjemmebruk?


Red Merle
 Share

Recommended Posts

Agility er og blir gøy! Men det har liksom vært så vrient for oss å trene, siden man må helt til Barkåker for å få trent (med Tønsberg hundeklubb), og dit går det jo ingen buss.

Men så er man jo så heldig at man får seg hus med inngjerdet, relativt stor hage.. Og det må man vel utnytte? Jeg har sett mange ha slike plast-hindere i hagen sin. Hvor får man tak i disse?

Jeg ønsker meg:
2-3 rette hindere
1 slikt med hjul
1 tunell eller pølse
og en 12-pinners slalom

Jeg har googlet litt rundt, og finner jo det jeg vil ha, men ingen nettbutikker har alle produktene samtidig. Dvs at den ene har hinder og tunell, den andre har hjul og slalom.

Finnes det en nettbutikk der jeg kan få kjøpt alt jeg ønsker på en gang?
Det blir jo rimeligere mtp frakt osv mener jeg :)

Tenker på noe ala dette:
79130.jpg

(og nei, vi skal ikke ha villmann agility, jeg har noen kurs på nakken, så jeg veit hva jeg gjør)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rusta i Sverige har hinder, slalom, tunnel og et slags hjul til en meget rimelig pris. De har overlevd her i godt over et år, men det er selvfølgelig ikke topp-kvalitet. :)

Ja jeg mener å ha sett slikt utstyr der, men det var det å komme seg dit da.. Det er jo ikke en plass vi reiser så ofte til, og jeg skulle vel gjerne ha hatt det par hinder før snøen kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang hopphinder og slalom så hadde jeg kontaktet nærmeste fengsel eller yrkesskole. Tegninger og mål finnes i regelverket :)

Åja så de kan bygge det for meg? Hvor mye tror du det evnt ville ha kostet? Er jo yrkesskole rett nedi gata her, men litt usikker på hvem fag de har der. Jeg skal undersøke saken iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja så de kan bygge det for meg? Hvor mye tror du det evnt ville ha kostet? Er jo yrkesskole rett nedi gata her, men litt usikker på hvem fag de har der. Jeg skal undersøke saken iallefall :)

Jeg kan ta inn alle plast hindrene til deg og levere. Ta kontakt på Facebook om det er interessant :-)

De har også vippe og bom i tre. Tenkte å prøve vippe i tre selv til hjemme trening kanskje.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja så de kan bygge det for meg? Hvor mye tror du det evnt ville ha kostet? Er jo yrkesskole rett nedi gata her, men litt usikker på hvem fag de har der. Jeg skal undersøke saken iallefall :)

Ja det kan de, vi har bestilt da både fengsel og yrkesskole til ene klubben jeg trener i :)

Priser husker jeg ikke, men det var store forskjeller ift å bestille kvalitetsutstyr fra andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ta inn alle plast hindrene til deg og levere. Ta kontakt på Facebook om det er interessant :-)

De har også vippe og bom i tre. Tenkte å prøve vippe i tre selv til hjemme trening kanskje.

Hva er prisen på det i plast og vippe og bom i tre?

Ja det kan de, vi har bestilt da både fengsel og yrkesskole til ene klubben jeg trener i :)

Priser husker jeg ikke, men det var store forskjeller ift å bestille kvalitetsutstyr fra andre steder.

Er vardens fra fengselet?

De fleste jeg kjenner som har bestilt slalom fra fengsel ol har betalt sånn ca 1000,- pluss minus.

For alt? Eller bare for en ting? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ta inn alle plast hindrene til deg og levere. Ta kontakt på Facebook om det er interessant :-)

De har også vippe og bom i tre. Tenkte å prøve vippe i tre selv til hjemme trening kanskje.

Høres bra ut :) Jeg finner deg på Face vet du :D

Jeg skal også sjekke med fengsel og skole her, men ser dårlig ut :P

Hva er regel endingen mtp slalomen? Har det noe å si for hunden om slalomen er av gammel modell, så lenge den skal gåes på samme måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut :) Jeg finner deg på Face vet du :D

Jeg skal også sjekke med fengsel og skole her, men ser dårlig ut :P

Hva er regel endingen mtp slalomen? Har det noe å si for hunden om slalomen er av gammel modell, så lenge den skal gåes på samme måte?

Regelendringen er noen år gammel så jeg regner ikke med (eller håper ikke) at gammel modell fortsatt selges.

Endringen gikk på avstanden mellom hver pinne, den gikk fra 50 til 60 cm, noe som utgjør endel. Spesielt for oss med store hunder.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regelendringen er noen år gammel så jeg regner ikke med (eller håper ikke) at gammel modell fortsatt selges.

Endringen gikk på avstanden mellom hver pinne, den gikk fra 50 til 60 cm, noe som utgjør endel. Spesielt for oss med store hunder.

Akkuratt :) Ja da skal jeg sjekke ut målene på ferdigutgaven før jeg evnt kjøper! Jatzy er jo ikke så stor, men Yoshi der i mot hehe, han trenger nok litt plass. Får jeg ikke tak i en korrekt ferdigvariant, får det bli fengselstypen :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...