Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpetreff/sosialisering


Puma&Ulrike
 Share

Recommended Posts

Hei.

Jeg har en jack russell tispe, Puma, på 9 uker. Vi vil gjerne treffe andre valper for lek og sosialisering. Er det noen som vet om valpetreff i Bergensområdet? Vil gjerne også treffe voksne hunder som er rettferdige og går godt sammen med valper (læremester), men et hundetreff med mest voksne kan bli litt voldsomt for henne enda. Hadde vært kjempegøy om vi kan lage et fast valpetreff dersom det ikke allerede fins.

Hilsen Puma og Ulrike

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 3 months later...

Er det noe flere med valp i Bergen og omegn som har lyst å treffes for litt valpelek?

Har en whippet hannhund på 12 uker. Vil helst treffe noen som har valp på ca. samme alder.

Jeg har en springertispe på snart 15 uker, hva tenker du om det?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Snoffe Flott :) Jeg kan i dag og i morgen ettermiddag / kveld. Noe usikkert ennå mtp hva jeg evt. kan til helgen. I neste uke har jeg anledning tirsdag og onsdag ettermiddag kveld.

Jeg har bil og er fleksibel på hvor, så lenge det ikke er timer unna (og så har jeg en valp som har godt av å trene på å kjøre bil uten å protestere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier vi i morgen onsdag. Kl 18? Jeg er åpen på steder. Også interessert i evt å få kjenne til ukjente gode steder. Det beste stedet jeg kan tenke meg, er Storetveitmarken. Men som sagt er jeg åpen hvis du vet om et bedre sted :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantoftmarken er for min del totalt uaktuelt. Sist jeg var der med border collien jeg hadde, begynner å bli en god del år siden, var det en hund som nesten ble drept av en annen hund.

Syntes ikke sånne steder er noe å dra med hunden sin, uavhengig alder på hunden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantoftmarken er for min del totalt uaktuelt. Sist jeg var der med border collien jeg hadde, begynner å bli en god del år siden, var det en hund som nesten ble drept av en annen hund.

Syntes ikke sånne steder er noe å dra med hunden sin, uavhengig alder på hunden.

Såpass! :shocked:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...