Gå til innhold
Hundesonen.no

Oslo pet show


Arcticaa
 Share

Recommended Posts

Jeg skal dit! Jeg er også spent på å se hvordan det kommer til å være arrangert! :) Egentlig skulle jeg dit i forbindelse med kaninhopping, men jeg orket rett og slett ikke å hoppe med kaniner der, vil ha litt pause fra konkurranse på arrangementet kjente jeg :lol: Så drar med meg en utstillings kanin bare for morroskyld så jeg kan kose meg med resten av arrangementet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt synd med hunder ingen adgang dog.

Scandinavian Winner Show er "integrert" i messen? Men de slipper kanskje ikke inn hunder som ikke deltar? Og under en uke før har man ikke program, utstilleroversikt

Uhm, dette showet er et katteshow ja. Da har vi forklaringen på hvorfor hunder ikke er tillatt? :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er greit at ikke hvilken som helst hunder kan komme inn, for man vet aldri hva som da kommer inn av både hunder og eier. Nå vet jeg ikke hvordan det er om det er utstilling eller noe der, slik at kun påmeldte hunder kommer inne, programmet er jo enda ikke kommet ut (og det syns jeg er litt dårlig). Det er et arrangement for mange type dyr, og bl.a. kaniner skal jo være der, og det å ha f.eks bjeffende og stressende hunder kan bli veldig forstyrrende for en kanin i og med at de er byttedyr bl.a. Det står jo også at man kan møte andre dyr og gangere der også.

Jeg har nemlig opplevd en hund som har flydd midt i en hoppebane på en hoppekonkurranse - det var ikke noe gøy! Jeg var i tillegg dommer under klassen. Kaninen hoppet helt normalt, og det var masse folk som var tilskuere (dette ble arrangert under middelalderfestival). Jeg så ikke den hunden før den buste over banen for å angripe kaninen, og den løp igjen over halve banen og var under en meter unna kaninen - det var bare ren flaks at hundeeier klarte å holde igjen båndet, og at kaninfører fikk tak i kaninen også forsåvidt. I full sjokk hoppet jo teamet videre og fullførte banen (kaninen så heldigvis ikke noe mer berørt ut annet enn at den ble skremt der og da), men stakkars kaninfører (som også er eier) braste jo sammen i gråt når løpet var ferdig. Det var skummelt for oss også som satt å så på. Og det kommer til å være hoppekonkurranse som arrangeres der inne, så hvis det skal hunder inn som skal delta på noe håper jeg de enten lar hundene være igjen hvis de skal se på andre dyr, eller at de faktisk har kontroll på hunden slik at den ikke forstyrrer kaninene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...