Gå til innhold
Hundesonen.no

Hunde-fotografering


Arcticaa
 Share

Recommended Posts

Da skal jeg drive litt shameless self promotion

denne siden er ikke ferdigoppdatert men men holder da på med hobbyfoto av hund, og har møtt flere her inne og tatt bilder :)

jeg driver å bygger portefolie! så om du bor i oslo og trenger/vil ha bilder av hund så er det mulig å kontakte meg.

FB Siden min kan du uansett se : HER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 5 weeks later...

hei! det er en stund siden jeg tok gratis bilder.

jeg tar betalte foto-oppdrag.

men tar ikke penger for selve oppdraget. man kan derimot kjøpe bildet/bildene i høyoppløselig format.

man får dermed se /dele bilder "gratis" med vannmerker fra min facebook side, men kan kjøpe det i stort format om man ønsker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

hey:)

Jeg lurer på om det er noen som har schæferhund i oslo området som har lyst på bilder av sin hund?
Jeg har veldig lyst til å legge til noen schæfere i min portefolie da dette er en rase som står mitt hjerte nær :)

som nevnt over så får dere selvsagt lov til å dele/bruke bilder jeg legger ut som dere vil ! :)
Jeg tar kun betalt om noen ønsker høyoppløselig fil tilsendt til feks print.

send meg gjerne en PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey:)

Jeg lurer på om det er noen som har schæferhund i oslo området som har lyst på bilder av sin hund?

Jeg har veldig lyst til å legge til noen schæfere i min portefolie da dette er en rase som står mitt hjerte nær :)

som nevnt over så får dere selvsagt lov til å dele/bruke bilder jeg legger ut som dere vil ! :)

Jeg tar kun betalt om noen ønsker høyoppløselig fil tilsendt til feks print.

send meg gjerne en PM

@Margrete :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey:)

Jeg lurer på om det er noen som har schæferhund i oslo området som har lyst på bilder av sin hund?

Jeg har veldig lyst til å legge til noen schæfere i min portefolie da dette er en rase som står mitt hjerte nær :)

som nevnt over så får dere selvsagt lov til å dele/bruke bilder jeg legger ut som dere vil ! :)

Jeg tar kun betalt om noen ønsker høyoppløselig fil tilsendt til feks print.

send meg gjerne en PM

Jeg har en normal hår og en langhår. Den langhåra må du nesten vente til slutten av sommeren med å ta bilder av, hun er helt nedrøytet og ser mest skabbete ut. Asti gjør seg som modell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en normal hår og en langhår. Den langhåra må du nesten vente til slutten av sommeren med å ta bilder av, hun er helt nedrøytet og ser mest skabbete ut. Asti gjør seg som modell :)

så hyggelig!!

Én er også fint ;) Vi kan kanskje avtale en helg det passer oss begge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så hyggelig!

Én er også fint ;) Vi kan kanskje avtale en helg det passer oss begge!

Jepphepp :D Jeg kan egentlig de fleste helgene, så du må komme med ett forslag. Det eneste jeg ønsker er at det blir 11-12 ish :)

Send meg en pm så avtaler vi bare nærmere der :)

Endret av Margrete
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...