Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpegjengen 2015


Mackenzie
 Share

Recommended Posts

Ja, men vi må jo bare ha det siste ordet, ikke sant? 

Ikke prøv å snu dette til å være noe jeg er enig i, mine valper (og voksne hunder, for den saks skyld) sover i min seng om natta de, og på dagtid sover de i sofaen. Men i hver eneste tråd jeg har sett der denne valpen har vært et tema, har folk fortalt henne at det er uetisk og feil og i følge Mattilsynets regler så blablabla - jeg tror hun har fått det med seg. Hun er ikke enig i at hun gjør noe galt, og hun hevder vi ikke har hele bildet. Tar hun feil? 

Det er uansett ikke en tråd om Monica Eike og hennes malamute, det er en tråd om valper født i 2015. Skal dere fortsette å dytte reglementet oppi nesa på henne, så gjør det i tråder om hennes hund, du har en her, her, eller så kan dere sikkert diskutere det videre i polarhundtråden her. Å fortsette diskusjonen i denne tråden, er unødvendig

 Mener også at vi kan droppe diskusjonen her.  vil heller se bilder av 2015 valper :) 

 

 

Endret av Meg
  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tror vi får valp på fredag! Hvis det går etter planen og oppdretter og valp virker fornuftige så blir hun med oss hjem. Kopiert bildelink fra oppdretter sin Facebookside.

Da er hun endelig hjemme! Ventetiden er over og 17 timers reise for å hente valp er overstått ^^

Endelig er jenta mi født En av disse herlighetene kommer til meg i slutten av juni. 3 tisper og 1 hannhund. Far er flotte Quinlent James Dean og mor er vakre CH Cometstaff Day For

Posted Images

Her er litt bilder av mine 2015 valper.

Stjerne har blitt 9 mnd, og hun må jeg visst få tatt noen nye bilder av snart. Shame on me!

Dette er fra midten av august.

Stjerne_12aug15.thumb.jpg.37c5ce67a40421

 

Sarek har blitt 5 mnd gammel, og jeg venter fortsatt i litt spenning om stein nummer to kan gjøre et mindre mirakel og ramle på plass :aww: Vet sjansen er lav, men håper litt til allikevel.

12088147_10153188872712108_7236449869234

 

Siste 2015 valp er Beringia, og hun ser for øyeblikket slik ut (8 uker gammel)

12079299_10153188869722108_1948061298036

12096118_10153188869842108_7689417569701

 

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er litt bilder av mine 2015 valper.

Stjerne har blitt 9 mnd, og hun må jeg visst få tatt noen nye bilder av snart. Shame on me!

Dette er fra midten av august.

Stjerne_12aug15.thumb.jpg.37c5ce67a40421

 

Sarek har blitt 5 mnd gammel, og jeg venter fortsatt i litt spenning om stein nummer to kan gjøre et mindre mirakel og ramle på plass :aww: Vet sjansen er lav, men håper litt til allikevel.

12088147_10153188872712108_7236449869234

 

Siste 2015 valp er Beringia, og hun ser for øyeblikket slik ut (8 uker gammel)

12079299_10153188869722108_1948061298036

12096118_10153188869842108_7689417569701

 

så fine :wub: drømmer om husky en dag !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forteller meg hvorfor mim soon to be 6 måneder gamle valp tisset i senga i natt, PÅ meg..? :P  Våknet av at dyna, jeg og madrassen var bløtt, herlig start på dagen. Hun har tisset i senga en gang tidligere, da var hun 9 uker med null blærekontroll :P 

Nyx gjorde det samme med meg! Men hun var vel 8-10 mnd.. Vi våknet og jeg lå i 10 min på tlf for å våkne litt. Så plutselig hopper hun opp i senga, oppå meg og tisser! Maaaasseee. Alltid like gøy med tiss i seng, på deg og overalt... Valpeglede :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forteller meg hvorfor mim soon to be 6 måneder gamle valp tisset i senga i natt, PÅ meg..? :P  Våknet av at dyna, jeg og madrassen var bløtt, herlig start på dagen. Hun har tisset i senga en gang tidligere, da var hun 9 uker med null blærekontroll :P 

Det kan være at første løpetid nærmer seg, det er ikke uvanlig med uhell i den sammenheng :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er litt bilder av mine 2015 valper.

Stjerne har blitt 9 mnd, og hun må jeg visst få tatt noen nye bilder av snart. Shame on me!

Dette er fra midten av august.

Stjerne_12aug15.thumb.jpg.37c5ce67a40421

 

Stemmer for nye bilder ja :ahappy: Jeg blir helt satt ut av hvor stor hun så ut der allerede. Hun var jo nettopp en liten fluffball liksom :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange flotte sonevalper:wub:

Igår kom jeg hjem med lille Akira og hun er så nydelig. 

Hun sov sammen med oss i natt og jeg gikk ut med henne kl halv fem, da hun flyttet litt på seg, og hun tisset og så sov vi videre til kl halv ti. 

Hun er nysgjerrig på alt både ute og inne og er veldig frempå. 

Vakreste jenta mi :heart:

31CFAC1A-F45E-4951-AD50-561C1EF69789_zps

  • Like 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange flotte sonevalper:wub:

Igår kom jeg hjem med lille Akira og hun er så nydelig. 

Hun sov sammen med oss i natt og jeg gikk ut med henne kl halv fem, da hun flyttet litt på seg, og hun tisset og så sov vi videre til kl halv ti. 

Hun er nysgjerrig på alt både ute og inne og er veldig frempå. 

Vakreste jenta mi :heart:

31CFAC1A-F45E-4951-AD50-561C1EF69789_zps

Gratulerer med å endelig få frøkna hjem! :D Hun er flott!

Si ifra om du kommer innom Oslo-området en dag! Det hadde vært superkoselig å få hilse på :wub: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med å endelig få frøkna hjem! :D Hun er flott!

Si ifra om du kommer innom Oslo-området en dag! Det hadde vært superkoselig å få hilse på :wub: 

Tusen takk :D

Det skal jeg gjøre. Er uten bil etter at den havarerte så er ikke så mobil om dagen:ermm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

menmen.. :P Er hun ikke litt ung enda?  (6mnd den 16 okt) Milla var nærmere 9 måneder før hun fikk sin første løpetid. :) 

 

 Nei det er ganske stor forskjell på sånt. Hører ofte om de som får første løpetid mellom 6 og 9 mnd. Også er det noen som er yngre og noen eldre. Mine to tisper har fått første ved 6 og 11 mnd alder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...