Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpegjengen 2015


Mackenzie
 Share

Recommended Posts

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tror vi får valp på fredag! Hvis det går etter planen og oppdretter og valp virker fornuftige så blir hun med oss hjem. Kopiert bildelink fra oppdretter sin Facebookside.

Da er hun endelig hjemme! Ventetiden er over og 17 timers reise for å hente valp er overstått ^^

Endelig er jenta mi født En av disse herlighetene kommer til meg i slutten av juni. 3 tisper og 1 hannhund. Far er flotte Quinlent James Dean og mor er vakre CH Cometstaff Day For

Posted Images

Hei dere. På fredag var jeg på gardemoen å skulle hente valpen vår seeko.

Skulle ha han i kabinen pg trodde alt sko gå vra. Han skulle visst være ca 8,5 kg men de pleide visst ikke veie.

Fikk sjokk hvor stor han var og slet med å få han oppi den bagen. Han nekta å ta hode nedi og det forstår jeg. Skulle veie han i bahen og vekta viste 12 kg!!!! 

Ingen håp i å få han i cabinen. Etter mye styr og om og men kom vi oss hjem. Han måtte være i lasterommet. Det var absolitt ikke noe jeg ville. Det car egentlig en fprutsetning for meg At han ikke skulle være i øasterommet.

Men han var veldig trøtt. Virka fin og rolig når jeg henta buret etter flyturen.Ble en sen kveld. Med en gang vi kom hjem var det ut i hundegården. Etter noen timer tok vi sjangs på å gå inn. Kom nøyaktig 3 ul så sov han hele natta.

Lørdagen gikk supert og barna storkoser seg. Han er veldig snill og har på 1 dag lært sitt. Dette kunne han ikke men som oppdretter sa er han en veldig klok valp?

Nå koser vi oss veldig mye i valpetiden.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, megaklikk på sonen, så innlegget kom først ikke, og da skreiv jeg ett til, og nå er det mange! 

Kan hende at vi kanskje har bestilt oss valp, kanskje, ja. :icon_redface:

Ojj!! Spennende. Vennligst oppdater når du vet mer :D

Valpen min begynner å bli stor :| :drool: :wub:

12032096_10156127464365437_3328803704132

 

Gratulerer :)

Nommin :wub: Så vakker da 

Hei dere. På fredag var jeg på gardemoen å skulle hente valpen vår seeko.

Skulle ha han i kabinen pg trodde alt sko gå vra. Han skulle visst være ca 8,5 kg men de pleide visst ikke veie.

Fikk sjokk hvor stor han var og slet med å få han oppi den bagen. Han nekta å ta hode nedi og det forstår jeg. Skulle veie han i bahen og vekta viste 12 kg!!!! 

Ingen håp i å få han i cabinen. Etter mye styr og om og men kom vi oss hjem. Han måtte være i lasterommet. Det var absolitt ikke noe jeg ville. Det car egentlig en fprutsetning for meg At han ikke skulle være i øasterommet.

Men han var veldig trøtt. Virka fin og rolig når jeg henta buret etter flyturen.Ble en sen kveld. Med en gang vi kom hjem var det ut i hundegården. Etter noen timer tok vi sjangs på å gå inn. Kom nøyaktig 3 ul så sov han hele natta.

Lørdagen gikk supert og barna storkoser seg. Han er veldig snill og har på 1 dag lært sitt. Dette kunne han ikke men som oppdretter sa er han en veldig klok valp?

Nå koser vi oss veldig mye i valpetiden.?

Så bra at turen gikk fint. 

Skjønner det er kjedelig når man må ha de i lasterommet, men godt det gikk fint 

lykke til med lille valpen

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke de beste bildene. Er ikke så lett å ta bilder alene for oppdretter, men her er nå jentene

B5ED7D94-687E-457F-8BFF-38FCD170EDEB_zps

 

Pr idag syntes jeg sort jente er mer "sammensatt" eksteriørt. Og de er veldig like i oppførsel så det skal bli et vanskelig valg:blink:

Drar opp å ser på de til søndag og gleder meg enormt mye. 

Planene var jo å reise opp annenhver uke, men ettersom bilen tok kvelden var det ikke mulig:icon_cry:

Så blir jeg der til den 30 når hun skal være med hjem. 

 

Det er fremdeles to hanner og ei tispe tiltales hvis noen føler trangen ;)

Endret av Belgerdama
Skriveleif
  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke de beste bildene. Er ikke så lett å ta bilder alene for oppdretter, men her er nå jentene

B5ED7D94-687E-457F-8BFF-38FCD170EDEB_zps6fyh31j3.jpg

 

Pr idag syntes jeg sort jente er mer "sammensatt" eksteriørt. Og de er veldig like i oppførsel så det skal bli et vanskelig valg:blink:

Drar opp å ser på de til søndag og gleder meg enormt mye. 

Planene var jo å reise opp annenhver uke, men ettersom bilen tok kvelden var det ikke mulig:icon_cry:

Så blir jeg der til den 30 når hun skal være med hjem. 

 

Det er fremdeles to hanner og ei tispe tiltales hvis noen føler trangen ;)

Klart vi føler trangen! :D Blir supervalpesjuk av å se bilder av sånne nydelige hårballer :D De er like fine begge to, synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valpetestene ble gjordt igår og etter å  ha sett de små idag falt valget på frøken sort. 

Hun gjorde en super test og jeg er så glad for at hun blir min. 

Er jo ikke noen hemmelighet at hun har stått høyest på lista lenge. 

Så jeg introduserer for dere mitt nye familiemedlem Imbriani's Akira

E04985F1-2462-467D-96CE-F4A0D60CFE70_zps

  • Like 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig var det i januar 2016 jeg skulle ha valp, men jeg har vært så uheldig denne måneden at de valpene ble det ikke noe av. Noen var det feil på, og andre var feil farge, osv osv. 
Plutselig får jeg et tips om en nydelig hann som er tilgjengelig. Alt stemmer på denne. 

Legger ved et bilde av skjønningen jeg håper at vil bli min om 3-4 uker :wub:

Leader.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig var det i januar 2016 jeg skulle ha valp, men jeg har vært så uheldig denne måneden at de valpene ble det ikke noe av. Noen var det feil på, og andre var feil farge, osv osv. 

Plutselig får jeg et tips om en nydelig hann som er tilgjengelig. Alt stemmer på denne. 

Legger ved et bilde av skjønningen jeg håper at vil bli min om 3-4 uker :wub:

Leader.thumb.jpg.a7ae56ad8cf513b4bfce30696c174b4a.jpg

[emoji7]

Hvilke kennel er den fra? :)

Sent fra min GT-N8000 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...