Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpegjengen 2015


Mackenzie
 Share

Recommended Posts

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tror vi får valp på fredag! Hvis det går etter planen og oppdretter og valp virker fornuftige så blir hun med oss hjem. Kopiert bildelink fra oppdretter sin Facebookside.

Da er hun endelig hjemme! Ventetiden er over og 17 timers reise for å hente valp er overstått ^^

Endelig er jenta mi født En av disse herlighetene kommer til meg i slutten av juni. 3 tisper og 1 hannhund. Far er flotte Quinlent James Dean og mor er vakre CH Cometstaff Day For

Posted Images

Vakreste små er 5 uker.

Tenk hvordan tiden flyr.

Jeg har en forkjærlighet for frøken sort, lilla og rød.

Så skal bli spennende å se hvem som kommer hit.

84ECEF07-D096-4B4F-B8DE-53D78BC270B4_zps

Tja. Jeg syns at den brune og den sorte tispa har noe over seg som jeg liker jeg, og skulle jeg valgt fritt uten tanke på kjønn, så liker jeg blå gutt også. Frøken lilla er søt hun, men hun skiller seg ut med sine ståører og lyse tegninger rundt øynene, det er vel ingen av disse valpene som lyser faenskap lang vei, syns jeg. Snarere tvert i mot, jeg syns de har fine, rolige og myke blikk :)

Hvem var pappaen til disse igjen? Ser ut som et jevnt kull, i den grad man kan bedømme sånt på hodebilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakreste små er 5 uker.

Tenk hvordan tiden flyr.

Jeg har en forkjærlighet for frøken sort, lilla og rød.

Så skal bli spennende å se hvem som kommer hit.

Postet bilde

Åh, så fine! Liker brun, blå og grå best, jeg. De ser så snille og gode ut i uttrykket :)

Fortsett å legge ut nydelige bilder av alle de supersøte valpene deres! :D Hjertet mitt smelter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Jeg syns at den brune og den sorte tispa har noe over seg som jeg liker jeg, og skulle jeg valgt fritt uten tanke på kjønn, så liker jeg blå gutt også. Frøken lilla er søt hun, men hun skiller seg ut med sine ståører og lyse tegninger rundt øynene, det er vel ingen av disse valpene som lyser faenskap lang vei, syns jeg. Snarere tvert i mot, jeg syns de har fine, rolige og myke blikk :)

Hvem var pappaen til disse igjen? Ser ut som et jevnt kull, i den grad man kan bedømme sånt på hodebilder :)

De er veldig fine alle sammen og noen råtasser med mye egne meninger. Hihi.

Pappan er TJH Thunderwolfs Braveheart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Belgerdama

Helt klart frk lilla! Det er noe med uttrykket og de små, spisse ørene som gjør at hun ser ut som en valp med masse f**nskap i seg! :D

Hihi, de er alle noen små råtasser.

Men Lilla, rød og sort er favoritter.

Brun er også ganske så rå.

Er så spent på hvordan de utvikler seg i tiden fremover.

BTW, er det noen som vet hvordan man multisvarer på tlf? Får det ikke til :(

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det? Var valpen urolig eller? Er veldig spent må valpen være i buret hele tiden både på flyplassen og inne på flyet? Vi er litt redd for det skal være litt trangt i buret. Er heldigvis bare 50 min. Flytur☺

Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det? Var valpen urolig eller? Er veldig spent� må valpen være i buret hele tiden både på flyplassen og inne på flyet? Vi er litt redd for det skal være litt trangt i buret. Er heldigvis bare 50 min. Flytur☺

Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk

Gikk veldig fint da jeg henta valp i Mai :) Hadde valpen på fanget når jeg satt på flyplassen å ventet. Inne på flyet må valpen sitte i buret under setet foran deg under letting og landing. Men når vi var i lufta tok jeg henne ut av bagen og hadde henne på fanget :) Du må også ha valpen med deg i sikkerhetskontrollen slik at de kan kjøre bagen gjennom sammen med vesker og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk seg at det bare er 14 dager til lillejenta kommer :ahappy:

Å som jeg gleder meg altså. 

Oppdretter er en av mine nærmeste venner og skal beholde en tispe selv og en hann som muligens skal på for. 

Så Akira får jevnlig kontakt med ihvertfall sin søster Arwen. :heart:

I følge oppdretter, som kjenner meg veldig godt og VET hva jeg vil ha så er det disse to som passer best (pr idag) så er spent på valpetesten. 

 

E04985F1-2462-467D-96CE-F4A0D60CFE70_zps

 

07E8D2F6-61D8-48EA-9A6D-3834B2B6388D_zps

 

Rød er en liten djevel som henger i det meste. Hihi. Akkurat slik jeg vil ha de. 

Endret av Belgerdama
La til ekstra så det ikke skulle dobbelpostes
  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk seg at det bare er 14 dager til lillejenta kommer :ahappy:

Å som jeg gleder meg altså. 

Oppdretter er en av mine nærmeste venner og skal beholde en tispe selv og en hann som muligens skal på for. 

Så Akira får jevnlig kontakt med ihvertfall sin søster Arwen. :heart:

I følge oppdretter, som kjenner meg veldig godt og VET hva jeg vil ha så er det disse to som passer best (pr idag) så er spent på valpetesten. 

 

E04985F1-2462-467D-96CE-F4A0D60CFE70_zps

 

07E8D2F6-61D8-48EA-9A6D-3834B2B6388D_zps

 

Rød er en liten djevel som henger i det meste. Hihi. Akkurat slik jeg vil ha de. 

Det blir spennende!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rød :wub:

Likte og rød ?

Aww, se på de brillefjesene! emoji813.png Jeg synes du skal ta begge to :D

Hihi, rød er høyt på lista her også. 

Hun har noe av de samme tegningene som Frost. Hvitt i brystet og på noen av tærne. 

Sort ligner veldig på mamman sin og hun er en av de vakreste tispene jeg vet om. 

Så blir spennende nå altså. 

Haha, begge blit kanskje litt i overkant (selvom jeg virkelig hadde lyst på en tispe og en hann) da jeg har to hjemme også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...