Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpegjengen 2015


Mackenzie
 Share

Recommended Posts

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tror vi får valp på fredag! Hvis det går etter planen og oppdretter og valp virker fornuftige så blir hun med oss hjem. Kopiert bildelink fra oppdretter sin Facebookside.

Da er hun endelig hjemme! Ventetiden er over og 17 timers reise for å hente valp er overstått ^^

Endelig er jenta mi født En av disse herlighetene kommer til meg i slutten av juni. 3 tisper og 1 hannhund. Far er flotte Quinlent James Dean og mor er vakre CH Cometstaff Day For

Posted Images

Sarek har blitt over 3mnd gammel og veier over 10kg alt. Vokser og gror fort disse små...

 

Han liker IKKE å gå bak på tur. Han skal gå ved siden av den første hunden eller i front mener han. Men han får nå bare lære seg at innimellom går vi bak.

 

Postet bilde

 

Postet bilde

Men lederhunder skal da gå fremst de? :P:teehe:

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valpene har nå startet å åpne øynene.

De er 1 1/2 uke gamle og jeg syntes tiden går såååå sakte.

Gleder meg enormt til jeg får sett de igjen og til jenta mi kommer hjem.

Det er, såvidt jeg vet, 3 ledige hanner i kullet.

Alle tispene er snakket for.

Ettersom faren er tjenestehund (patruljehund) og moren har vist stort potensiale i både LP og feltsøk/søk og at hun har en interesse for sau så har jeg stor tro på gode arbeidshunder i dette kullet.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Stemmer :) 

 

Blir spennende å se hva som kommer i det kullet :) 

Så kult at han kommer til deg! Sett litt bilder på Facebook! Virker som en kul fyr :D

Jeg er veldig spent på dette kullet! Har lenge hatt lyst på en fra de linjene. Så spent på om det kommer noen terv der! Så håper det! Linjene bak er jo nesten 75% terv, så sjansene er der!

Lilly minner veldig om Khal og, utifra det jeg har sett. Happy go lucky tispe med litt whatever attityde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult at han kommer til deg! Sett litt bilder på Facebook! Virker som en kul fyr :D

Jeg er veldig spent på dette kullet! Har lenge hatt lyst på en fra de linjene. Så spent på om det kommer noen terv der! Så håper det! Linjene bak er jo nesten 75% terv, så sjansene er der!

Lilly minner veldig om Khal og, utifra det jeg har sett. Happy go lucky tispe med litt whatever attityde!

Han virker som en liten frekkas ja :P

Skal du ikke ha om det bare blir sorte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja. Enda flere belgerfolk.

Gleder meg til å se valpene deres

@Ingidano har sett valpen på face og den er kjempesøt

Lykke til.

Og håper det kommer ei tispe til deg @Wachita

Her syntes jeg tiden går utrolig sakte. Valpene blir 2 uker i morgen og da er det bare 6 uker igjen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...