Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpegjengen 2015


Mackenzie
 Share

Recommended Posts

Twiggy har blitt 10 uker allerede! Idag dro vi til Kalvøya, fint vær og søndag betyr masse mennesker :D Vi tuslet rundt og så på mennesker som badet, lekte, syklet, grillet osv. Twiggy er reagerer og avreagerer veldig fint. Vasset i vannet og koste seg i gresset :wub: Nå kommer hun til å sove godt et par timer :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tror vi får valp på fredag! Hvis det går etter planen og oppdretter og valp virker fornuftige så blir hun med oss hjem. Kopiert bildelink fra oppdretter sin Facebookside.

Da er hun endelig hjemme! Ventetiden er over og 17 timers reise for å hente valp er overstått ^^

Endelig er jenta mi født En av disse herlighetene kommer til meg i slutten av juni. 3 tisper og 1 hannhund. Far er flotte Quinlent James Dean og mor er vakre CH Cometstaff Day For

Posted Images

:o:wub:

Endelig en til r/t kelpie på sonen! Hvor fra? :D

Nå ble jeg også spent på hvor han kommer fra.

Det er ei R/T AK på sonen som venninna mi eier. Ei tispe fra Evallens i Sverige

Han kommer fra Leagården's i Sverige. Mor er Leagården's Black and Tan Impressions og far er Orchis Norne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twiggy har blitt 10 uker allerede! Idag dro vi til Kalvøya, fint vær og søndag betyr masse mennesker :D Vi tuslet rundt og så på mennesker som badet, lekte, syklet, grillet osv. Twiggy er reagerer og avreagerer veldig fint. Vasset i vannet og koste seg i gresset :wub: Nå kommer hun til å sove godt et par timer :lol:

Beundret faren hennes både i utstillingsringen og i agility på Gränna :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minien her har blitt 14 uker og vokser som et uvær! Tøff liten sak som utforsker alt med største nysgjerrighet. Jeg merker nå at hun kan synes at ting er litt skumle, men ikke verre enn at hun sjekker det ut. Hun er supersosial med andre hunder og folk, verden er en bløtkake, ingen bekymringer. Sterke meninger på frøkna, hun både freser og piper når hun ikke er fornøyd.

Vi jobber for tiden en del med hjemme alene-trening. Jeg synes det er litt frustrerende. Hun har vært alene i opp mot en time to ganger, det har gått veldig fint. Hun protesterer litt i starten, men har sovnet og sovet til jeg kommer hjem på de lengste gangene hun har vært alene. Vi gikk på en liten smell der hun peip/hylte/styrte da jeg var borte fra henne en halv time, og etter det har hun hatt lettere for å lage konsert. Hun virker ikke redd, bare veldig missfornøyd. Hun kan oppføre seg akkurat likt om hun ikke får viljen sin og vi er hjemme. I dag har hun vært alene 2x15 min og det har gått OK. Første gangen var det litt piping, men la seg til å sove. Andre gangen var hun litt mer innstendig i lyden, men var mye stille selv om hun ikke sov. Så vi får ta det litt etter litt hver dag. Målet er at hun skal kunne være alene ca 2 timer når jeg begynner på skolen i august, så får jeg finne andre alternativer når vi evt. har lengre dager, men stort sett er vi bare på skolen fra kvart på 9-halv 12.

11698571_10207073812866257_3404586721163

11141217_10207086457502365_8046167520748

10866242_10207101616921341_1177863390988

1383007_10207008476032877_80854582882723

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Ene kullet ble født i dag. Venter på svar på Facebook! jeg som ikke liker Facebook engang... Blææææh

Sent from my D6503 using Tapatalk

Min frøken kommer siste helga i august. Det nærmer seg, men assa, det er driiiit lenge til!
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går tiden raskt med Sarek, og sakte med bollene i magen til Denali :aww:

2,5 uke igjen til termin 31. juli.

Ååå. Jeg føler med deg.

Venter selv. Tispa har termin 8 august.

Tiden går såååå sakte nå syntes jeg, men stikker en tur på fjellet så håper jeg den fyker avgårde ;)

Lykke til med fødsel

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå. Jeg føler med deg.

Venter selv. Tispa har termin 8 august.

Tiden går såååå sakte nå syntes jeg, men stikker en tur på fjellet så håper jeg den fyker avgårde ;)

Lykke til med fødsel

God tur på fjellet! Håper tiden går raskt mens du er der :)

Lykkeønsker til fødselen er godt motatt, for jeg tror jeg aldri har vært så nervøs før en fødsel tidligere. Hun endte jo med keisersnitt sist. Gruer meg til fødselen, gleder meg kjempemye til de er ute!

@snøfrost : la meg bare si at både stamtavlenavn og hverdagsnavn kommer til å være preget av dette årets uflaks :lol: (om den da kommer :P )

:lol: de MÅ komme. Hva bli navnet? Bad luck mantra? :P (selv om det kanskje burde være good luck mantra for å unngå en ny slik serie om man tror på den slags)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur på fjellet! Håper tiden går raskt mens du er der :)

Lykkeønsker til fødselen er godt motatt, for jeg tror jeg aldri har vært så nervøs før en fødsel tidligere. Hun endte jo med keisersnitt sist. Gruer meg til fødselen, gleder meg kjempemye til de er ute

Tusen takk.

Jeg håper tiden går fort jeg også.

Er så heldig at jeg får være med på fødselen så gleder meg sykt mye.

Da skjønner jeg du er nervøs ja.

Håper det går uten noe tull denne gangen.

Krysser alt jeg har ;)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...