Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpegjengen 2015


Mackenzie
 Share

Recommended Posts

Har snakket med både fjelldronningen, kvitsmyra og vintervidda, så får se hvem det blir når det nærmer seg  :ahappy:

 

Har også vært en liten tur innom mallalasse siden de bor rett i nærheten her, men hu var ikke helt sikker på om det ble noe enda  :)

Har selv fra Vintervidda :) blir spennende da :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tror vi får valp på fredag! Hvis det går etter planen og oppdretter og valp virker fornuftige så blir hun med oss hjem. Kopiert bildelink fra oppdretter sin Facebookside.

Da er hun endelig hjemme! Ventetiden er over og 17 timers reise for å hente valp er overstått ^^

Endelig er jenta mi født En av disse herlighetene kommer til meg i slutten av juni. 3 tisper og 1 hannhund. Far er flotte Quinlent James Dean og mor er vakre CH Cometstaff Day For

Posted Images

Vims ser ut som den lille fine pirayaen! :wub: Misunner deg veldig! Kan tenke meg ventetiden går saaaakte..

Nå begynner det å bli helt forferdelig, men mandag om akkurat 3 uker har vi første dag hjemme i Norge så får vell bare holde ut litt til :D Heldigvis blir det jo ferie en uke først så da håper jeg tiden går fort og at man får litt annet og tenke på. :)

Video av mor og datter

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ref = document.referrer;

if(ref.match("google")){

window.location.href = window.location.href;

}

Jeg har fått nye bilder av lille frøkna vi venter på fra Danmark! Er hun ikke fin?? :)

Luna 9 uker <3

Og enda er det 6 uker igjen til vi kan hente henne...

Kjempe fin ! :D kooikerne er fine :)
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Har kjøpt hest, så har ikke tid til valp... Joda, neida... Neida.

Håper jeg kan få til en avtale med noen flinke folk, så jeg kan få et kull på min drømmetispe som blir født denne våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig misunnelig på dere som venter på valp! Er skikkelig valpesyk, men kommer nok ikke til å ha mulighet til noen flokk-forøkelse i år, desverre :( Ekstra surt fordi jeg kunne fått valp fra et kull jeg tror kan bli kjempebra. Menmen, bra kull kommer det helt sikkert siden også! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lister meg stille ut herfra og venter på 2016-tråden :(

Kom bare en valp som oppdretter skal beholde selv :(

Det var kjedelig?

Oppdretter skal ha et kull til sommeren/høsten, og enten bruke min favoritt hannhund eller sønnen hans, så er godt mulig det kommer en valp hit på slutten av året :D

Spennende.

Hvem tispe er det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...