Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpegjengen 2015


Mackenzie
 Share

Recommended Posts

Jeg har lyst på valp nå men er ikke kull før om ett halvt år selv om jeg vil ha den nå. 6 måneder føles så lenge til men det er iallefall 2015 og i år :) lyst på valp nå.

Jeg skulle egentlig ha valp fra et kull som var ventet på denne tiden i fjor, dessverre drøyde de akkurat lenge nok til å komme etter de nye importreglene, så da utgikk de siden jeg helst ville ha valpen 8 uker gammel. Sto på et kull som var her i norge i sommer/høst, men der ble det ikke noen tispe til meg, men nå blir det valp om litt over en mnd (dog import likavell :P ). Den ventetiden er forferdelig, men vell verdt det :D Hvilken rase og hvilket oppdrett skal du ha fra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tror vi får valp på fredag! Hvis det går etter planen og oppdretter og valp virker fornuftige så blir hun med oss hjem. Kopiert bildelink fra oppdretter sin Facebookside.

Da er hun endelig hjemme! Ventetiden er over og 17 timers reise for å hente valp er overstått ^^

Endelig er jenta mi født En av disse herlighetene kommer til meg i slutten av juni. 3 tisper og 1 hannhund. Far er flotte Quinlent James Dean og mor er vakre CH Cometstaff Day For

Posted Images

Er såååå enig.

Min er ikke leveringsklar før i sept/okt hvis det blir noe.

Samme her! Det er lenge til det! Og jeg har ventet på flere potensielle kull fra tidlig 2014 :hmm: Det tar så lang tid! Det er jo ikke gitt at tispa hverken tar seg eller lager tispevalper en gang :| *krysse alt jeg har av fingre og tær*

Nå må det vel være min tur :innocent:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner bli nervøs. Skal importere sperm fra USA. Er godt i gang med prosessen, men synes hannhundeier er unødvendig treig, og tispa bygger pels i rekordfart. Ikke ventet løpetid før i mars, men skulle ikke forundre meg det minste om hun for første gang skulle løpe tidlig. Wæææh! :|

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Det er lenge til det! Og jeg har ventet på flere potensielle kull fra tidlig 2014 :hmm: Det tar så lang tid! Det er jo ikke gitt at tispa hverken tar seg eller lager tispevalper en gang :| *krysse alt jeg har av fingre og tær*

Nå må det vel være min tur :innocent:

Ja det er jo ikke gitt at de tar seg eller at det kommer tisper eller NOK tisper..hihi.

Jeg tvinner tomler og håper på det beste.

Foreløpig har ingen tisper fra denne kennelen gått tomme, men så må det i tillegg komme ei tispe til meg.

Moro at vi får valp på samme tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo ikke gitt at de tar seg eller at det kommer tisper eller NOK tisper..hihi.

Jeg tvinner tomler og håper på det beste.

Foreløpig har ingen tisper fra denne kennelen gått tomme, men så må det i tillegg komme ei tispe til meg.

Moro at vi får valp på samme tid

Nå har denne tispa hatt kull før ihvertfall, men hun må jo lage nok tisper da. Er det som har skjedd fra de andre kombinasjonene, at det kommer 1 eller ingen tisper. Og alle oppdretterne skal jo beholde tisper selv :sleep:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har denne tispa hatt kull før ihvertfall, men hun må jo lage nok tisper da. Er det som har skjedd fra de andre kombinasjonene, at det kommer 1 eller ingen tisper. Og alle oppdretterne skal jo beholde tisper selv :sleep:

Ja det vil de jo gjerne.

Krysser fingrene for at det kommer en fin tispe til deg☺️

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her nærmer det seg virkelig valpehenting. Torsdag om 6 dager kommer denne frøkna, Marielle Chelsea, hjem til oss. Hun er født 22.11. , og er mellompuddel. Nå tror jeg jeg har det jeg trenger av utstyr i hus, eller ihvertfall underveis i posten. Det er en salig blanding av pur glede, panikk, og prestasjonsangst i hodet mitt, jeg har aldri før hatt valp. :)

post-1067-0-88914400-1420841272.jpg

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her nærmer det seg virkelig valpehenting. Torsdag om 6 dager kommer denne frøkna, Marielle Chelsea, hjem til oss. Hun er født 22.11. , og er mellompuddel. Nå tror jeg jeg har det jeg trenger av utstyr i hus, eller ihvertfall underveis i posten. Det er en salig blanding av pur glede, panikk, og prestasjonsangst i hodet mitt, jeg har aldri før hatt valp. :)

Så utrolig søt hun er.

Blir artig å følge dere og lille jenta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som lille Vims har det ganske greit mens hun venter på å bli trønder. Vims oppå fanget og mor ved siden.

10928056_10204855205772482_1315849396_n.

Hun ser så stor ut allerede *snufs* jeg som vil ha søt liten valp.

Edit: Alle valpene er nå solgt, og vims er den eneste som er igjen hos oppdretter. Det blir spennende og følge med på kullet, 3 er solgt til politiet i USA, en skal være narkotika hund i frankrike, en annen eksplosiv hund i frankrike, en skal trene lydighet, to er solgt som "familiehunder" (tror jeg) :P og Vims skal forhåpentligvis bli rednings, ipo, lydighet og brukshund :) Hvertfall mange som får mulighet til å vise hva de er god for å det er jo kjekt for å få kartlagt bredde i kullet, blir spennende og se :)

  • Like 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som lille Vims har det ganske greit mens hun venter på å bli trønder. Vims oppå fanget og mor ved siden.

10928056_10204855205772482_1315849396_n.

Hun ser så stor ut allerede *snufs* jeg som vil ha søt liten valp.

Edit: Alle valpene er nå solgt, og vims er den eneste som er igjen hos oppdretter. Det blir spennende og følge med på kullet, 3 er solgt til politiet i USA, en skal være narkotika hund i frankrike, en annen eksplosiv hund i frankrike, en skal trene lydighet, to er solgt som "familiehunder" (tror jeg) :P og Vims skal forhåpentligvis bli rednings, ipo, lydighet og brukshund :) Hvertfall mange som får mulighet til å vise hva de er god for å det er jo kjekt for å få kartlagt bredde i kullet, blir spennende og se :)

Så utrolig flott.

Er det en hollender??

Gleder meg til å følge dere?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som lille Vims har det ganske greit mens hun venter på å bli trønder. Vims oppå fanget og mor ved siden.

10928056_10204855205772482_1315849396_n.

Hun ser så stor ut allerede *snufs* jeg som vil ha søt liten valp.

Edit: Alle valpene er nå solgt, og vims er den eneste som er igjen hos oppdretter. Det blir spennende og følge med på kullet, 3 er solgt til politiet i USA, en skal være narkotika hund i frankrike, en annen eksplosiv hund i frankrike, en skal trene lydighet, to er solgt som "familiehunder" (tror jeg) :P og Vims skal forhåpentligvis bli rednings, ipo, lydighet og brukshund :) Hvertfall mange som får mulighet til å vise hva de er god for å det er jo kjekt for å få kartlagt bredde i kullet, blir spennende og se :)

Som hun har vokst! :| Men hun ser flott ut da! Litt nerver på deg nå eller? Alt klart til turen? :D

Et sikkelig spennende kull ser det ut som, mange kommende stjerner der i gården!

Jeg er så valpesjuk, har ikke hatt valp på 12 år og det blir nok desverre noen år til før det kommer noen hit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...