Gå til innhold
Hundesonen.no

Massasje


Recommended Posts

I likhet med Ane skulle både jeg, nakken og skulderen min ønske at du holdt til i Bergen :ahappy:

Fy! Hvorfor er du ikke i Bergen?? :( :(

Kom til Bergen å ha praksis!

Haha, jeg skulle ønske jeg hadde et liv fullt av masse ledige helger, så skulle dere fått spandere turen over fjellet mot massasje! :wub:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer hjem i oktober en uke, klar for å bli knadd på :D

Jeg har eventuelt bestemt meg for å ta en tur til Lillehammer i helgen.. ;)

Omg, dette har jeg lyst til. :|

Go for it! :D

Trodde det var hundemassasje først, og da skulle jeg booket deg til Casper neste gang du var i området :D Høres ut som det ikke blir problemer med å få kunder til menneskemassasje heller da :D

Lillehammer i helgen, om menneskekroppen ønsker seg massasje også. ;)

Å heisann! Bare å vente på lønning da :D

:D

Skal ikke du til Bergen i forbindelse med parring av ene hunden? *hint hint* :D

Nei, jeg prøver ikke Bergen igjen denne gangen. :( Men vi kan jo treffes i Stockholmsområdet. :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har eventuelt bestemt meg for å ta en tur til Lillehammer i helgen.. ;)

Go for it! :D

Lillehammer i helgen, om menneskekroppen ønsker seg massasje også. ;)

:D

Nei, jeg prøver ikke Bergen igjen denne gangen. :( Men vi kan jo treffes i Stockholmsområdet. :rofl:

Har du?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fillern, at jeg ikke tenkte på det på mandag! ;) Stive ME-kroppen har godt av litt massasje. Kanskje en annen gang...

Mandag skulle jeg uansett avgårde for å gå spor, men vi kan sikkert finne en annen dag. Har forøvrig mulighet til å låne lokaler og benker på skolen i Oslo så lenge det er ledig. Men nå har jeg lånt meg benk her hjemme også, så nå er jeg klar. :D

@Kaja - ja har tenkt meg til Lillehammer i helgen. Skulle du hatt en massasje? En tur i skogen? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag skulle jeg uansett avgårde for å gå spor, men vi kan sikkert finne en annen dag. Har forøvrig mulighet til å låne lokaler og benker på skolen i Oslo så lenge det er ledig. Men nå har jeg lånt meg benk her hjemme også, så nå er jeg klar. :D

@Kaja - ja har tenkt meg til Lillehammer i helgen. Skulle du hatt en massasje? En tur i skogen? :D

Begge deler? :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...