Gå til innhold
Hundesonen.no

Pølsa, en berner sennenhund (bildespam)

Recommended Posts

Så fantastisk å høre at cellegiftkuren gikk bra!!! :wub: 

Og hvor finner du alle disse fine bernerene? Vanligvis synes jeg berner sennen har så enormt med hår at de ikke er noe fine, de er liksom bare molosser og lite sennen. Men dine... Sukk. Da får man jo lyst på berner også! Til og med valpebildene er rett og slett adorable, og ikke sånne bernervalper med 1 meter afro på hodet :P De er så moderate og vakre, hikst, hyll, hjarte, og så videre! :ahappy: 

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
20 minutter siden, Kangerlussuaq skrev:

Så fantastisk å høre at cellegiftkuren gikk bra!!! :wub: 

Og hvor finner du alle disse fine bernerene? Vanligvis synes jeg berner sennen har så enormt med hår at de ikke er noe fine, de er liksom bare molosser og lite sennen. Men dine... Sukk. Da får man jo lyst på berner også! Til og med valpebildene er rett og slett adorable, og ikke sånne bernervalper med 1 meter afro på hodet :P De er så moderate og vakre, hikst, hyll, hjarte, og så videre! :ahappy: 

😂 Mye av det er nok fordi de er tisper, men jeg velger jo selvfølgelig også linjer etter hva jeg liker - og jeg liker ikke sikkel og tunge typer 😝 Men afrosveisen synes jeg er herlig og venter så lenge jeg kan med å stusse ørene for første gang. Det skal også nevnes at Pølsa har skikkelig kastratpels og er nedstusset på faner og mage i mange av bildene 😉 Slik ser hun ut i utrimmet stand:

tumblr_nokam1zxye1sf1gsoo2_1280_1__by_dutumblr_nokam1zxye1sf1gsoo1_1280_1__by_dutumblr_nfegyqebif1qi34ygo2_1280_1__by_du

tumblr_nbjx1fe1oo1qi34ygo8_1280_1__by_du

M.a.o en rar, forvokst corgi 🤣

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så utrolig fine de er! :wub: Og så godt at cellegiften har hatt så god effekt! Har så lyst på en berner, men er litt avskrekka av levealderen dessverre... 

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive