Gå til innhold
Hundesonen.no

Pølsa, en berner sennenhund (bildespam)


bernertryne
 Share

Recommended Posts

Så fantastisk å høre at cellegiftkuren gikk bra!!! :wub: 

Og hvor finner du alle disse fine bernerene? Vanligvis synes jeg berner sennen har så enormt med hår at de ikke er noe fine, de er liksom bare molosser og lite sennen. Men dine... Sukk. Da får man jo lyst på berner også! Til og med valpebildene er rett og slett adorable, og ikke sånne bernervalper med 1 meter afro på hodet :P De er så moderate og vakre, hikst, hyll, hjarte, og så videre! :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I går og i dag har jeg og dyret gjort meget fornuftige ting, som å bruke gammelt halloween-stasj til å ta diverse bilder i sann amerikansk stil med halloween-tema. Pølsedyret ble foret med ost av bern

Da er verdens beste Pølsa død ? 27. februar var hun til rutine lymfesjekk hos veterinær og lymfekjertlene var igjen svulmet opp til ca. pingpongballer (da hun startet cellegift var de tennisballer), o

(bilde ) født 22/04/12 Pølsedyrets favoritting her i livet er å spise, å løpe (helst løs), å leke gjemsel-innkalling, taco, å kjøre bil, å klatre, tørrfisk, å rulle seg i gress, å sitte bamse,

20 minutter siden, Kangerlussuaq skrev:

Så fantastisk å høre at cellegiftkuren gikk bra!!! :wub: 

Og hvor finner du alle disse fine bernerene? Vanligvis synes jeg berner sennen har så enormt med hår at de ikke er noe fine, de er liksom bare molosser og lite sennen. Men dine... Sukk. Da får man jo lyst på berner også! Til og med valpebildene er rett og slett adorable, og ikke sånne bernervalper med 1 meter afro på hodet :P De er så moderate og vakre, hikst, hyll, hjarte, og så videre! :ahappy: 

? Mye av det er nok fordi de er tisper, men jeg velger jo selvfølgelig også linjer etter hva jeg liker - og jeg liker ikke sikkel og tunge typer ? Men afrosveisen synes jeg er herlig og venter så lenge jeg kan med å stusse ørene for første gang. Det skal også nevnes at Pølsa har skikkelig kastratpels og er nedstusset på faner og mage i mange av bildene ? Slik ser hun ut i utrimmet stand:

tumblr_nokam1zxye1sf1gsoo2_1280_1__by_dutumblr_nokam1zxye1sf1gsoo1_1280_1__by_dutumblr_nfegyqebif1qi34ygo2_1280_1__by_du

tumblr_nbjx1fe1oo1qi34ygo8_1280_1__by_du

M.a.o en rar, forvokst corgi ?

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

flower_by_duskregn-dcddas6.png

Da er verdens beste Pølsa død ? 27. februar var hun til rutine lymfesjekk hos veterinær og lymfekjertlene var igjen svulmet opp til ca. pingpongballer (da hun startet cellegift var de tennisballer), og da det ikke er noen garanti for at hun reagerer like bra på cellegift begynte hun på en stor dose prednisolon i stedet. Hun fikk 4 måneder til å kose seg med tur og mat, hennes to favoritting (minus løping som hun ikke gadd da alle musklene forsvant med kortisonen), og rakk å fylle 6 år i april. Så ble hun akutt dårlig natt til 29. mai, mistet gradvis kontroll over bein og blære, og måtte avlives samme morgen.

siste_sausage_resize_by_duskregn-dcddarn

Mango satt egentlig bare i bakgrunnen og ventet fram til Pølsa tok siste åndedraget, da reiste hun seg og luktet henne fra hale til hode og liksom konstaterte at ok, hun er død. Og når vi kom hjem gikk hun konsekvent og la seg på Pølsas faste plasser som hun ellers aldri har ligget på ? Jeg menneskeliggjør nok fryktelig men det virker liksom som om hun har overtatt stafettpinnen etter Pølsa, hun er liksom med en gang blitt ekstra veloppdragen og kosete.

  • Sad 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...