Gå til innhold
Hundesonen.no

P.I- C Kull, Langhåret Collie


Perfect Image
 Share

Recommended Posts

  • Svar 164
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Endte opp med 5 tisper og en hannhund Alle soble i forskjellige nyanser, ser bedre når de er tørre. 4 tisper med hel krage, en med halv liten på den ene siden og en hannhund med diamant form i nakken

Jaaaa! Etter nedturen igår kom oppturen idag Minst 5-6 bebiser ventes De var små enda, så hun ville ha regnet termin fra siste parringsdag. Herlighet så glad jeg er nå! Går virkelig opp og

Nå er valpene fordelt: Havanna flytter til Lillestrøm og heter P I Calling The Shots Iona flytter til femundsmarka og heter P I Causing A Fever Ziir Rio flytter til Oslo og heter P I Chasing Sha

Posted Images

Også har jeg hele slekten her. Mor på nesten 14, søster på 12 og halvt, kullsøster på 9 og hennes datter på 3 år. Helt fantastisk å se dem sammen <3 og de holder seg så godt!!! Hun på 14 er med på turene våre hver dag, leker og har glimt i øyet :) ikveld kom også Oscar sin datter på besøk, mor til min Oliver og hennes datter igjen(kullsøster til Oliver) elsker væremåten de er sammen! Imorgen kommer Simi sin mamma og kullsøster og halvlillesøster på besøk <3

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

En uke siden parring! Ingen ting nytt å komme med egentlig. Litt bilder av gamlingene <3Postet bilde

Postet bilde

Oliver, hennes halvbror (og oscars barnebarn) ble lånt bort i barn og hund til ei helt fremmed jente på 5-6 år som han hadde 3-4 min å bli kjent med og han er seg selv lik og hadde det gøy med den flinke lille jenta som var så utrolig utrolig glad for å få lov til å løpe i ringen hun også <3 Er så glad for at hundene mine er slik!!

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...