Gå til innhold
Hundesonen.no

P.I- C Kull, Langhåret Collie


Perfect Image
 Share

Recommended Posts

Pedigree

Dette er andre gang jeg prøver på dette kullet, da vi var for sent ute forrige gang. Simi er ei utroolig søt tispe, som vil alle til lags. Hun er lærevillig og herlig å jobbe med, men bærer fargen sin og litt blond :) Hun er kjempesøt mot andre dyr, utadvendt mot mennesker men har ikke noe særlig utpreget lekelyst. Har en god avreaksjon, og er med overalt med samme positiv spirit uansett hva vi gjør. Vi trente tidligere mye blodspor, og hun var kjempeflink. Men så dabbet interessen min av desverre :P

Oscar er en helt fantastisk hannhund som lyser verdighet og stoisk ro. Han er utrolig utadvendt, har lekelyst og virker ikke til å være sin alder i det hele tatt (Han var 8 når jeg var der, det begynner gjerne å merkes på Collies da.) Han har gitt noen flotte avkom med godt mentalitet i Sverige, Finland og Tyskland. Han er drømmehannhunden min på veldig mange måter, og jeg ble rett og slett bergtatt når jeg var der nede sist, tilstedeværelsen hans er ikke til å slå feil på- For en hannhund!

AA A
HD B
CEA Go normal som voksen
CAC&BOS

486734_10151577043285256_58807074_n.jpg?

1461806_10151965833325256_646651668_n.jp196351_10151347629160256_83874412_n.jpg?

10313507_10152527808450256_8522340207365

533101_10150698008445256_1977407477_n.jp

X

Int Dk N uch KBHV’ 09-13 VWW'14 Pahlex Dollar N Dime

HD A
CEA CLEAR

bca22da8-cb8b-4252-b120-38bd3ef42733nrie

7be98687-63c7-4d60-bd5d-c878b66e3b11nrie

05cd5ee3-ca28-41db-ab33-78804d68d1ebosca

3824d5c9-b3bc-49e3-9b96-7c84939f24d7hep(

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 164
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Endte opp med 5 tisper og en hannhund Alle soble i forskjellige nyanser, ser bedre når de er tørre. 4 tisper med hel krage, en med halv liten på den ene siden og en hannhund med diamant form i nakken

Jaaaa! Etter nedturen igår kom oppturen idag Minst 5-6 bebiser ventes De var små enda, så hun ville ha regnet termin fra siste parringsdag. Herlighet så glad jeg er nå! Går virkelig opp og

Nå er valpene fordelt: Havanna flytter til Lillestrøm og heter P I Calling The Shots Iona flytter til femundsmarka og heter P I Causing A Fever Ziir Rio flytter til Oslo og heter P I Chasing Sha

Posted Images

Sonen blir et farlig, farlig sted fremover. Både dette kullet og Arya sitt kull.... :wub: Krysser fingrer for full klaff denne gangen, det MÅ bare bli valper :D Og det kommer sikkert til å komme en vakker, vakker tispe med omtrent samme farger som sin far. Og hun kommer til å bli smashing!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonen blir et farlig, farlig sted fremover. Både dette kullet og Arya sitt kull.... :wub: Krysser fingrer for full klaff denne gangen, det MÅ bare bli valper :D Og det kommer sikkert til å komme en vakker, vakker tispe med omtrent samme farger som sin far. Og hun kommer til å bli smashing!

Jeg HÅPER virkelig det! Oliver, hennes halvbror (Og han er barnebarn av Oscar- På den siden han ikke er i slekt med Simi :lol: ) har nettopp fått et kull på 9 stykker i Sverige, der 6-7 var skygget som Oscar er :) Gleder meg til å se hva dette kullet gir.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg HÅPER virkelig det! Oliver, hennes halvbror (Og han er barnebarn av Oscar- På den siden han ikke er i slekt med Simi :lol: ) har nettopp fått et kull på 9 stykker i Sverige, der 6-7 var skygget som Oscar er :) Gleder meg til å se hva dette kullet gir.

:D Får håpe du er like heldig med dette kullet! Det er sååååå pent med mørk(Skygget?) sobel :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :) Uansett så flytter en av døttrene derfra til meg, eller ikke til meg da- Men jeg eier den og hun bor på for :) Det kullet er i slekt med mitt kull på begge sider forøvrig :lol:

Oh, spennende da! :D Jaja, gode linjer er verdt å ta vare på :D Skal du beholde/sette ut på for valper fra både dette og Arya sitt kull også? :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...