Gå til innhold
Hundesonen.no

Dyrebutikk helt fersk


Recommended Posts

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Justerte rabatten opp til 10% på koden " forum "

Du må kjøpe en graveringsmaskin, helst en med diamant-tupp, det holder mye lengre. Det er nok relativt dyrt i innkjøp... kanskje? På ebay (blant annet) får du kjøpt masse billige merker det ikke s

Tuller du? Det er jo ran? Uansett om de varer flere år. På ebay får du helt gode tags, de helt billige er ikke så bra, og blir ripet opp lett, men der det står diamond engraved er de dypt inngraverte,

Der var det mye fint :) Får kikke innom når jeg vet litt mer om hva valpen min liker, han har ikke kommet i hus ennå, så jeg tror jeg skal roe litt ned på kjøpingen inntil videre. Kommer dere til å selge inngraverte id-brikker og sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har veldig lyst tilby custom id brikker, men vet ikke hvordan de lages =/

Du må kjøpe en graveringsmaskin, helst en med diamant-tupp, det holder mye lengre. Det er nok relativt dyrt i innkjøp... kanskje?

På ebay (blant annet) får du kjøpt masse billige merker det ikke står noe på.

På dyrebutikker selges disse for 200kr ingraverte, det er virkelig en horribel pris. På ebay får du dem fra 20kr og opp.

Så om du selger de til godt under hundrelappen tror jeg du har potensiale til å selge godt altså :) tar sikkert tid før det blir lønnsomt å selge dem, men samtidig så vil det kanskje lokke litt kunder til butikken?

Hilsen storforbruker av ID-merker, som er provosert over hva norske dyrebutikker tillater seg å ta betalt for dem.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må kjøpe en graveringsmaskin, helst en med diamant-tupp, det holder mye lengre. Det er nok relativt dyrt i innkjøp... kanskje?

 

På ebay (blant annet) får du kjøpt masse billige merker det ikke står noe på.

 

På dyrebutikker selges disse for 200kr ingraverte, det er virkelig en horribel pris. På ebay får du dem fra 20kr og opp.

 

Så om du selger de til godt under hundrelappen tror jeg du har potensiale til å selge godt altså :) tar sikkert tid før det blir lønnsomt å selge dem, men samtidig så vil det kanskje lokke litt kunder til butikken?

 

Hilsen storforbruker av ID-merker, som er provosert over hva norske dyrebutikker tillater seg å ta betalt for dem.

200 kr?? I alle fire butikkene jeg har jobbet har vi tatt 79 inkl. inngravering!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at prisen i norske nettbutikken er dyrt ja..vi har veldig lyst tilby ting til priser som folk kan ha råd til.

Men som du sier en graveringsmaskin koster. Men ja vi skal gå til innkjøp av en så fort butikken har råd:) Først må vi selge litt av det vi har, ta inn mer , få større utvalg. Når pengene er der blir det billige id brikker:)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har Tags av god kvalitet kan du godt ta rundt 200kr for dem. Jeg kjøper tags i messing inkludert skrift til 180 kr, varer kjempelenge uten å bli særlig slitt (flere år) Dog koster tags av mye dårligere kvalitet akkurat det samme på samme butikk. (En liten skomaker/slipebutikk, har nøkler og tags bl.a)

Pris etter kvalitet tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var rare 'øre' priser. 37 øre f.eks. (hele kroner og til nød 50 ører bør det prises med - syns jeg)

Syns det bør være tlf nr og org nr
Likte ikke helt FB saken der (bør holde med bare link dit)
Endel skrivefeil, som trekker litt ned.

Den bør validere

Ellers så den grei ut, den korte tiden jeg sjekka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har Tags av god kvalitet kan du godt ta rundt 200kr for dem. Jeg kjøper tags i messing inkludert skrift til 180 kr, varer kjempelenge uten å bli særlig slitt (flere år) Dog koster tags av mye dårligere kvalitet akkurat det samme på samme butikk. (En liten skomaker/slipebutikk, har nøkler og tags bl.a)

Pris etter kvalitet tenker jeg :)

Tuller du? Det er jo ran? Uansett om de varer flere år. På ebay får du helt gode tags, de helt billige er ikke så bra, og blir ripet opp lett, men der det står diamond engraved er de dypt inngraverte, og viser ingen slitasje etter flere år. Så kommer an på hva du kjøper. De som bare er laser engraved er ikke bra.

Men sorry, ikke meningen å gjøre det til en id-tag-tråd :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du? Det er jo ran? Uansett om de varer flere år. På ebay får du helt gode tags, de helt billige er ikke så bra, og blir ripet opp lett, men der det står diamond engraved er de dypt inngraverte, og viser ingen slitasje etter flere år. Så kommer an på hva du kjøper. De som bare er laser engraved er ikke bra.

Men sorry, ikke meningen å gjøre det til en id-tag-tråd :)

Jeg er kanskje bare blitt vant til dyre priser :P Trodde ikke man fikk så gode tags billigere! (Den dårligere typen er i hvert fall direkte ran, det syns til og med jeg :P )

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan legge til at graveringsmaskin koster er formue og tagsene er ikke særlig billige de heller. Rundt 20-30 per stykk i innkjøp for de som ikke bare er en tynn plate som er helt rund liksom. Et regnestykke jeg aldri fikk til å gå opp for de fleste kommer til å gå til ebay el. uansett desverre :(

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at prisen i norske nettbutikken er dyrt ja..vi har veldig lyst tilby ting til priser som folk kan ha råd til.

Men som du sier en graveringsmaskin koster. Men ja vi skal gå til innkjøp av en så fort butikken har råd:) Først må vi selge litt av det vi har, ta inn mer , få større utvalg. Når pengene er der blir det billige id brikker:)

Mitt tips er å være litt realistisk... Det er lett å tenke at ting er dyrt. Men du skal betale innpris, og du skal ha kostnader til å drifte og til å kunne ta ut lønn. Dere er neppe den første butikken/nettbutikken som har tenkt at dere skal satse på å være billig. Da må man som regel inngå ett kompromiss, og satse på dårligere kvalitet... I Norge, med de lønnsnivåene som er, tror jeg kanskje heller det er lettere å få folk til å satse på kvalitet til en litt dyrere pris. Det er jo flere her inne som driver nettbutikker, hvor prisene ikke er sånn unormalt lave, men hvor jeg allikevel er fristet til å handle fordi de har vanvittig mye bra produkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del vil si at noe av det viktigste for meg når gjelder valg av nettbutikk er rask levering og god kundeservice. Selvsagt ser jeg på pris også, men på ting som dette så er det små marginer og jeg betaler heller 10-20 kroner mer for en vare jeg får innen et par dager enn å gå for den laveste prisen hvis jeg må vente over en uke på varen.

Andre tenker kanskje annerledes, men jeg er utålmodig og når jeg først har bestemt meg for å kjøpe noe så vil jeg ha det NUH! :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisene ble rare pga automatisk utregning av rabatt %. har rettet på det nå :)

Sjekk salg siden.

Bare hele priser eller .90

Mitt tips er at du kutter ut 0.90 - prisene. Alle vet at 126.90 er 127. Sånne priser ser så veldig Nille ut, om du skjønner hva jeg mener.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sender alle varer innen 24 timer.

Bestiller du før klokka 21:00 på kvelden så leverer vi på post i butikk den dagen. Da blir den sendt dagen etterpå. Altså innen 24 timer:)

Jeg for min del vil si at noe av det viktigste for meg når gjelder valg av nettbutikk er rask levering og god kundeservice. Selvsagt ser jeg på pris også, men på ting som dette så er det små marginer og jeg betaler heller 10-20 kroner mer for en vare jeg får innen et par dager enn å gå for den laveste prisen hvis jeg må vente over en uke på varen.

Andre tenker kanskje annerledes, men jeg er utålmodig og når jeg først har bestemt meg for å kjøpe noe så vil jeg ha det NUH! :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...