Gå til innhold
Hundesonen.no

Doggibagg.no


Debbie
 Share

Recommended Posts

Ang. avtalegiro (at de trekker en gang i mnd) kan du gå inn i nettbanken din og sette en maxsum som de kan trekke hver mnd. Hvis pakkene koster f.eks 299,- Så setter du 300 som max. Da kan de ikke trekke mer enn det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått to pakker fra Doggiebag.no . Og er foreløbig fornøyd :) Ikke vært noe tull. Hunden elsker tingene han får. Kunne kanskje tenkt meg litt mer leker i pakkene

Hva har du fått til nå? Litt spent på hva man kan forvente.

Jeg meldte meg inn for ikke lenge siden og får første pakken i september :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker spennende, er det noe for valper og?

Man skriver inn hundens fødselsdato, så jeg går ut ifra at de plukker ut noe som er age-appropriate. Nå er jeg kanskje ikke rette person til å svare i og med at jeg nettopp har meldt meg inn og ikke har fått første pakke enda, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skriver inn hundens fødselsdato, så jeg går ut ifra at de plukker ut noe som er age-appropriate. Nå er jeg kanskje ikke rette person til å svare i og med at jeg nettopp har meldt meg inn og ikke har fått første pakke enda, hehe

He he, høres lovende ut da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skriver inn hundens fødselsdato, så jeg går ut ifra at de plukker ut noe som er age-appropriate. Nå er jeg kanskje ikke rette person til å svare i og med at jeg nettopp har meldt meg inn og ikke har fått første pakke enda, hehe

Jeg spurte de om dette med alder siden jeg har en gamling som ikke leker så mye lenger, fikk til svar at alle pakkene var like og at de ikke gjorde noen justeringer på dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte de om dette med alder siden jeg har en gamling som ikke leker så mye lenger, fikk til svar at alle pakkene var like og at de ikke gjorde noen justeringer på dem ;)

Kjedelig.. Jeg håpet på en hel del valpesaker i pakken min. Nåvel, jeg får vel bare vente å se hva som ender opp med å bli sendt vår vei. Det er jo ikke sånn at det er bindingstid heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er den riktige adressen http://doggiebag.no/ ikke doggibagg som det står i tittelen :)

Ikke prøvd og ikke kommer jeg til å prøve det heller. Bruker ikke 300kr i måneden på godteri og leker uansett, skal jeg ha noe vil jeg vite akkurat hva det koster. Men kan da godt hende det er en god deal da :) Kan ikke folk legge inn bilder av pakker de har fått?

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, en på jobb ble så fristet pga bildene av de forventningsfulle og lykkelige hundene som ventet på pakken sin :lol: Jeg tror aldri jeg hadde falt for noe slikt. Jeg kjøper heller ting utenom. Det hadde jo vært kjekt å få godbiter i posten da. Det hender det brått tar slutt og jeg skal trene og mangler godbiter. Men da er det gått at frysen min er full av billige pølser :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er den riktige adressen http://doggiebag.no/ ikke doggibagg som det står i tittelen :)

Ikke prøvd og ikke kommer jeg til å prøve det heller. Bruker ikke 300kr i måneden på godteri og leker uansett, skal jeg ha noe vil jeg vite akkurat hva det koster. Men kan da godt hende det er en god deal da :) Kan ikke folk legge inn bilder av pakker de har fått?

Er enig med deg, jeg vil vite hva jeg får, derfor jeg spurte dem om dette med leker siden Chicka ikke leker så mye lenger og har en kurv full med leker så trenger hun ikke flere leker.

-jeg fikk til svar at de ikke lagde tilpassede pakker, greit det, men da han presterte å si at hun garantert kom til å leke med lekene hun fikk fra dem så måtte jeg glise litt...i don't think so, sorry!!!

Hadde tenkt å prøve en måned for å se hva det var, men ser at jeg heller bør bruke de 300 kronene på noe jeg VET at hun kommer til å like ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har mottatt to pakker, og vi er ganske fornøyd med det egentlig. Vi bor et stykke unna by og butikk så da er det egentlig greit å kunne få det sendt hjem. Pelsen virker i alle fall fornøyd :P Kan jo legge ut bilder av hva vi fikk i første pakken:

015_zps40b89ac6.jpg

019_zps90f2069a.jpg

021_zpsf62dce36.jpg

020_zps9ab862f9.jpg

I tillegg til et gavekort på noe fòr om jeg ikke husker feil :P

Denne mnd har jeg ikke noe bilde av, men tema for den var visst tannhygiene og inneholdt en del snoperier og dentastix lignende greier, samt en kongbamse :)

Om innholdet er verdt de 300 kr vet jeg ikke, men vi er nå i alle fall fornøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Mener jeg så en annen side som solgte sånne måneds pakker ut.. Doginbox eller noe sånt? Eller er jeg helt ute?

Denne mnd var det bare en leke i pakken, veldig skuffende. Ellers var det to pakker godbiter og ett tyggebein, og to reflekser. Tenker jeg prøver en pakke til, så ser vi om den er noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tester ut dette enda, og kun fått en pakke (August). Venter på neste pakke som burde være rett rundt hjørnet nå. Vet ikke om dette er noe jeg kommer til å forsette med eller ikke, så vi får se hva som skjer fra måned til måned :lol: August-pakken (min første g da foreløbig eneste) var jeg egentlig ganse fornøyd med, teamet var da tannhygiene, og valpen elsket Kong-bamsen som har tau istedenfor vanlig fyll inni! :D Også var det da diverse tygge-snadder som skulle være bra for tenna. Litt skeptisk til alt slikt dilldall, men det så ikke så gærent ut. Men ikke nok til at jeg kan avgjøre om tennene blir bedre eller ikke.

Har en venninne som delte et bildet i går at de hadde fått September-pakken, og det var hittil den dårligste syns hun, og hu har bestilt noen. Er egentlig veldig nøytral til det heg, syns ikke det er det verste som kunne ha vært, men jeg er ikke overlykkelig av begeistring for det heller. Så vi får se hva jeg gjør i fremtiden :)

10583806_10152359794726475_3293926058845

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg så en annen side som solgte sånne måneds pakker ut.. Doginbox eller noe sånt? Eller er jeg helt ute?

Denne mnd var det bare en leke i pakken, veldig skuffende. Ellers var det to pakker godbiter og ett tyggebein, og to reflekser. Tenker jeg prøver en pakke til, så ser vi om den er noe :)

Poteboks vil jeg tro? Sett det rundt på instagram :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...