Gå til innhold
Hundesonen.no

Pearls Legacy`s D Kull (Whippet)


Alzenas
 Share

Recommended Posts

  • Svar 182
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Enya er idag 56 dager på vei og sammenlignes med en hval her i huset Slimproppen gikk før i dag, men ingen tegn på at vi er i gang. Så da slapper jeg helt av og tenker at om MINST 2 dager er vi i ga

Da var det nye objektivet kommet og tatt i bruk, her kommer noen bilder av valpene fra i går. Nå har Royal Trippel i dag dratt til sine nye eiere i Tønsberg. Og på fredag drar Royal Hassel til Elveru

Dette må være årets kleineste "family portrait" av hund :lol: Men altså, der er Tress med mamma Enya og pappa Dani:-)

Tuuusen takk! Jeg er veldig fornøyd med hjertebarna mine :D Det var kanskje akkurat din tråd jeg var inne å kommenterte på tror jeg :-P

Så koselig å høre! De er noen sjarmtroll de her småtassene. Men nå skal det bli deilig når alle flytter til sine nye hjem. Tress er fortsatt ledig:-)

Det tror jeg det var ja, takk for svar :) Har du ofte kull? Jeg trooor jeg har bestemt meg for tispe denne gangen. Men Tress er fantastisk vakker, håper han finner seg en godt hjem snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg det var ja, takk for svar :) Har du ofte kull? Jeg trooor jeg har bestemt meg for tispe denne gangen. Men Tress er fantastisk vakker, håper han finner seg en godt hjem snart :)

Nja. A kullet ble født i mai 2012, B kullet i juli 2013 og 2 kull nå i år. Har såpass mange interesserte på Tress nå som jeg anser som gode valpekjøpere at jeg tror de riktige er dukket opp:-)

Gøy at du muligens ender opp med rasen - ut fra tråden din tror jeg en Whippet glatt hadde blitt fornøyd med deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja. A kullet ble født i mai 2012, B kullet i juli 2013 og 2 kull nå i år. Har såpass mange interesserte på Tress nå som jeg anser som gode valpekjøpere at jeg tror de riktige er dukket opp:-)

Gøy at du muligens ender opp med rasen - ut fra tråden din tror jeg en Whippet glatt hadde blitt fornøyd med deg:-)

Det er godt å høre, skjønner godt at det er mange som ønsker han! :)

Ja, jeg håper at jeg får muligheten til det. Har ønsket meg en siden jeg møtte en i Australia for fire år siden, falt pladask! Og etter å ha lest mye om rasen er jeg overbevist om at førsteinntrykket var riktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Da er denne tråden også over, det er nesten litt trist. Men veldig gøy å gå gjennom den, se tilbake på alle tingene jeg har delt med dere. Takk for alle som har fulgt med, og takk for alle fine kommentarer på både hunder og bilder :-) Vi kommer tilbake senere :D

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...