Gå til innhold
Hundesonen.no

Running Spot's B-kull :)


ceccy
 Share

Recommended Posts

Ingen valper enda gitt ... Målte tempen i 23 tiden og da var den 37,2 og jeg tenkte "no! No skjer det noe", men da keg målte igjen nå 01.30, var den oppe igjen i 37,6! Så nå "gir jeg opp hele bikkjen" prøver jeg å få meg noen timers søvn! ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 311
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da har vi fått beskjed om at alt har gått fint med Era!

Da er vi hjemme fra UL og Era er drektig Det kommer minimum 3 små prikkevalper ca 17. Juni <3 Ekstra spesielt var det å få se hjerteslagene på de små <3

Da er vi ENDELIG i gang! To sorte tisper så langt!

Ingen valper enda gitt ... Målte tempen i 23 tiden og da var den 37,2 og jeg tenkte "no! No skjer det noe", men da keg målte igjen nå 01.30, var den oppe igjen i 37,6! Så nå "gir jeg opp hele bikkjen" prøver jeg å få meg noen timers søvn!

Tullehund!

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å håpe for mye, tror jeg kanskje oppblokking er i gang. Temp nå var 37,0 og hun puster og peser og er smålig urolig. *krysser fingrene*

Weeee !! :D Snart mange prikkebabyer! :D

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temperaturen svinger veldig mellom 36,7 og 37,1 og ingen valper har kommer enda. Om 4 timer har hun vært i oppblokking i ca 24 timer ... Jeg prøver å sove litt sånn innimellom, men jeg våkner jo hver gang hun beveger seg eller piper litt. Forsåvidt en positiv ting det altså, men kjenner jeg begynner å bli godt trøtt. Skal bli godt når fødselen er over og vi kan slappe litt mer av begge ? Samboer har nettopp lagt seg sånn at han kunne følge med så jeg fikk sove litt, men hjelper jo ikke det når jeg våkner av den minste lille lyd fra Era ?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da endte vi opp hos veterinærvakten denne gangen også dessverre ? Litt riesprøyte og to sorte gutter kom ut med rumpen først. Era var da sliten og ingen nye valper på vei ... Så da ble det bestemt st det beste for henne var et snitt. Mens de klargjorde henne for snittet, kom der en dødfødt valp ut med alle tarmene på utsiden ? Så nå sitter vi her og venter på at de skal bli ferdig med henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...