Gå til innhold
Hundesonen.no

Running Spot's B-kull :)


ceccy
 Share

Recommended Posts

Her går vi å venter på løpetid som jeg håper kommer i september/oktober og da blir det Finlandstur på Era og meg :)

Vinatta's Alma - Era

127_zpsc1148757.jpg

Og C.I.B. CH & FI CH & SE CH & EE CH & EeJCH BaltJW-09 Marnellin Hot To Handle - Hatti

hatti_zps05730be8.jpg

hatti2_zpsdfc0f7c5.jpg

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 311
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da har vi fått beskjed om at alt har gått fint med Era!

Da er vi hjemme fra UL og Era er drektig Det kommer minimum 3 små prikkevalper ca 17. Juni <3 Ekstra spesielt var det å få se hjerteslagene på de små <3

Da er vi ENDELIG i gang! To sorte tisper så langt!

  • 2 weeks later...

Og der startet Era løpetiden sin 2 måneder før hun egentlig skulle ... *dustebikkje* :wub: Så får vi se da om jeg klarer å sjonglere alt sånn at vi kommer oss til Finland nå eller om jeg må utsette kullet en løpetid ... Jeg hadde liksom gooood tid jeg hadde hun løpt som normalt! :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Får vel kanskje oppdatere denne. Som dere sikkert har merket, ble det ikke noe kull i høst da min kjære morfar døde to dager etter at Era fikk løpetiden sin og da passet det ikke å dra til Finland, så planen var å utsette kullet til i vår. Så var forsåvidt alt klart nå da og vi går og venter på løpetiden og så fikk jeg vite av hannhundens eier for et par dager siden at han nå har blitt operert for urinstein. Ettersom dalmatineren er disponert for urinstein, ønsker jeg ikke å avle på dette, så parringen med Hatti kommer ikke til å skje! Jeg er fryktelig lei meg for dette da jeg liker Hatti utrolig godt og har ønsket meg et Hatti-avkom siden første gang jeg så ham, men jeg setter helsen til framtidige valper først!

Jeg har derimot funnet to andre aktuelle hannhunder. Jeg har sendt inn forslagene til avlsrådet til godkjenning og jeg har sendt forespørsler til de aktuelle eierene. Førstevalget bor i Sverige og her venter jeg på svar. Andrevalget bor i Danmark og her har jeg fått ja fra eier. Jeg kommer ikke til å avsløre hvem disse er før det er bestemt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det nok like greit at du ventet. Men veldig leit da, når det var han du ville bruke... :/

Spent på hvilke hannhunder du har funnet. Sykt spent faktisk, synes du skal avsløre! :P

Kjedelig og leit ja, men som jeg faktisk sa i høst da jeg måtte utsette kullet, det er nok en mening med det ... ;)

Vårt superflinke avlsråd jobber med å regne ut innavlsgraden og jeg venter forsatt svar fra svensken ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det meste klart for parring :) Nå skal bare bilen gjennom verkstedet neste fredag for å fikse eksosanlegget og så må løpetiden komme helst etter det ... :P

Hannhund jeg har bestemt meg for er Dalspot's Coach Master! En nydelig hannhund som jeg synes utfyller Era godt :) Han har HD A og er fult hørende. Han har 2 kull i Sverige og 1 til på vei, men ingen kull i Norge. I de kullende han har, er det ingen døve, ingen med blå øyne og ingen patcher. Han er Svensk og Dansk utstillingschampion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det virker som at løpetiden er rett rundt hjørnet nå. Era markerer mer ute og guttene er mer intense på henne, så regner med at det ikke er mange dagene igjen før hun er igang. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...