Gå til innhold
Hundesonen.no

Ozzy EFIT 1.August.


Ozzy
 Share

Recommended Posts

Samme hvor kjedelig dagen er, jeg klarer liksom ikke la vær den 1. hver mnd. :lol: Menmen.

Starta dagen ganske brått 10.00 av sjefen som ringte og lurte på om jeg kunne jobbe (i ferien min). Så heiv meg ut med bikkja for å si hei til naboene.

c5610259-4efb-4745-9341-08dd1a731dbf_zps

Rundt ellve hadde jeg kommet meg på jobben, og skulle innta frokosten jeg betalte alt for mye for på vei bort.

d69f6072-fe32-4b27-b1c5-726586c4276e_zps

Sånn hvis dere lurte, når en sekk normalt veier 10 eller 15 kg blir den SYKT mye tyngre når det er 2 eller 3 kg ekstra i sekken. Herlighet, føles ut som om de veier 10 kilo mer. Minst!

1b8d9992-3393-4d19-9039-04d140898eb1_zps

Solgte litt fisk da. I posen er det 6 stk Corydoras Sterbai, 10 stk Neontetra og 2 stk klovnefisk, sånn hvis noen bryr seg. :lol:

d48a1b58-b501-4121-a1af-1e5517cad4e5_zps

Jeg lagde en fantastisk flott lapp

aba72faa-79a0-498e-b193-3bed36845a8d_zps

Krangla med kvitteringsmaskinen. Jeg tapte, og måtte tilkalle en kollega.

(Som tok kontakten ut og inn også vips.... )

f1fe982a-6d4b-4a2d-8e40-2427388bd3fd_zps

Så var plutselig klokka nesten stengetid så da måtte jeg ut å fange kaniner.

c4467081-6398-42c3-9590-69114f5bb5a4_zps

18.30 var jeg hjemme fra jobb. Rørlegger'n var godt i gang med å rive av taket sammen med kameratene sine. Jeg hjalp til, trygt nede på bakken.

b771e4e2-a990-458b-9d79-b56307d208be_zps

Lufta Ozzy før jeg lagde middag til meg selv sammen med Burak. Guttene hadde spart noen pølser til meg, men gadd ikke grille de.

5a1db9f4-f7da-4440-b9f7-12a5b7929373_zps

Så hang jeg opp klær, med selskap.

98bba2a2-7500-4207-b2ed-b9f638729619_zps

Litt etter ni så ville Rørlegger'n at jeg skulle være med å hente hengeren hans. Jeg sa først nei, men han lova meg is.

58e085af-b04c-4fa3-bd95-d95802c15f74_zps

Jeg fikk is. :D

8fbebc88-ea60-4be1-ba59-d3ec95debd85_zps

Også var det egentlig senga, da jeg måtte tidlig opp lørdag for å jobbe.

(Og til dere som ikke vet det så er Ozzy skadet, derfor burdyr) .

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig med is! Veldig! :lol:

God bedring til Ozzy, hvordan går det med han og gutta til rørleggern?

Ja, is er veldig viktig. Spesielt når man skal være med å hente en henger seint på kvelden. :lol:

Det går greit med de. Har de ikke mye sammen, men det går greit når de har vært det ute. Men han er jo skadet og kan fort bli mere skadet så er forsiktig. Men Burak sover ofte intill buret til Ozzy om natta ogsånt. Men er stort sett Ozzy som er bitch :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med Ozzy og skaden? Har vært altfor lite Ozzy-bilder på sonen i det siste! :poke:

Nei er jo litt bedring det er det :) Han er jo stort sett i bur og alltid i bånd så blir ikke mye Ozzy-bilder om dagen nei. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Juni 2006 ble jeg medlem! 4mnd før Sasha flyttet inn. Rart å tenke på. Jeg sparte iherdig til å kjøpe hund, planla kjøp til etter komfirmasjonen, var i kontakt med ulike oppdrettere. Men så havna en smågal border collie i hus lenge før.    Akkurat nå er vi hundeløse. Med 4unger i hus der minste er 2mnd blir det nok noen år til. Men da har jeg god tid til å planlegge😁
    • Jeg jobber som hundefrisør fulltid, og det er en ufattelig krevende, men også givende jobb! Jeg fikk utdannelsen min via jobben, da jeg jobber i en dyrebutikk som også utdanner sine egne hundefrisører, og nå 3 år senere jobber jeg fortsatt i samme kjede som hundefrisør. Jeg har også tatt et par kurs i ettertid for å bygge videre på det jeg allerede har lært, og har et lite nettverk av dyktige hundefrisører jeg rådfører meg med dersom jeg trenger hjelp. Det har vært til ekstremt stor hjelp!
    • Jeg ble medlem i januar 2006. Ganske lenge siden ja Håper du får en fin påske, og mye god pelsterapi ❤️ 
    • Her synes jeg det er noe som skurrer bittelitt.. Det som virkelig forbauser meg her er at du skriver at hunden er kjent for sin uberegnelige atferd.. Da lurer jeg på hva venninna di gjorde så tett på denne hunden? Hadde jeg visst om en slik hund  i området der jeg bodde hadde jeg gått lange omveier for å verne min egen hund.  Men så sier du og at hunden utagerte helt ut av det blå? Ingen hunder gjør det. Det ligger alltid noe bak og der er det vår jobb å ha såpass oppmerksomhet på hunden vår når vi går tur at vi har størst mulig kontroll på miljøet . Ofte blir hunder bånd reaktive pga de har vært utsatt for utfall fra andre hunder. Noe å tenke på.  Håper det går bra med hunden til venninna di.  Må tillegge at for meg som er atfersterapeut og instruktør så hadde det vært interessant å hørt begge sider av saken .. Og husk en ting - for hver person som anmelder "mindre" episoder dess verre blir det å være hund i dette landet. Naturlig atferd blir allerede sett på som "farlig" .. Ingen glemmer vel Bob og mange andre hvor det i 90% kunne vært en helt annen sak hvis det hadde vært litt mer empati og kunnskap inne i bildet.. Hadde dere tatt forhåndsregler og eier av hunden som utagerte hadde brukt en vest ell. lign som sier hold avstand så hadde dette ikke vært en sak i det hele tatt.. Så om det da stemmer at denne hundeeieren er helt elendig så kan jo dere gå foran med et godt eksempel. 
    • Ta kontakt med avlsrådet i klubben, de har kanskje noe mer info om hvem som planlegger hva. De kan også si noe om hvem som har hunder som kan passe deg.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...