Damir og Iraia - Dogo Canario

259 innlegg i emnet

Hahaha ser hun er bløt på bildene :lol:

Så søt :wub:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Kaja skrev:

Hahaha ser hun er bløt på bildene :lol:

Så søt :wub:

Ja hun var såå fin i pelsen når hun kom, også poff var hun gnidd inn i sikkel :lol:  Stakkars lille :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi så søt, sel min 'pigg-ører'. Vi bor i Horten, bare å skrike ut om dere vil hilse på mtp sosialisering :) . Jeg hilser gjerne på en valp alså, kreka mine er sære, så ikke regn med dem høhø :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig, lite tilskudd :heart:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlig :wub: Vi møter veldig gjerne, må bare vente noen dager..uker..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen
2 timer siden, Red Merle skrev:

Oi så søt, sel min 'pigg-ører'. Vi bor i Horten, bare å skrike ut om dere vil hilse på mtp sosialisering :) . Jeg hilser gjerne på en valp alså, kreka mine er sære, så ikke regn med dem høhø :P

Hun trenger absolutt mye trening på å passere hunder også så bare fint om de ikke vil hilse :)  Kan gjerne ta en tur til Horten vi,  bare hun blir litt husvarm :)

26 minutter siden, Emilie skrev:

Nydelig, lite tilskudd :heart:

Takk :)

8 minutter siden, LØJ skrev:

Herlig :wub: Vi møter veldig gjerne, må bare vente noen dager..uker..

Hehe rop ut! :)

Hun er fortsatt supersøt. Søler latterlig mye når hun drikker, tar en siste munnfull og slipper det ut over gulvet :lol:  Hun ble litt skremt av Damir i sta, hun skulle inn i hans bur mens han satt i det. Da sa han tydelig og bestemt i fra, hun hylte og skrek som om noen hadde drept hu stakkars. :P Ellers er Damir en masete men snill storebror. Roet seg en del siden i går men fortsatt ganske stressa.   Hun har et sår på øret pga bøllete søster så han er veldig på å slikke på det, så må forfølge de hele tiden så han ikke bare sleiker der.  Hun får ta alle lekene hans, og samler de pent i senga si for å ligge på de.  (sakkosenga kjøpte jeg til Damir for over et år siden, han hater den men heldigvis falt den i smak hos hu :)   )  

received_10154806669021411.jpeg

DSC_0999.JPG

8 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig ansikt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Næmen:wub: lille store valpen :D Liker navnet hennes :ahappy:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye veier hun nå? Dere kan gjerne komme hit også (Nykirke), det er ingen i skogen her, eller eventuelt så har vi en liten  inngjerdet del som er stor nok til at Mirai bare kan løpe sin vei hvis hun er veldig daskete/brytete :) . 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
13 minutter siden, Mirai skrev:

Hvor mye veier hun nå? Dere kan gjerne komme hit også (Nykirke), det er ingen i skogen her, eller eventuelt så har vi en liten  inngjerdet del som er stor nok til at Mirai bare kan løpe sin vei hvis hun er veldig daskete/brytete :) .

Kluss med sitat. Men hun veier vel 15kg tenker jeg.  Har ikke veid henne men hun er tung nok :P  Hun er ikke veldig brytete, ihvertfall ikke med Damir. Kan godt ta en tur ja, neste uke kanskje?

14 timer siden, Klematis skrev:

Nydelig ansikt!

Ja veldig :wub:  

10 timer siden, Snoffe skrev:

Næmen:wub: lille store valpen :D Liker navnet hennes :ahappy:

Ja synes også det var fint! :)  

Ellers er hun vel som valper flest. Hun er ikke så glad i å være ute, og hun liker ikke å være i valpegården og hun syyyter noe voldsomt :P  Jeg er i koma ettersom jeg sover på sofaen og blir vekket annenhver time :P   Hun har ikke bitt en eneste gang så håper det holder seg sånn :P

Damir har blitt litt enten eller. Enten er han helt forelska og skal vaske og pusse på hu, eller så "setter han hu på plass"  uten grunn og har ganske stiv kroppsholdning.  Så i går ettermiddag/kveld hadde vi de for det meste skilt og prøver å gjøre det sånn at han ikke blir tilsidesatt. Men hun har bare vært her i to dager, er uvant for begge. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har mye ledig tid mandag-onsdag, så bare send meg en melding en eller to dager i forveien så kan vi avtale :) . Eventuelt i helgen, hvis vi ikke finner på noe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 timer siden, Ozzy skrev:

Ja veldig :wub:  

Ja synes også det var fint! :)  

Ellers er hun vel som valper flest. Hun er ikke så glad i å være ute, og hun liker ikke å være i valpegården og hun syyyter noe voldsomt :P  Jeg er i koma ettersom jeg sover på sofaen og blir vekket annenhver time :P   Hun har ikke bitt en eneste gang så håper det holder seg sånn :P

Damir har blitt litt enten eller. Enten er han helt forelska og skal vaske og pusse på hu, eller så "setter han hu på plass"  uten grunn og har ganske stiv kroppsholdning.  Så i går ettermiddag/kveld hadde vi de for det meste skilt og prøver å gjøre det sånn at han ikke blir tilsidesatt. Men hun har bare vært her i to dager, er uvant for begge. 

Khal og var sånn med Leela når hun kom. Oppdretter sa at valper lukter veldig godt, som typ løpetisper. Men det gikk seg til etterhvert, han var bare veldig glad i henne :P Er det enda forsåvidt, bare ikke like innpåsliten. Det varte bare noen dager :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, Mirai skrev:

Jeg har mye ledig tid mandag-onsdag, så bare send meg en melding en eller to dager i forveien så kan vi avtale :) . Eventuelt i helgen, hvis vi ikke finner på noe.

Ja jeg er bare hjemme om dagen så kan ta det en av de dagene :) Kan sende deg pm nermere. 

12 minutter siden, Wachita skrev:

Khal og var sånn med Leela når hun kom. Oppdretter sa at valper lukter veldig godt, som typ løpetisper. Men det gikk seg til etterhvert, han var bare veldig glad i henne :P Er det enda forsåvidt, bare ikke like innpåsliten. Det varte bare noen dager :P 

Ja han driver og smatter og står i :lol:  Ser ikke helt bra ut :P  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 8.1.2017 at 2:55 PM, Ozzy skrev:

Hun trenger absolutt mye trening på å passere hunder også så bare fint om de ikke vil hilse :)  Kan gjerne ta en tur til Horten vi,  bare hun blir litt husvarm :)

Passering bør gå greit med gamla, men ungsauen er veldig bråkete (typ piping/bjeffing), så du kan jo velge graden av forstyrrelse du vil trene med :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer så mye med veldig søt frøken! 

Er bare å komne på besøk hit og hvis dere vil! 😊😊 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, Red Merle skrev:

Passering bør gå greit med gamla, men ungsauen er veldig bråkete (typ piping/bjeffing), så du kan jo velge graden av forstyrrelse du vil trene med :P

Hehe alt må vel øves på :) Men er vel greit å starte med gamla :)  

1 time siden, jma skrev:

Gratulerer så mye med veldig søt frøken! 

Er bare å komne på besøk hit og hvis dere vil! 😊😊 

Takk :)  Ikke umulig å få til det :) Hun trenger å møte litt fler hunder virker det som. 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er så mye å leke med. :)  

5 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2O6A2250.jpg

2O6A2252.jpg

2O6A2253.jpg

2O6A2261.jpg
2O6A2268.jpg

2O6A2273.jpg

2O6A2276.jpg

2O6A2287.jpg

10 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2O6A2295.jpg

2O6A2307.jpg

2O6A2308.jpg

2O6A2309.jpg

2O6A2312.jpg

2O6A2323.jpg

2O6A2325.jpg

2O6A2336.jpg

2O6A2338.jpg

2O6A2328.jpg

9 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei mange fine bilder da :wub:  hu ligger enda som et slips her, er greit sliten :lol:  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Ozzy skrev:

Blei mange fine bilder da :wub:  hu ligger enda som et slips her, er greit sliten :lol:  

Så deilig :lol: ! Mirai gir meg sånne "på tide med middag"- blikk, etter all løpingen :P . 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 minutt siden, Mirai skrev:

Så deilig :lol: ! Mirai gir meg sånne "på tide med middag"- blikk, etter all løpingen :P . 

Haha Iraia har faktisk ikke mast om middag enda, til tross for at den er halvannen time forsinka :lol:    

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 16.1.2017 at 5:35 PM, Mirai skrev:

Får ikke bort sitat 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har Iraia vært her i tre uker. Hun var ganske skeptisk til mennesker når hun kom men har jobbet masse og hun har blitt mye bedre.  Går bedre med Damir også, nå er han enten irritert eller så leker de veldig intenst. :P  Så de er for det meste skilt men får henge sammen noen ganger om dagen.  Hun har vokst fælt og veier nå nesten 21kg.

DSC_1125.JPG

IMG_20170128_104240_936.jpg

4 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vokser fort hu lille :wub:

DSC_0901.JPG

DSC_0945.JPG

DSC_0988.JPG

DSC_1093.JPG

10 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Fed up av kombien snø&skog jeg.. veldig veldig lei av akkurat det ja. Var på jobb i Oslo idag, der er det pokker meg blader på trærne alt. Og bart på Årnes og bortover, nydelig vår - men her hjemme - SNØ - og den smelter noe så inn i hampen tregt.  Tungt som fy å gå tur nå.. *snømuggen*  
    • Jippi for at poden er ferdig utdannet og hjemme!!   Jeg har ett passord på det meste  Til mitt forsvar så er det ikke logisk nok til at hvem som helst kan gjette det. Med min fantastiske flaks burde jeg kanskje notert det et sted. Det er snart leggetid her. Begge har fri nå så vi kaller det en slags helg å har ingen planer utover å slappe av  
    • Mens jeg er kjerringa mot strømmen som ikke vil at bikkja skal se i øynene mine i FVF, for for små hunder betyr det at de sklir for langt frem når jeg ikke ser ned. Min eldste (og første hund, prøvekaninen ) går alltid for langt frem og søker øyekontakt, fordi det var det jeg lærte inn. Og det er så vanskelig å avlære! Så med Twiggy (min yngste, og nye håp  ) prøver jeg nå å lære inn at hun skal se opp på brystet mitt    Jeg bruker hjelper i innlæring (eller speil), tar hunden ut i utgangsposisjon, sier navnet hvis de ikke ser opp, når de ser opp belønner jeg uten å se ned  Når de skjønner det begynner jeg med ett skritt med kontakt og belønning. To skritt med kontakt og belønning. (kaller det kontakt når de ser opp på meg)    Alvin er superskjønn  Ser så hyggelig og deilig ut!! Man får bare lyst til å begrave ansiktet i halsgropen!
    • Du kan ta av, men da stikker festene opp, så vil hektes i gipsen lell tipper jeg  Evt kan de fungere som feste til gipsen  
    • Gratulerer til poden med fullførte studier!       ..er det på tide å finne køyen etter en lang dag. Kursavslutning for en fin gjeng med spanieldyr, og et par i kategorien veldig sjarmerende  Kelpisene har hatt en rolig dag med to korte turer som oppladning til stevne i helgen. De er sikkert ikke enig i det men i dag orket ikke den tobeinte mer. Pakke bilen og printe ut startnummer i morgen så er vi klar. Ihvertfall nesten Edit: @plutte, blir du å finne på agilityfestivalen i helgen?   
  • Nylig opprettede emner