Gå til innhold
Hundesonen.no

STOR edderkopp… I Sverige.


Gjest
 Share

Recommended Posts

I gårkveld så jeg den største edderkoppen jeg har sett i mitt liv. Noen som vet hva det kunne vært?

Den var helsort, den var på størrelse med en padde (større enn en frosk) - tykk svart kropp og ganske tykke - men lange - bein. Krøyp som en jævel raskt over gulvet. Vi bor i ei kjellerleilighet. Jeg seriøst… dævver bare av tanken :frantics:

Den var så stor at den ikke kunne skvises liksom. Den måtte STØVSUGES. Du kunne ikke "ta den ut med et papir". Fader meg som en liten chihuahuavalp. FAHK SÅNT SKAL JO IKKE FINNES I DET FRI?!?!?! :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Du trenger ikke bikkje når du har den. Kjøp en sele og gå tur med den. Blir den nye bestevennen din

Ingen har overlevd å møte en så de kan fortelle det til noen....

Jeg regnet med at de som hadde så stor edderkoppfobi at de ikke ville tåle et bilde eller to, neppe ville gå inn i en tråd med tittelen "STOR edderkopp". Dessuten så fikk du jo svar på det du lur

Posted Images

Ææææææææhæææ slem bones med bilder i tråden :cry: Jeg som akkurat hadde blitt venn med edderkoppene og funnet ut at de er greie og snille som eter maur og fluer og sånn. Så kommer DE MONSTRENE inn i bildet. FAHK :cry:

Men det så litt sånn ut. Som stor husedderkopp :cry: De er jo paddestor om du tar hele omkretsen inkl beina.

:frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

De liker seg i kjellere, de husedderkoppene... Bodde i kjellerleilighet tidligere, og der trivdes de veldig godt. Og jeg som har forferdelig angst for edderkopper også.

Eneste positive med å ha bodd med de, er at jeg ikke lenger er fullt så redd de små lenger, for fy søren, trodde heller ikke det fantes sånne i Norge før jeg så de der. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik har jeg en eller annen plass rett bak hodet mitt på soverommet. Prøvde å ta den en gang, men den fikk gjemt seg, og jeg har ikke sett den siden. Men den gjemmer seg nok her en plass, og det er litt ekkelt, selv om jeg ikke er spesielt redd edderkopper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regnet med at de som hadde så stor edderkoppfobi at de ikke ville tåle et bilde eller to, neppe ville gå inn i en tråd med tittelen "STOR edderkopp". :P

Dessuten så fikk du jo svar på det du lurte på da, hehe. Er nok en stor husedderkopp du har sett. :)

Jeg synes at edderkopper er kule. Jeg lar dem stort sett bare få tusle rundt, evt. så slipper jeg dem ut i hagen. Stilige øyne har de også. :D

Spider-Eyes.jpg

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik har jeg en eller annen plass rett bak hodet mitt på soverommet. Prøvde å ta den en gang, men den fikk gjemt seg, og jeg har ikke sett den siden. Men den gjemmer seg nok her en plass, og det er litt ekkelt, selv om jeg ikke er spesielt redd edderkopper...

Om du ikke har spist den i søvne?! Jeg klarer ikke å sovne om en jeg har en edderkopp på soverommet som har sluppet unna, da får den nemlig sitte i hjørnet sitt å plotte hevn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gikk jeg inn i denne tråden :( Bones, du regnet feil :P

Hadde giga-edderkopper i kjellerleiligheten jeg leide ett år.... fy ****! Glad jeg ikke bodde alene, så jeg slapp å takle alle selv. Eller, var kanskje bare 5 i løpet av et år, men hadde mareritt om dem, og levde i frykt hver dag, hadde aldri sett så store før. Jeg skal aldri bo i en kjellerleilighet igjen. Aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være party pooper men jeg hadde sånne husedderkopper min leilighet i 5.etg på Grünerløkka :yes:

Etter min erfaring helt uproblematiske leieboere, stille og rolig, og ofte "usynlige" :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike hadde jeg mange av når jeg bodde i kjellerleilighet. Jeg holdt på å DØ hver gang de spratt fram fra intet.

Grusomme øyne har de, og når de løper over ei bok lager de "klikkelyder" mot arket. fyyyyyysj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi bodde i kjellerleilighet hadde vi mange sånne maddafakkas. Hadde sett svære edderkopper før, men SÅ svære?
Må enten ha vært en innvandrer edderkopp eller en på anabolesteroider. Uansett, at jeg overlevde nesten 2 år i den leiligheten er et mysterium. Det fine er jo, at jeg ikke er så redd for små edderkopper mer, nå må det være litt størrelse på dem, for å freake meg ut.

Denne maddafakkaen er den største og støggeste jeg er sett. Takk gud for sterk mann som tørte og mose den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

I gårkveld så jeg den største edderkoppen jeg har sett i mitt liv. Noen som vet hva det kunne vært?

Den var helsort, den var på størrelse med en padde (større enn en frosk) - tykk svart kropp og ganske tykke - men lange - bein. Krøyp som en jævel raskt over gulvet. Vi bor i ei kjellerleilighet. Jeg seriøst… dævver bare av tanken :frantics:

Den var så stor at den ikke kunne skvises liksom. Den måtte STØVSUGES. Du kunne ikke "ta den ut med et papir". Fader meg som en liten chihuahuavalp. FAHK SÅNT SKAL JO IKKE FINNES I DET FRI?!?!?! :frantics:

Biilde?

Hvis den kan støvsuges så er den ikke svær vel, dessuten kan den jo bare rusle ut igjen., :D

Jeg er litt "plaget" av gigantiske gresshopper som flytter inn her for tiden, de bråker sånn. Er ikke sånne delikatesse i andre deler av verden, kan jeg selge de? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...