Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor får jeg kjøpt tråden - ikke hunderelatert


MegaMarie
 Share

Recommended Posts

Har de ikke hos Jørn Jensen? Eller Skinnlåven? De har jo alt av metalldingser...

Aner ikke, men kan se om jeg finner ut.

http://m.ebay.com/itm/161272981050

Disse da? :) Står fri frakt hos meg på dem ihvertfall.

Hos meg står det ikke noe om kostnad, bare "may not ship to norway, read item description or contact seller for shipping options"

Står at det samme hos meg som hos Malamuten... Vil vanligvis si at de ikke vil sende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 457
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Spis noe som minner om mat i steden? 

Jeg har en hel haug men innså at jeg ikke har kjøpt et eneste et av dem. Så jeg går rundt med reklame for alt fra Språkrådet til Glasgow University Real Ale Society. Men de hadde f.eks. her: http://w

Oh gawd yes  

Posted Images

Hos meg står det ikke noe om kostnad, bare "may not ship to norway, read item description or contact seller for shipping options" 

Aner ikke, men kan se om jeg finner ut.

 

 

Står at det samme hos meg som hos Malamuten... Vil vanligvis si at de ikke vil sende...

Ah, sikkert fordi jeg ikke bruker adresse i Norge det da :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre blir det 2.5 ganger så dyrt, så usikker på om i skal ta oss råd til det.

IKEA hadde 11 for 150. De andre har 4 for 130-150.

Det er mulig kvalitet rettferdiggjør prisforskjellen?

Stemmer det... Tenkte prisen var det samme. Hvordan veit man om kvaliteten er ok da, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre blir det 2.5 ganger så dyrt, så usikker på om i skal ta oss råd til det.

IKEA hadde 11 for 150. De andre har 4 for 130-150.

Det er mulig kvalitet rettferdiggjør prisforskjellen?

Hvis du har Rusta i nærheten så har de treheller for 19.90 per stk. http://www.rusta.com/no/treterrasse-p62101037.aspx Litt rimeligere, men fortsatt blir det fort litt penger av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligner på den mørke de alltid har hatt? Men supert om de får dem inn "på nytt". Litt dyrere nå, men fremdeles bra pris ser det ut til. :)

Står som nyhet, så regner med de relanserer dem i så fall. :) De hadde ingen der disse lå, så da kommer de helt sikkert inn snart! Jeg vil også ha sånne nemlig!
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker de relanserer de grå, jeg. I går kjøpte jeg plissegardiner av en type som snart skulle erstattes med en annen, nesten identisk. Det skulle være samme navn og alt, men de skulle selge ut de som var inne nå og erstatte dem med et nytt opplag. Tenker det samme gjelder her. Sende en mail og høre, kanskje? Synes det er rart om de grå ikke kommer igjen hvis det stod som nyhet i varehuset!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det på furuset du var? Vi var der for noen dager siden (fredag eller lørdag trooor jeg), og da var begge de grå der. Ingen av dem sto som nyheter, men det så ut som at de holdt på å plukke ned den lysegrå.

Var på Furuset ja. Disse var helt nede ved kassene, venstre side av butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du på sånne tallerkener? Isåfall kjøpte jeg 10 for 100 på en sportsbutikk. Ellers har vel XXL også.

Kinahatter, ja :)

Snakk om 30stk her, 10kr var det pr stykk på Biltema også. Fant 5kr stk på nettbutikk.

Edit: Bestilt 50stk for 195kr :ahappy:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om noen gode, vanntette hansker/fingervanter som er tynne nok til å gi god fingerferdighet? Og gjerne ikke med alt for lange fingre, for da mister jeg fingerferdigheten igjen.

Jeg fryser nemlig lett på hendene og liker å bruke de tynne, svarte strikkahanskene man fårtil 19,50 på H&M, men de blir våte med én gang. Og blir hanskene for tykkeeller store flyr det godbiter i alle retninger når vi trener :P ikke lett å få bikkja til å holde ko takten når jeg mister godbiter på bakken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om noen gode, vanntette hansker/fingervanter som er tynne nok til å gi god fingerferdighet? Og gjerne ikke med alt for lange fingre, for da mister jeg fingerferdigheten igjen.

Jeg fryser nemlig lett på hendene og liker å bruke de tynne, svarte strikkahanskene man fårtil 19,50 på H&M, men de blir våte med én gang. Og blir hanskene for tykkeeller store flyr det godbiter i alle retninger når vi trener :P ikke lett å få bikkja til å holde ko takten når jeg mister godbiter på bakken ;)

Har ett par vanntette hansker fra rockel som er tynne og varme :) Husker ikke hvor de er kjøpt men fant omtrent like på Horze fra samme merke.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...