Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor får jeg kjøpt tråden - ikke hunderelatert


MegaMarie
 Share

Recommended Posts

  • Svar 457
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Spis noe som minner om mat i steden? 

Jeg har en hel haug men innså at jeg ikke har kjøpt et eneste et av dem. Så jeg går rundt med reklame for alt fra Språkrådet til Glasgow University Real Ale Society. Men de hadde f.eks. her: http://w

Oh gawd yes  

Posted Images

Nå skal dere få en utfordring.. Haha. Leter etter bildekort (for barn) med engelske ord på.. Vet ikke om det finnes engang.

En pakke, ikke ett og ett. Lærekort.

Noe ala dette? http://englishteststore.net/index.php?option=com_content&view=article&id=12319:english-picture-vocabulary-flash-cards&catid=49:english-games&Itemid=423

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man kjøpt Tahini? Jeg har lett i alle store matbutikker, men finner ikke. Hvilken hylle bør det stå? Alternativet er selvsagt å lete i utenlandsbutikker, men det burde vel finnes på Meny, ultra osv?

Meny skal vist ha det, innvandrerbutikker (både mørk og lys type) og helsekostbutikker vistnok. Eller du kan kjøpe det på nett: http://www.helseogkost.no/nettbutikk/aktuelle-bestselgere/Monki-Tahini-Sesamsmoer-u-salt

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man kjøpt Tahini? Jeg har lett i alle store matbutikker, men finner ikke. Hvilken hylle bør det stå? Alternativet er selvsagt å lete i utenlandsbutikker, men det burde vel finnes på Meny, ultra osv?

Har aldri funnet det på "vanlige" matbutikker, må gå på tyrkersjappe for å få tak på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man kjøpt Tahini? Jeg har lett i alle store matbutikker, men finner ikke. Hvilken hylle bør det stå? Alternativet er selvsagt å lete i utenlandsbutikker, men det burde vel finnes på Meny, ultra osv?

Vet ikke om dere bir samme sted,men Centra på Høvik pleier å ha endel "uvanlige" varer.
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Vet noen hvor man kan få kjøpt Ibarra-kakao? Den ble solgt på Hervik.com for noen år siden, og er verdens beste kakao, men de sluttet å selge den :cry:

IMG_2700.JPG

Boksen ser sånn ut (google)

Eventuelt, er det noen som vet om noe tilsvarende? Jeg eeelsker kakao, men ikke hvilken som helst. En med dyp, god sjokoladesmak. Liker best de sjokoladeplatene som skal smeltes opp sammen med melk, sånn som denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Bluetooth tastatur til nettbrett som ikke koster 400kr, og ikke er kjempestort? Til samsung galaxy tab pro 10.1

Jeg kan ikke skryte på meg å huske prisen, men tror ikke det var så veldig dyrt. Jeg så iallfall små Bluetooth-tastatur sist jeg var på Clas Ohlson :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står på clas ohlson nå og kom på deg. De har et til 199, ett til 249, ett til 299 og et til 399 :D

Oh takk! Så teit, hadde ikke tenkt på den butikken engang. Var på elkjøp I går og så, der hadde de ett til 199, pga det var utgående og en utstillingsmodell. Skittent og nasty, men ok pris. Tar en tur og ser om de har det fortsatt, og tar en titt på chlasern også!
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...