Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor får jeg kjøpt tråden - ikke hunderelatert


MegaMarie
 Share

Recommended Posts

Eg vil skifte ut spillaren i bilen, vår gamle har kun CDspelar og FM-radio, ønsker meg blåtann, aux og dab+!

 

Gidder ikkje fikse sjølv, kan muligens strekke meg til å bestille på nett og sette vekk jobben, men tar gjerne i mot tips til folk/firma som fiksar slikt lett som ein plett. Utan at det kostar det same som ein ny bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 457
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Spis noe som minner om mat i steden? 

Jeg har en hel haug men innså at jeg ikke har kjøpt et eneste et av dem. Så jeg går rundt med reklame for alt fra Språkrådet til Glasgow University Real Ale Society. Men de hadde f.eks. her: http://w

Oh gawd yes  

Posted Images

52 minutter siden, plutte skrev:

Eg vil skifte ut spillaren i bilen, vår gamle har kun CDspelar og FM-radio, ønsker meg blåtann, aux og dab+!

 

Gidder ikkje fikse sjølv, kan muligens strekke meg til å bestille på nett og sette vekk jobben, men tar gjerne i mot tips til folk/firma som fiksar slikt lett som ein plett. Utan at det kostar det same som ein ny bil.

bilradiospesialisten.no, de holder til på Paradis.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg være skikkelig kresen, men jeg er på jakt etter en ulljakke. Den type jakke jeg er på utkikk etter, var veldig populære for noen år siden, dobbeltkneppet med knytebelte! Den må være sort, og det må være litt lengde på. Noe sånt, altså. Helst fysisk butikk, siden jeg må prøve :) Noen tips?
Og ja, helst under 1000-lappen :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billige joggebukser.
Jeg sliter bukser helt enormt etter å ha lagt på meg, er da altså helt øverst på lårene som er den store synderen, blir mye gnisninger der. Går derfor mye i joggebukser hjemme og på tur, for å spare på jeans så lenge som mulig. 
Eeeeelsker bula college joggebuksene, men 300kr er litt i overkant når den max varer noen måneder før det blir hull. 
Vi har sport outlet og der har de bukser (Papa Lou) til 150kr, men jeg er ikke så glad i passformen. M er egentlig passelig størrelse, men den blir for stram i livet. L går også og har passelig stramhet for meg, men da må jeg jo omtrent ha den under armene fordi den blir så himla lang. 

Har pleid å handle på cubus når det er salg der, men det er ofte fargesprakende alternativ som ikke nødvendigvis ser like fine ut så lenge. Og så har jeg i utgangspunktet mye farger i garderoben, så nøytrale bukser er å foretrekke. :) 


Ev tips til bukser som tåler gnag litt bedre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, simira skrev:

Sparkjøp? Jeg liker også Coop Obs sine NorthPeak, tror jeg merket heter.

Takk for tips! Skal sjekke ut coop sine! Er ikke så ofte jeg er på obs dog, får kikke på xtraene i første omgang om de tilfeldigvis har noen. :) 
Sparkjøp ja! Det var lurt, må gå innom der en dag å se! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynne ullsokker? Har sparkjøp sånt tro? Eventuelt også sånne tåfis skillere i bomull? Eller ringer eller hva det er? 
Sliter med tilbakevennende fotsopp, er på min ørtenogfjørtiende runde med å prøve å bli kvitt det. Sist bytta jeg ut absolutt alle skoene mine, og brukte sånn pudder greier i både sko og på tærne, men det var tydeligvis ikke nok.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rocket skrev:

Tynne ullsokker? Har sparkjøp sånt tro? Eventuelt også sånne tåfis skillere i bomull? Eller ringer eller hva det er? 
Sliter med tilbakevennende fotsopp, er på min ørtenogfjørtiende runde med å prøve å bli kvitt det. Sist bytta jeg ut absolutt alle skoene mine, og brukte sånn pudder greier i både sko og på tærne, men det var tydeligvis ikke nok.  

Tynne ullsokker får du kjøpt på Obs. Pierre Robert har, og der de har greit utvalg av merket så har de også ullsokkene.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎24‎.‎10‎.‎2016 at 2:09 PM, Rocket skrev:

Billige joggebukser.
Jeg sliter bukser helt enormt etter å ha lagt på meg, er da altså helt øverst på lårene som er den store synderen, blir mye gnisninger der. Går derfor mye i joggebukser hjemme og på tur, for å spare på jeans så lenge som mulig. 
Eeeeelsker bula college joggebuksene, men 300kr er litt i overkant når den max varer noen måneder før det blir hull. 
Vi har sport outlet og der har de bukser (Papa Lou) til 150kr, men jeg er ikke så glad i passformen. M er egentlig passelig størrelse, men den blir for stram i livet. L går også og har passelig stramhet for meg, men da må jeg jo omtrent ha den under armene fordi den blir så himla lang. 

Har pleid å handle på cubus når det er salg der, men det er ofte fargesprakende alternativ som ikke nødvendigvis ser like fine ut så lenge. Og så har jeg i utgangspunktet mye farger i garderoben, så nøytrale bukser er å foretrekke. :) 


Ev tips til bukser som tåler gnag litt bedre? 

Som en annen nevnte, Sparkjøp. Men jeg kjøper joggebuksene på herreavd, der er de jo litt romsligere i størrelsen... Elsker de buksene, har to av dem. Jeg sliter også med gnisninger mellom lårene, p.g.a overvekt. Men disse buksene er bare gull verdt altså... :heart: Mine har i hvert fall holdt lenge :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Tynne ullsokker, flerpakk og rimelige til voksne og barn? Har tidligere kjøpt til barna på name it, men når jeg var innom i dag var det kun to par i en pakke til 119 kr.. Ikke så billig lengre! Det er såå kjipt å bruke masse penger på undertøy :hmm: Ble seks par sokker i dag for nesten 500 kr (til fire personer) og vi trenger litt fler kan du si.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kokospaniel skrev:

Morgenkåpe i ull, i stor størrelse? Canelana hadde, det kan jeg ikke se at de har lengre. Valp vil nemlig tisse sånn i halvfiretida på natta, da nekter eier å fryse... 

http://www.ull4u.no/products/morgenkape/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Kokospaniel skrev:

Morgenkåpe i ull, i stor størrelse? Canelana hadde, det kan jeg ikke se at de har lengre. Valp vil nemlig tisse sånn i halvfiretida på natta, da nekter eier å fryse... 

Jeg har en sånn fra Canelana :D Var helt glimrende å ha med liten valp om vinteren ja :D Jeg har IKKE tenkt å selge den :aww:, jeg måtte bare gni det inn... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterjakker til noen i begynnelsen av 20-åra? Tenker dunjakke som tåler en del minus. Og litt penere hverdags-ullkåpe? Noen som har forslag? :) Jeg har ett ufravikelig krav; ordentlige lommer! Jeg er dritlei av kalde lommer hvor telefonen går tom for strøm :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterjakker til noen i begynnelsen av 20-åra? Tenker dunjakke som tåler en del minus. Og litt penere hverdags-ullkåpe? Noen som har forslag? [emoji4] Jeg har ett ufravikelig krav; ordentlige lommer! Jeg er dritlei av kalde lommer hvor telefonen går tom for strøm [emoji14] 

Bergans har. Det pleier jo å funke i mange aldersklasser
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...