Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor får jeg kjøpt tråden - ikke hunderelatert


MegaMarie
 Share

Recommended Posts

  • Svar 457
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Spis noe som minner om mat i steden? 

Jeg har en hel haug men innså at jeg ikke har kjøpt et eneste et av dem. Så jeg går rundt med reklame for alt fra Språkrådet til Glasgow University Real Ale Society. Men de hadde f.eks. her: http://w

Oh gawd yes  

Posted Images

  • 2 weeks later...

Bonden har bursdag om en uke, og jeg har veeeldig lyst til å få tak i en ford mustang lekebil  - fortinnsvis 1968/69modell med hardback - det er nemlig guttedrømmen hans å få seg en slik. Har ikke råd til den ordentlige utgaven, så vi får starte med det små. Men finner liksom ikke noe. Den må logisk nok være billig, ikke sånn modellsak til 500kr +... 

Noen som vet? 

Fant et brukbart alternativ, men han kan godt få den "riktige" til jul :lol: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Raksha skrev:

Bonden har bursdag om en uke, og jeg har veeeldig lyst til å få tak i en ford mustang lekebil  - fortinnsvis 1968/69modell med hardback - det er nemlig guttedrømmen hans å få seg en slik. Har ikke råd til den ordentlige utgaven, så vi får starte med det små. Men finner liksom ikke noe. Den må logisk nok være billig, ikke sånn modellsak til 500kr +... 

Noen som vet? 

Fant et brukbart alternativ, men han kan godt få den "riktige" til jul :lol: 

 

Sjekket ebay? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ute etter 2 ting. 
1. Flasker eller lignende, skal prøve meg på å lage skittles sprit. De hadde tilbud på skittles i sverige så handlet meg 2 pakker crazy sours. Lenge siden jeg har smakt skittles, men det er vel 5-6 smaker? Så trenger 5-6 flasker el. Trenger ikke være store, sånn 0,3l til 0,7l en plass burde vel sikkert passe? (Tips til type sprit som er best å bruke tas også imot med takk :P ) Jeg drikker såpass sjelden, derfor jeg velger å handle egne flasker istedenfor å bruke 0,5l brusflasker f.eks. Greit at det ser litt ok når det garantert blir stående en stund her hjemme. :) 

2. Et norges glass eller noe i den dur, litt stort. Må være lufttett da det blir stående i en fuktig leilighet og skal ha krydder i seg.  Må kunne romme samme mengde som en slik en: https://bgo.mve.no/taco-spice-mix-santa-maria-1-1kg.html Blir bare sementklump etterhvert om vi har det i orginalinnpakningen. :lol: 

Praktisk over pent, og helst ikke koste skjorta. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rocket skrev:

Jeg er ute etter 2 ting. 
1. Flasker eller lignende, skal prøve meg på å lage skittles sprit. De hadde tilbud på skittles i sverige så handlet meg 2 pakker crazy sours. Lenge siden jeg har smakt skittles, men det er vel 5-6 smaker? Så trenger 5-6 flasker el. Trenger ikke være store, sånn 0,3l til 0,7l en plass burde vel sikkert passe? (Tips til type sprit som er best å bruke tas også imot med takk :P ) Jeg drikker såpass sjelden, derfor jeg velger å handle egne flasker istedenfor å bruke 0,5l brusflasker f.eks. Greit at det ser litt ok når det garantert blir stående en stund her hjemme. :) 

2. Et norges glass eller noe i den dur, litt stort. Må være lufttett da det blir stående i en fuktig leilighet og skal ha krydder i seg.  Må kunne romme samme mengde som en slik en: https://bgo.mve.no/taco-spice-mix-santa-maria-1-1kg.html Blir bare sementklump etterhvert om vi har det i orginalinnpakningen. :lol: 

Praktisk over pent, og helst ikke koste skjorta. :) 

Sjekk på IKEA. Der har de glass og flasker som er lufttette :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva dette heter, kanskje noen her som vet. Et form for laken gjetter jeg? 
Vi har egentlig rammemadrass, men har så kjøpt 2 ekstra madrasser til å ha oppå den igjen. Disse glir ganske fort ifra hverandre, så vi skulle hatt ett sånt "Kant laken" som egentlig kun eksisterer for å holde madrasser sammen. :lol: Vet vi har det på ene senga som står i leiligheten i volda, men den er jo haugammal (med supergod!) så aner ikke om sånt selges lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva dette heter, kanskje noen her som vet. Et form for laken gjetter jeg? 
Vi har egentlig rammemadrass, men har så kjøpt 2 ekstra madrasser til å ha oppå den igjen. Disse glir ganske fort ifra hverandre, så vi skulle hatt ett sånt "Kant laken" som egentlig kun eksisterer for å holde madrasser sammen. :lol: Vet vi har det på ene senga som står i leiligheten i volda, men den er jo haugammal (med supergod!) så aner ikke om sånt selges lenger. 

Tror det er det som kalles kantbeskytter?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Lillekrapyl skrev:


Tror det er det som kalles kantbeskytter?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det kan hende! Den vi har i leiligheten virker som et vanlig, men hardført laken i stoffet. Litt tykt, og med stretch i hjørnene, men kun nok til at man får det akkurat på. 
Skulle bodd nærere, må jo finnes en lapp med et navn eller noe på en eller annen plass. :lol: Leieboerene er ikke så stødige i norsk så ikke vits i å spørre dem om å sjekke heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...